archanios Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hehe... Du følger med ja.. 15 minutt ca. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hehe... Du følger med ja.. 15 minutt ca. Når jeg ikke har kanalen sjekker jeg ofte ikke når kampene er, siden jeg uansett ikke får sett den. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Håper ikke dette reservepregede laget sløser bort dette! FA-cupen er viktig! Det sagt, glær mæi til kamp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er jo ikke reservepreget da, Anderson og Tevez er vel ikke reserver. Aiit, lykke til fellow Reds. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Håper ikke dette reservepregede laget sløser bort dette! FA-cupen er viktig! Det er for lite reservepreget etter min mening. Van der Sar, Evra og Carrick kunne alle hatt godt av litt hvile. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Van Der Sar er jeg helt enig med i dag. Hadde IKKE en god kamp mot Newcastle, og blir ikke bra for han å hvile i dag og spille plutselig mot Inter når forrige kampen ikke var så bra. Tror Fergie vet hva han gjør. Evra er jeg enig med, tho. Men han følte vel at Fabio ikke er klar for en sånn kamp. Super-redning av Niemi. Bra av Carlitos! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jo, du er inne på noe der. Keeper er ikke akkurat den posisjonen du blir mest sliten av å spille i heller. Men Foster kunne jo hatt godt av litt kamptrening da, så for hans del ville jeg gjerne sett van der Sar på benken, men som du sier, vdS må være i form til Inter-kampen. Endret 7. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jepp, tror det er derfor han spiller i dag. Fletcher da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nesten flause for VDS det der... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dette har vært pinlig så langt, men vi vinner til slutt likevel. JADDA! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) JA! Rooney og Tevez kombinasjon. Tevez = fighter! Endret 7. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Carliiiiiitos! Bra heading og, ikke lett. Vanskelig vinkel. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fy faen Vida + VDS! Skjerpings, nesten katastrofe selvmål der. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mye rart som skjer her nå altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå