Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den blir spelt på Wembley.

Blir rastlaus før Charity Shield. Litt overdreve kanskje, men er det United-kamp, så er det United-kamp og då er det ting som skjer. :)

Som tc har vore inne på tidligare så var det forferdelig surt når vi gikk ut i fjor, og det hadde vore veldig gøy å vinne FA-cupen igjen.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Blir dere virkelig rastløse foran en FAC-kamp?

Eh ja? FA-Cupen er faen meg en del av "the Treble" Points, vi har ikke vunnet FA Cupen siden Millwall i 2004 heller. Og måten vi har tapt de to siste FA Cup finalene på er faen meg ekkelt. Spesielt den mot Arsenal hvor vi bommer på 10000 sjanser og de har en sjanse i hele kampen; også vinner de på straffekonk.

Den blir spelt på Wembley.

Så det er to kamper på to dager på samme arena? Jeg mener å huske at semifinalene blir spilt på nøytral bane som tilhører de store klubbene som ikke er med i cupen. :hmm:

Et par år siden ja.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ingen Ronaldo i dag...

Muligheiter for Park Nani på kantane då, og muligens at vi får sjå Tosic i løpet av kampen. Det kan også bety at vi muligens går ut i 4-3-3

edit: lag frå mutv

MUTV:

VDS

O'Shea

Ferdinand

Vidic

Evra

Fletcher

Carrick

Anderson

Park

Tevez

Rooney

og Bench: Foster, Eckersley, Evans, Giggs, Scholes, Nani, Berbatov

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Spør du meg så var det unødvendig å starte med O'Shea og Evra i dag, de har spilt så jævlig mye (spesielt Evra) og Sheasy er vel halvskadet. Resten er fin, og at Tosic ikke er på benken bekrefter for min del alt jeg har sett av han i reservelaget.

Lenke til kommentar

Fare for at han blei tatt med for å gjere overgangen til Ljaic lettare, men vi får sjå, han får nok litt tid til å venne seg til nivået og engelsk fotball.

Evra spelar vel fordi SAF ikkje ser eit godt nok alternativ i øyeblikket.

Klar for kamp no. Øl i kjøleskapet og digg mat på vei på bordet..

Lenke til kommentar
Spør du meg så var det unødvendig å starte med O'Shea og Evra i dag, de har spilt så jævlig mye (spesielt Evra) og Sheasy er vel halvskadet. Resten er fin, og at Tosic ikke er på benken bekrefter for min del alt jeg har sett av han i reservelaget.

hvordan har han spillt? altså tosic

Endret av LuckyNr7
Lenke til kommentar

Trur det er altfor tidlig å seie. Når Nani kom til klubben så måtte han rett innpå fordi vi sleit med skader og sånne ting, det gjorde han veldig greit og starta veldig lovande, før han dabba av utover i sesongen.

For Tosic så får han ikkje dette presset frå start og vi har såpass god dekning at vi kan la han begynne litt rolig for å bli vant med tempoet, spelarane og så vidare. Samtidig så må han vise bedre takter enn han har gjort til no, om han skal kjempe om ein plass i førsteellveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...