Rartnamn Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ENDELIG!! Gratulerer alle fans Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! Ååå sååååååååååååååååååååå glad er jeg :!: :!: Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det dette som kallest spam? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Drit i spam nå da, vi har vunnet ligagull, bør være lov å spamme så mye man bare vil. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Herlig! Manchester United < 3 Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Til mine fellow reds: DETTE ER SINNSYKT! Gratulerer så utrolig mye! Dette går inn i mine historiebøker som én av de aller største prestasjonene våre noen sinne! Meget sterkt! Tror ikke dette har gått opp for meg helt ennå, men jeg gleder meg virkelig til onsdag og Stamford Brigde «We'll retained the Premier League, this time at Emirates» Lenke til kommentar
The1 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jaaaaaaaaaaa!!! Champions!! Endelig, trofeet er på vei hjem! Grattis til alle medsupportere. Glory Glory Man. United! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fikk nettopp med meg et intervju live med Mourinho og han klarte faktisk å gratulere United, spillerene, Sir Alex og fansen. Men han klarte ikke å si at United har vært det beste laget i år... José Mourinho thanks for listening You really kept our trophy glistening So if you're sacked in May Don't run away You can stay and polish our trophies anyday! Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 akkuratt det trur eg vi må vente ei stund på også Men ka gjer det når det nett har vorte seriegull Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er en gledens dag! Heia! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 José Mourinho thanks for listening You really kept our trophy glistening So if you're sacked in May Don't run away You can stay and polish our trophies anyday! Jaaaaaaaaaaaaaa Gratz fans, spillere og alle andre Tar vi bare FA-cuppen blir sesongen fullkommen (CL. tar vi neste år ) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Faen, tør ikke slippe meg løs. Den saken med Howard. Faen. Nå har vi slått Chelsea!!!! Men har vi slått FA? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 "United slipper poengstraff", sakset fra vg.no. Det blir uansett ikke verre enn noen millioner i bot, og det kan da United leve med. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jepp, stemmer bra det. FA har bekreftet at de ikke følger saken videre. Selvfølgelig! NOTW er jo like pålitelig som The S*N og det sier jo sitt! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Gratulerer fellow-manu-fans. En stor dag! Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 grattis united fans, håper Liverpool kan være en litt større utfordrer fra starten av de neste sesongene Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) ahhhhhhh den sog jeg ikke! JAAAAADAAAAA, da er den siste spikeren i kista. CHAMPIONS, en av de støste seriegullene jeg har opplevd. Det var som jeg trodde, man kan bli enige om å gjøre låneavtaler permanent i Februar, men selve overgangen kan ikke skje utenom transfer vinduene. Hadde det ikke vert for jobb i morgen så hadde jeg skålet meg under bordet i kveld. Endret 6. mai 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Grattis alle United - fans! En gledens dag Nå knuser vi Chelsea i liga og FA-Cup og tar the Double! På tide å bevise hvem som er det beste laget i England! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sender mine gratulasjoner til alle United-fans! Kan ikke si jeg unner dere noe som helst, men dere har vært det beste laget gjennom hele sesongen og fortjener gullet! Mitt tips: Kos dere sålenge dere har det! Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dette er utrolig godt. Det hadde såklart vært gøyere å tatt det mot Chelsea på onsdag, men herregud, det er deilig at det er over. Nå kan vi ta det med ro frem mot FAcupfinalen. DETTE ER SÅ GODT! WE NEVER DIE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå