Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Fergie er en liten skøyer. Det er jo like greit å ikke klage han inn, da han kan gjøre en jobb mot Arsenal og Chelsea.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SAF fears retirement:

"When I reached 60, I asked myself the question," Ferguson told L'Equipe. "I almost left.

"But I quickly realised, with my family, that it was a mistake. Today, I fear the idea of retiring.

"I have been on the train for so long that when I get off I fear my system will collapse.

"I have decided not to ask myself the question any more.

"Three things can make me stop. 1. My health. 2. If I don't take pleasure any more. 3. If I don't have the strength for new challenges any more.

"Each summer, I have a look at those three things. I go to my doctor first. I had a pacemaker set up four or five years ago.

"Today, I am playing the penalty shoot-out of my managerial career. I know that. The rest is decided between me and me.

"I see my doctor every summer. He says 'boss, you are 67. You will have more and more back pains. Getting up in the morning sometimes won't be easy'.

"This is the penalty shoot-out."

Når dagen kjem og den gamle forlater managerstolen for siste gang, vil bli ein forjævlig dag. Tør ikkje å tenke på kvar vi hadde vore i dag, dersom han hadde gitt seg rundt 2000/01. Og eg har vanskelig for å sjå kven som skal kunne ta over.

Lenke til kommentar

Mourinho er heilt klart ein veldig dyktig manager, men han passar ikkje som United-manager. (Mi meining pr i dag)

Berre å sjå korleis han organiserte Chelsea under si tid der. United er eit lag som har hatt den samme filosofien sidan Matt Busby og det er å spele offensiv og spennande fotball. Mourinho er ikkje den typen manager, han er meir kynisk og resultatorientert. Så pr dags dato syns ikkje eg at han er den rette til å ta over klubben.

Lenke til kommentar
Hola amigos!

Skal på Manchester United - Aston Villa i neste måned. Så er det noen her som har noen forslag til hva annet vi kan finne på de 3 andre dagene det ikke er kamp? Noe spenstig?

Alle forslag blir belønnet med takk:)

Anbefaler deg å se hva som skjer på Manchester Evening Arena.Tina Turner og Simply Red spiller der når du er der :D

Pleier alltid være mye bra som skjer der.

Lenke til kommentar
Hola amigos!

Skal på Manchester United - Aston Villa i neste måned. Så er det noen her som har noen forslag til hva annet vi kan finne på de 3 andre dagene det ikke er kamp? Noe spenstig?

Club M2

Takk takk.

Noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Hola amigos!

Club M2

Takk takk.

Noen andre forslag?

Drikke øl :)

Lenke til kommentar
Hola amigos!

Club M2

Takk takk.

Noen andre forslag?

Drikke øl :)

er ikke det en selvfølge? :)

Corey: Ja, kanskje det er noe. Ikke min type musikk, men hadde vært fett å se på den "evigunge" Tina Turner.

Lenke til kommentar

Eller drikk deg sanseløs på hotel barn, funka fett for meg :p

Men det jeg gjorde dagene som det ikke var kamp når jeg var over var å vabbe litt rundt i byen og se meg rundt, guida tur på Old Trafford, også ble jeg plutselig oppkastsyk en dag :p

Lenke til kommentar
Hola amigos!

Anbefaler deg å se hva som skjer på Manchester Evening Arena.Tina Turner og Simply Red spiller der når du er der :D

Pleier alltid være mye bra som skjer der.

Finne en annen kamp i nærheten, sist jeg var i Manchester dro vi til Birmingham å så Aston Villa banket Chelsea...

Anbefales..

Lenke til kommentar

Fann ut det eg også, er nok greiare å sjå litt fotball.

Håper på å få sjå ein fartsfylt kamp seinare, og forhåpentligvis litt mål til United. Satse på at vi går ut for å avgjere det tidlig og prøver å kjøre over Fulham, sjølv om at det kan vere veldig vanskelig.

Lenke til kommentar

Ja, håper Brede ikke har en av sine gode kamper, da blir det ikke lett. Han er knallsterk når han er på sitt beste. Men jeg vil veldig gjerne at vi avgjør kampen i kveld ja, og ikke venter på omkamp. Men uansett, det viktigste for meg er å ikke tape.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...