tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Geeeir, ikke tenk så positivt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Joda, er mye greiere det. Blir like skuffet over tap hvis jeg forventer å tape som hvis jeg ikke forventer det. Og jinxing har jeg ingen tro på what so ever. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vil helst ikke tenke på det. Men så var det keepertabbe da. Den der er stygg!!! Og det ser jo ut som vi virkelig moste dem jo Bortdømt ble vi også. Scholes var ikke offside. Ikke i nærheten engang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vil helst ikke tenke på det. Men så var det keepertabbe da. Det der var jo ikke det verste. "Offisiden" var jo en skandale. Latterlig at Porto vant det året. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Herlig med en så stor seier. Nå kan jeg ikke vente til Inter-kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sant Points og Limber, Scholes 2-0 var jo så klar at det var ekkelt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) "Due to United's involvement in the FA Cup, the Reds' Premier League trip to Wigan, scheduled for Sunday 19 April, will now be postponed." Hoho, terminlisten blir ikke pen. EDIT: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6628552 Denne artikkelen er rett og slett en smertefull en. Fletcher på høyreback mot Inter? Vær å snill nei. Endret 8. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 "Due to United's involvement in the FA Cup, the Reds' Premier League trip to Wigan, scheduled for Sunday 19 April, will now be postponed." Hoho, terminlisten blir ikke pen. EDIT: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6628552 Denne artikkelen er rett og slett en smertefull en. Fletcher på høyreback mot Inter? Vær å snill nei. Aiaiai dette ser styggt ut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper det er mindgames fra Fergie! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Kan ikke Fabio spille høyreback? Endret 8. mars 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Bedre med litt rutine (Fletcher), enn å bruke Fabio som nesten ikke har spilt for A-laget. Og i tillegg når det ikke er hans normale posisjon. Nei, det hadde ikke vært så lurt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fy faen, begynner å bli fryktelig nervøs for onsdagens kamp. Håper vi virkelig går videre, og at vi tar å rundspiller dem. Håper gjerne på en Roma kamp fra 2007 som endte 7-1 på Old Trafford Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Når skadet Rio seg sist, sett bort i fra ryggproblemene hans? Og hva er sjansen for at han skadet seg like før Inter kampen? Garantert mindgames. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper virkelig Rio blir klar, men Evans kan nok gjere ein god jobb saman med Vidic i midten. Det store problemet kjem dersom både Rio og O'Shea er ute, for då må vi muligens til med Fletcher på høgreback. Dei einaste andre skadefrie alternativa vi har der no vil ellers vere Eckersley og Fabio, og eg trur dessverre ingen av dei er klare for Inter heilt enda. Trur sannsynligvis Rio startar. Det såg ut som at han trakka litt over, og det var nok vondt der og då, ganske hovent i dag, men så vil det bli bedre fram til kampen. Det er kanskje verre med O'Shea om han fikk ein hamstring-skade. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg kom akkurat på at jeg er på Opeth-konsert under kampen på onsdag Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Bare SAF som driver med pranken sin igjen. Evans som satt på sidelinjen uten treningstøy kvelden før møtet med inter, men spilte. Jeg kom akkurat på at jeg skulle vært på Opeth-konsert under kampen på onsdag Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Får håpe på det ja. Han er jo ganske erfaren på sånne ting, så det kan ein ikkje sjå vekk ifrå. Gledar meg til kampen og har sjølvsagt trua på at vi har eit bedre lag enn Inter, men i CL og med bortemål og sånne ting, så kan alt skje. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Måtte le litt når jeg leste det her fra BBC: Manchester United midfielder Cristiano Ronaldo is set to have sprinting lessons from fastest man in the world, Usain Bolt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg fikk ikke sett kampen i går, men hvordan klarte Eckersley seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå