Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe ja, og elsker hvordan Tevez var så glad etter han scorte osv. selvom han kunne hatt mulighet for hat-trick. Liker spillere som Rooney, Tevez, O'Shea, Park som bare spiller for laget. Spesielt park, team player deluxe.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
FAEN, hamstring skade på O'Shea. Vi har ingen andre høyreback til Inter heller, bekreftet på ITV at det er hamstring. Shit. :(

Det der var ikke helt rett oversatt du, o'shea ble tatt av, holdt seg til låret, de nevnte MULIG hamstring, og at han nok sannsynligvis ble tatt av for å være på den sikre siden mot onsdag.

Lenke til kommentar

Deilig med solid seier, full kontroll siste 70 minutta og ein veldig god Tevez. Han fortjente å få ein god kamp og tar sjansane sine. Kunne godt vore litt meir ego og gått for hat-trick, men dette var ein god kamp av Carlito. Park var også livlig. Meir skuddvillig enn eg har sett han på ei stund, og det er fint at han får belønninga med ei scoring. Det er jo ofte det som blir klaga på når det gjeld Park, nettopp at han er litt lite målfarlig.

Midtbana er litt varierande. Carrick har eindel strålande pasningar, men også eindel som er litt på bærtur. Fletcher såg nesten ut som at han var småfull første halvtimen, men kom seg litt etterkvart. Anderson var til tider litt mindre synlig enn eg kunne ønske, men viser innimellom veldig gode ting, med lekre detaljar for å spele fri Evra seint i første omgang, samt at han er viktig som vinner tilbake ballen på målet til Rooney.

Det som kanskje er mest strålande med dagens kamp er vel at vi vinner 4-0 og eg syns mange av spelarane våre fortsatt har enda meir inne. Det er ikkje alt som er heilt optimalt, men vi er temmelig effektive for ein gongs skyld og sjølvsagt kvalitativt mykje bedre enn Fulham i kveld.

No er det berre å satse på at dette var ei fin oppladning til Inter-kampen på Onsdag og at vi fortsetter i samme stimen der. Nesten litt synd om ikkje Tevez får starte, men eg trur nok Berbatov blir foretrukke frå start, for å heller sette på Tevez utover i kampen.

Lenke til kommentar

Les toppen av innlegget da Limber, "Vinner vi mot Inter", Altså ja, om vi vinner. Det jeg mente. ;)

Alastor, ITV kommentatorne sa, "Yes, it's a hamstring injury John O'Shea has picked up " eller noe lignende. Bare det jeg fikk med meg.

Jeg frykter den kampen MYE mer enn liverpool til helgen..

Som faen og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...