archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ingen problemer, men det var også i ei periode då Fulham ikkje hadde så mykje offensivt spel. Var vel han som vant ballen når Park scora trur eg. Han har potensiale, og ser ut til å ta nivået nokonlunde greit. Spørsmålet er om han har problemer med å kjempe om høgrebacken med Rafael frisk.. Edit: Mot Inter så trur eg vi må passe på at ikkje Zlatan får muligheiter som den han scora på i går. Mot etablert forsvar trur eg dei skal få litt problemer med å spele seg gjennom, men vi må ikkje gi verken Zlatan eller Ballotelli for mykje rom. Litt spent på å sjå kva forsvar Inter startar med også. Eg har trua på at så lenge vi går ut i hundre, prøvar å spele ut Inter og går for meir enn ei scoring, så går dette greit. Men om vi blir ståande å stange, evt får eit mål og prøvar å ri inn ein eitmålsledelse, så kan vi få problemer. Endret 8. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Når er trekning av semifinaler? Hvem kan vi møte? Har mistet helt oversikten. Må innrømme at eg trodde ikke semifinalene var neste. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Trekningen er i kveld en gang, og dere kan møte Chelsea, Everton/Blackburn og Arsenal/Burnley/Hull. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Blackburn? Trudde det var Everton mot Boro? Edit: Jupp, det var Boro. Endret 8. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper det bli noe sånt: Chelsea - Arsenal United - Everton/Boro Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg kom akkurat på at jeg er på Opeth-konsert under kampen på onsdag Tja, det er vel ikke så ille, når man hvilken kvalitet gutta i Opeth besitter. Skal selv se de 17.mars. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 En kompis av meg har klart å sette igang en fotbllturnering i skoleforbindelse under liverpool kampen. Når han fant ut når kampen går ble det travelt med tilrettelegging. Stresser litt nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mourinho vil ha United-jobb Jeg synes for all del at Mourinho er en god trener, men jeg synes ikke han er den typen som United ser etter... Hadde heller sett Martin O'Neill, Carlo Ancelotti, Dick Advocaat eller Jürgen Klinsmann i trenerstolen vår Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det at Mourinho "vil ha" jobben er jo tatt litt ut av sammenheng. Han kan ikke utelukke at han vil ende opp som United-trener HVIS de tar kontakt en gang. Ikke sier han at han ønsker jobben, men han er heller ikke fremmed for tanken. Forøvrig håper jeg vi henter inn en brite når Ferguson en gang gir seg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har lyst på en manager med en offensiv tankegang, Mourinho faller desverre ikke under den kategorien. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eg håpar det er nokre sesongar til enda, men når SAF gir seg så hadde eg ikkje sett vekk ifrå at Martin O'Neill kunne vore ein spanande mann for jobben. Han er iallefall ein veldig dyktig fyr, som har gjort mykje bra med Villa og Celtic. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper sønnen til SAF blir trener. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg sov under nesten hele kampen i går, men å se Fergie løpe over hele banen fikk jeg med meg, det var fantastisk! Haha. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper sønnen til SAF blir trener. Da bør han få litt bedre erfaring først...Vi så jo hvordan det gikk med Ince i Blackburn Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Haha det var faen meg "mint" ja Points, måten han smilte på og hvordan han jogget. Priceless. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper sønnen til SAF blir trener. Da bør han få litt bedre erfaring først...Vi så jo hvordan det gikk med Ince i Blackburn Ince er jo ikke slekt med SAF. Kanskje Darren har arvet noen av egenskapene til faren? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Martin O'Neill og Phil Brown er mine favoritter, men jeg kommer ikke til å deppe hvis Mourinho blir manager. Ikke bare har han en fantastisk personlighet, han er også den som innhar de mest ekstreme managerkvalitetene per dags dato, hvis vi ser bort i fra Ferguson selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå