Latias Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Forsvaret må skjerpe seg. Spiller vi slik mot Inter, så er vi ute av CL... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Uenig, spiller vi sånn i forsvar går vi videre uansett fordi vi skjerper oss enda mer offensivt. Det er måten vi spiller på. If they score one, we score one more than them. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Faen. Møkkalinjedommer. Der scora jo Rooney egentlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå spiller vi jævlig bra offensivt. Herlig. Tevez har vært glimrende sålangt. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Var det onside da? Hører kommentatoren sier det, men så ikke sånn ut for meg da.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Faen. Møkkalinjedommer. Der scora jo Rooney egentlig. Naah, var borderline. Vi fikk bare ikke fordel. Var det onside da? Hører kommentatoren sier det, men så ikke sånn ut for meg da.. Nope, litt offside. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Var onside. Ihvertfall slik jeg så det. Fin pasning av ando digg at han er tilbake. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Var onside. Ihvertfall slik jeg så det. Fin pasning av ando digg at han er tilbake. Herlig av Ando ja, men var offside man. Alle deler av kroppen som kan score må være i linje, og det var det ikke. Men det kunne gått begge veier. Ikke noe møkke linjedommer iallefall. FOR ET SPILL!!! Faen så synd at det ikke blir mål. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Syntes det så ut som han var hårfint offside jeg. men men. tror det blir mere mål her. men kan fort bli baklengs også. er litt rotete bakover. Det skulle vært mål rooney. Stolpen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, burde vel strengt tatt score der, men jeg er bare så jævlig fornøyd med Tevez og Park der. Faen, herlig herlig herlig. Faen som Rooney spiller, han er herligheten selv. Hadde fortjent det målet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 ARGENTINA! FY FAEN TEVEZ!!!! JAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tevez på tur i dag jo. 0-2 Synd jeg ikke får sett kampen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fy faen Carlitos, HERLIG. Tevez og Rooney sammen, FUNKER. Fy faen som vi spiller nå. WEMBEEEEERLEY HERE WE COME! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fy faen, knall scoring. Det er sånn jeg pleier å gjøre på Fifa med han, toppers Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Var onside. Ihvertfall slik jeg så det. Fin pasning av ando digg at han er tilbake. Herlig av Ando ja, men var offside man. Alle deler av kroppen som kan score må være i linje, og det var det ikke. Men det kunne gått begge veier. Ikke noe møkke linjedommer iallefall. FOR ET SPILL!!! Faen så synd at det ikke blir mål. Utelukker ikke at jeg kan ha sett feil. Har liten betydning uansett. Tevez is on fire Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jaja, vi driter i det Geir. Ah, fy faen så herlig av Tevez. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Som Tevez spiller nå, burde han få starte mot Inter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå