Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ingen problemer, men det var også i ei periode då Fulham ikkje hadde så mykje offensivt spel. Var vel han som vant ballen når Park scora trur eg. Han har potensiale, og ser ut til å ta nivået nokonlunde greit. Spørsmålet er om han har problemer med å kjempe om høgrebacken med Rafael frisk..

Edit: Mot Inter så trur eg vi må passe på at ikkje Zlatan får muligheiter som den han scora på i går. Mot etablert forsvar trur eg dei skal få litt problemer med å spele seg gjennom, men vi må ikkje gi verken Zlatan eller Ballotelli for mykje rom.

Litt spent på å sjå kva forsvar Inter startar med også. Eg har trua på at så lenge vi går ut i hundre, prøvar å spele ut Inter og går for meir enn ei scoring, så går dette greit. Men om vi blir ståande å stange, evt får eit mål og prøvar å ri inn ein eitmålsledelse, så kan vi få problemer.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at Mourinho "vil ha" jobben er jo tatt litt ut av sammenheng. Han kan ikke utelukke at han vil ende opp som United-trener HVIS de tar kontakt en gang. Ikke sier han at han ønsker jobben, men han er heller ikke fremmed for tanken.

Forøvrig håper jeg vi henter inn en brite når Ferguson en gang gir seg.

Lenke til kommentar

Martin O'Neill og Phil Brown er mine favoritter, men jeg kommer ikke til å deppe hvis Mourinho blir manager. Ikke bare har han en fantastisk personlighet, han er også den som innhar de mest ekstreme managerkvalitetene per dags dato, hvis vi ser bort i fra Ferguson selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...