Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Huskar tilbake til 04/05 sesongen eller noko sånt, då han trava opp og ned venstresida som en helt. Veit at det høres utrulig ut men der kom Sheasie med dribledraid. Spesielt mot Newcastle når vi vann 6-2 var han enorm.

Lurer på kva vi skulle gjort uten han? Den største forsen er jo heilt klart at han er så tilpasningsdyktig. Kan spele på alle posisjonar både i forsvar og i midtbaneleddet, og scorer mål som spiss mot liverpool. (veit at han kan spele keeper også, men det veit jo alle)

Likar O'Shea godt. Han er langt frå ein av dei beste spelarane vi har, men han har likevel ein veldig viktig plass i laget, og eg syns vi skal sette pris på han. Kan eg velge så er han oftast ikkje førstevalget, men vi har merkverdig ofte bruk for han. ;)

Jeg er veldig enig i dette.O'Shea er en av bærebjelkene i det sosiale samholdet i MUFC,det er jeg ikke i tvil om.Han virker også som en reial fyr.At hans peak var i 04/05 så vel alle,når han var delaktig i at vi vant tittelen det året(hvem glemmer forresten nutmegen hans på Figo?).

Men dessverre,fotball tar ikke nødvendigvis vare på deg for det at du er en reial fyr,og spilte mange kamper for 5 år siden.

Jeg liker O'Shea,som den hyggelige fyren han er,men at han spiller drita dårlig ofte,det gjør at jeg heller vil se en annen enn han spille.

Tc47: gleden når han scorer?Du mener di 10 laaangeee sekundene før han faktisk innser hva som har skjedd? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er også enig i det, i det siste har Berbatov hatt utrolig mange feilpasninger i de siste kampene. Han har også vært tam under kampen selv om han scorte sist kamp.

Tror vi trenger også arbeidskapasitet til Rooney og Tevez sammen mot Inter.

Faktisk enig. Gadd ikke si så mye dårlig om Berba sist siden han scorte seiersmålet mot Newcastle. men han virker ikke som han er på sitt beste nå. Jeg vil se Rooney - Tevez på onsdag, det er jeg 100% sikker på.

Arbeidskapasitet har Rooney og Park (som jeg tror begge spiller mot Inter) nok av. Vi trenger ikke enda en arbeidshest på banen. Da er det mye viktigere med touchen, pasningene, kreativiten og overblikket til Berbatov som vi ikke har i så mange andre på laget. Ble nesten litt overrasket over at noen ville benke ham i en såpass stor kamp, men siden Tevez har vært svært god i dag er det vel forståelig. Uansett, èn god kamp er ikke nok til at han får en plass i min startellever i hvertfall.

Lenke til kommentar
Var forresten Rio skadet siden han gikk av?Vi MÅ ha Rio til kampen mot Inter!

Nice one,Wazza!

Ja, Rio skadet. Men ingen vet hva det er akkurat nå.

Det er bare å nyte dette. Herlig å få oppleve en slik gullalder som United er inne i nå. Denne sesongen kan bli legendarisk.

Jepp, det kan det. Ønsker bare vi hadde tatt EN av sjansene vi hade mot Inter, menmen, vi må gjøre det the hard way, the United way. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
FAEN, hamstring skade på O'Shea. Vi har ingen andre høyreback til Inter heller, bekreftet på ITV at det er hamstring. Shit. :(

Hvis Rio er klar til onsdag kan jo Evans spille høyreback. Det blir faktisk en ganske solid backfirrer når jeg tenker meg om, i hvertfall defensivt.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Greit å la unggutane komme innpå , men eg syns det er litt tidlig å ha gjort alle bytta i tilfelle vi får nokon skader (bank i bordet for at ikkje det skjer)

Ang. O'shea, han har jo spelt dei siste kampane småskadd også, fordi vi rett og slett ikkje har bedre skadefrie alternativ pr dags dato.

Lenke til kommentar
Greit å la unggutane komme innpå , men eg syns det er litt tidlig å ha gjort alle bytta i tilfelle vi får nokon skader (bank i bordet for at ikkje det skjer)

Ang. O'shea, han har jo spelt dei siste kampane småskadd også, fordi vi rett og slett ikkje har bedre skadefrie alternativ pr dags dato.

Ikke så farlig egentlig. Får vi en skade nå kan vi bare ta spilleren av banen og fortsette med 10 mann. Vi slipper ikke inn 3 mål mot Fulham så sent i kampen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...