banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Blir dere virkelig rastløse foran en FAC-kamp? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Den blir spelt på Wembley. Blir rastlaus før Charity Shield. Litt overdreve kanskje, men er det United-kamp, så er det United-kamp og då er det ting som skjer. Som tc har vore inne på tidligare så var det forferdelig surt når vi gikk ut i fjor, og det hadde vore veldig gøy å vinne FA-cupen igjen. Endret 7. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Semifinalene blir vel ikke spilt på nøytral bane? Hvis ikke, håper jeg vi møter Chelsea på hjemmebane. Er lettere å slå dem på OT, enn i finalen på Wembley. Semi-finalene er på Wembley; begge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Den blir spelt på Wembley. Så det er to kamper på to dager på samme arena? Jeg mener å huske at semifinalene blir spilt på nøytral bane som tilhører de store klubbene som ikke er med i cupen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tidligare blei dei gjerne det, men no blir alt spelt på Wembley. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Blir dere virkelig rastløse foran en FAC-kamp? Eh ja? FA-Cupen er faen meg en del av "the Treble" Points, vi har ikke vunnet FA Cupen siden Millwall i 2004 heller. Og måten vi har tapt de to siste FA Cup finalene på er faen meg ekkelt. Spesielt den mot Arsenal hvor vi bommer på 10000 sjanser og de har en sjanse i hele kampen; også vinner de på straffekonk. Den blir spelt på Wembley. Så det er to kamper på to dager på samme arena? Jeg mener å huske at semifinalene blir spilt på nøytral bane som tilhører de store klubbene som ikke er med i cupen. Et par år siden ja. Endret 7. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tidligare blei dei gjerne det, men no blir alt spelt på Wembley. Daså. Er vel ikke noe forskjell om vi møter dem i semien eller finalen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Håper vi møter Arsenal på Wembley jeg. Men håper først og fremst at vi faktisk går videre til semi-finalen. Endret 7. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Ingen Ronaldo i dag... Muligheiter for Park Nani på kantane då, og muligens at vi får sjå Tosic i løpet av kampen. Det kan også bety at vi muligens går ut i 4-3-3 edit: lag frå mutv MUTV: VDS O'Shea Ferdinand Vidic Evra Fletcher Carrick Anderson Park Tevez Rooney og Bench: Foster, Eckersley, Evans, Giggs, Scholes, Nani, Berbatov Endret 7. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ingen Ronaldo i dag... Hvor står dette? Redcafe? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Han blei visst igjen i Manchester. Ellers eit sterkt lag. Ser ut som at SAF satsar på å ta seg greit vidare. Endret 7. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Spør du meg så var det unødvendig å starte med O'Shea og Evra i dag, de har spilt så jævlig mye (spesielt Evra) og Sheasy er vel halvskadet. Resten er fin, og at Tosic ikke er på benken bekrefter for min del alt jeg har sett av han i reservelaget. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fare for at han blei tatt med for å gjere overgangen til Ljaic lettare, men vi får sjå, han får nok litt tid til å venne seg til nivået og engelsk fotball. Evra spelar vel fordi SAF ikkje ser eit godt nok alternativ i øyeblikket. Klar for kamp no. Øl i kjøleskapet og digg mat på vei på bordet.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Carrick - Anderson er herlig. Jeg gleder meg så jævlig nå, aaah. Pizza i ovnen og ikke lenge til nå. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Spør du meg så var det unødvendig å starte med O'Shea og Evra i dag, de har spilt så jævlig mye (spesielt Evra) og Sheasy er vel halvskadet. Resten er fin, og at Tosic ikke er på benken bekrefter for min del alt jeg har sett av han i reservelaget. hvordan har han spillt? altså tosic Endret 7. mars 2009 av LuckyNr7 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kan jeg få si det kort og "ekkelt"? Veldig dårlig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kan jeg få si det kort og "ekkelt"? Veldig dårlig. Dårlig kjøp med andre ord? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Trur det er altfor tidlig å seie. Når Nani kom til klubben så måtte han rett innpå fordi vi sleit med skader og sånne ting, det gjorde han veldig greit og starta veldig lovande, før han dabba av utover i sesongen. For Tosic så får han ikkje dette presset frå start og vi har såpass god dekning at vi kan la han begynne litt rolig for å bli vant med tempoet, spelarane og så vidare. Samtidig så må han vise bedre takter enn han har gjort til no, om han skal kjempe om ein plass i førsteellveren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Haha, herlig av Fergie. Sier at han skal stille med Foster, Evans og Gibson, men bruker ingen av dem. Dette burde vi greie. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vel, dårlig for nå. Men mister ikke troa så raskt. Der kom Keane goal ja, ufortjent som faen. Men morsomt hver gang han scorer i PL mtp. Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå