Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror Inter vil slite mer mot Tevez - Rooney enn Berba - Rooney. Menmen, jeg er en av få.

Pasningene, touchen og smartnessen til Berbatov er mye viktigere mot et godt lag som Inter.

Men fint å se at vi kan ha en joker i form på benken :)

Lenke til kommentar

Jeg vet at det er en klikk her som digger O'Shea,men han er fader meg bedrøvelig til tider.Han er en potet,som dessverre er ganske middelmådig og på grensen til dårlig.Idag har han blant annet gitt meg flere grå hår (og det er et sykt dårlig tegn når jeg kun er 24 år).

Lenke til kommentar

Til å begynde med så såg eg for meg at dette kunne gå gale.. Forsvaret og VDS var skumle til tider, og Johnson er eit uromoment, som vi må vere konsentrerte på i andre også. Men etter at vi får det første målet, så roar vi oss litt ned og den andre scoringa til Tevez er ei perle.

Satsar på at vi fortsetter som vi avslutta første omgang.

Corey: Han varierer i prestasjonane, og innimellom spelar han ikkje spesielt bra, men når han virkelig gjer det godt så er han faktisk skikkelig solid og også ganske målfarlig. Kom jo nydelig fram på pasninga til Carrick, og hadde han fått skutt berre litt før der, så trur eg den hadde gått inn.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Er jo ikke reservepreget da, Anderson og Tevez er vel ikke reserver.

Aiit, lykke til fellow Reds. :D

Jo. Reserver i den betydning ikke en del av førsteoppstillingen.

Håper ikke dette reservepregede laget sløser bort dette! FA-cupen er viktig!

Det er for lite reservepreget etter min mening. Van der Sar, Evra og Carrick kunne alle hatt godt av litt hvile.

Nå som det er pause og 0-2 (burde vært 0-4) kan jeg si meg helt enig i det. Får håpe på kjappe bytter.

Jeg bare mener man må huske hvor mye mer viktig FA-cup er enn f.eks. Ligacup. Og det ser jo greit ut så langt ;)

Jeg vet at det er en klikk her som digger O'Shea,men han er fader meg bedrøvelig til tider.Han er en potet,som dessverre er ganske middelmådig og på grensen til dårlig.Idag har han blant annet gitt meg flere grå hår (og det er et sykt dårlig tegn når jeg kun er 24 år).

Helt enig. Han ble forleden dag foreslått som vår fremtidige faste høyreback her i tråden. Det synes jeg ikke han er på nivå til.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Var helt på grensen, veldig vanskelig å ikke ta opp flagget der spør du meg.

Og helt uenig, O'Shea er ikke like dårlig som mange sier, bare veldig lett for alle som ikke liker han så veldig mye å si at han spiller dårlig. Sorry hvis det høres stygt ut, men min mening.

Uansett, Tevez spiller bedre i dag enn Berba har gjort på lenge. Samme gjelder for Rooney - Tevez sammen i dag ifhht til Rooney-Berba på ganske lenge.

Lenke til kommentar
Corey: Han varierer i prestasjonane, og innimellom spelar han ikkje spesielt bra, men når han virkelig gjer det godt så er han faktisk skikkelig solid og også ganske målfarlig. Kom jo nydelig fram på pasninga til Carrick, og hadde han fått skutt berre litt før der, så trur eg den hadde gått inn.

Jeg er delvis enig.Han kan være målfarlig,men at han er en rundingsbøye kommer jeg alltid til å mene.Mangler fart,pasingsfot og taklingsstyrke,noe vi så veldig godt i ligacupfinalen(ikke at jeg dømmer han etter kun den kampen,men det er et godt eksempel).

Lenke til kommentar
Var helt på grensen, veldig vanskelig å ikke ta opp flagget der spør du meg.

Og helt uenig, O'Shea er ikke like dårlig som mange sier, bare veldig lett for alle som ikke liker han så veldig mye å si at han spiller dårlig. Sorry hvis det høres stygt ut, men min mening.

Uansett, Tevez spiller bedre i dag enn Berba har gjort på lenge. Samme gjelder for Rooney - Tevez sammen i dag ifhht til Rooney-Berba på ganske lenge.

Er også enig i det, i det siste har Berbatov hatt utrolig mange feilpasninger i de siste kampene. Han har også vært tam under kampen selv om han scorte sist kamp.

Tror vi trenger også arbeidskapasitet til Rooney og Tevez sammen mot Inter.

Lenke til kommentar

Faktisk enig. Gadd ikke si så mye dårlig om Berba sist siden han scorte seiersmålet mot Newcastle. men han virker ikke som han er på sitt beste nå. Jeg vil se Rooney - Tevez på onsdag, det er jeg 100% sikker på.

Lenke til kommentar

Huskar tilbake til 04/05 sesongen eller noko sånt, då han trava opp og ned venstresida som en helt. Veit at det høres utrulig ut men der kom Sheasie med dribledraid. Spesielt mot Newcastle når vi vann 6-2 var han enorm.

Lurer på kva vi skulle gjort uten han? Den største forsen er jo heilt klart at han er så tilpasningsdyktig. Kan spele på alle posisjonar både i forsvar og i midtbaneleddet, og scorer mål som spiss mot liverpool. (veit at han kan spele keeper også, men det veit jo alle)

Likar O'Shea godt. Han er langt frå ein av dei beste spelarane vi har, men han har likevel ein veldig viktig plass i laget, og eg syns vi skal sette pris på han. Kan eg velge så er han oftast ikkje førstevalget, men vi har merkverdig ofte bruk for han. ;)

Lenke til kommentar
Huskar tilbake til 04/05 sesongen eller noko sånt, då han trava opp og ned venstresida som en helt. Veit at det høres utrulig ut men der kom Sheasie med dribledraid. Spesielt mot Newcastle når vi vann 6-2 var han enorm.

Lurer på kva vi skulle gjort uten han? Den største forsen er jo heilt klart at han er så tilpasningsdyktig. Kan spele på alle posisjonar både i forsvar og i midtbaneleddet, og scorer mål som spiss mot liverpool. (veit at han kan spele keeper også, men det veit jo alle)

Likar O'Shea godt. Han er langt frå ein av dei beste spelarane vi har, men han har likevel ein veldig viktig plass i laget, og eg syns vi skal sette pris på han. Kan eg velge så er han oftast ikkje førstevalget, men vi har merkverdig ofte bruk for han. ;)

HELT enig med dette innlegget. Jeg elsker O'Shea, elsker klubben og gir alt når han spiller og er absolutt ikke en DÅRLIG spiller, kanskje på grensen til "god nok" for Utd. Herlig fyr, og når han scorer er det så mye glede som kommer ut av det for min del. Han fortjener alt ros han kan få.

Hmmm, Evans inn for Rio. Håper det ikke er seriøst med Rio.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk sier at O'Shea er dårlig/middelmådig. :dontgetit:

Han er bedre enn middelmådig når han har faen meg sluppet inn 1 mål i alle sine kamper i PL, spør du meg. Og det at vi sitter på toppen av tabellen komfortabelt sier ikke noe dårlig om han offensivt heller, men vi vet at jobben hans er mer defensivt preget enn offensivt.

Anyway, så dere Fergie løpe på banen der? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...