Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Omg, Mike Dean. Hater de fleste dommerne i PL. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Omkamp hadde vært katastrofe. Se på terminlisten. Er jo ikke mulig å få satt inn en ekstra kamp der! Hvis vi går til finalen i CL og FA-cupen har vi i snitt en kamp hver 4. dag resten av sesongen (til 30. mai). Det er jo sykt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Omkamp hadde vært katastrofe. Se på terminlisten. Er jo ikke mulig å få satt inn en ekstra kamp der! Hvis vi går til finalen i CL og FA-cupen har vi i snitt en kamp hver 4. dag resten av sesongen (til 30. mai). Det er jo sykt. Gøy for oss, men er så klart slitsomt for spillerne. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er i det minste klart at vi med eit så tett kampprogram gjer ein ganske så fantastisk sesong om vi skulle finne på å vinne ligaen og eit eller to trofe til. Det seier mykje om den fantastiske bredda vi har i troppen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jaja, det er verre dommere enn Mike Dean. Selvfølgelig er Inter og Liverpool kampene viktigere, men jeg liker ikke å se på det sånn. Neste kampen er viktig for meg, og der skal vi avansere til semi finalen og enda en kamp på Wembley. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) archanios: Spesielt etter alle de skadene vi hadde rundt nyttår. Er helt utrolig at ett lag vinner kamp etter kamp med 11-12 spillere ute. Endret 6. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ser heilt klart den tc. Trur nok vi har eit par spelarar som har lyst til Wembley og ei ny finale, så motivasjonen er der nok. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jess, gleder meg til kampen, glad vi fortsatt har FA Cupen å tenke på for å si det sånn. Altfor lenge siden sist. Da stakk jeg ut. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Sitter å ser Newcastle-kampen no, ettersom eg ikkje fekk sett første omgang på onsdag. Korleis i svarte, klarte Vidic å bomme på den eine corneren. Header jo nesten rett opp.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Vil ha Anderson på frå start! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Eg også... Har veldig lyst å få sett Anderson i aksjon igjen. Synest han gjorde det veldig bra når han kom inn mot Tottenham. Var skikkelig livlig og satte fart i midtbaneleddet vårt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Usikker på om denne er blitt postet... Anyways: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ed Hunter: Såg den på RedCafe tidligare i dag... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Anbefaler folk å abbonere på Studs Up nyhetsbrevet, synd det ikkje kommer ut oftere.. I'm on Setanta Sports og Special1 TV er noe av det beste på youtube faktisk, brilliant! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Special1 TV er jo faen meg genialt! Ler som et uvær hver gang. SNIEEEEET! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fantastisk morsomt til tider... SAF: "Nah, just sitting back here, bottle of wine, top of the table, enjoying the circus down below." Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) What do you do Ronnie? -I do the stepover Do you track back? -No tracking back No track back, what else do you do? -I wax my chest Hahaha :!: Rooney som buktaler på Britain's Got Talent. Endret 6. mars 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) HAHAHAHAHA!! "I do the diving, I do the fall! Put the freekick into the waaaall." Endret 6. mars 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Usikker på om denne er blitt postet... Anyways: Jeg må inrømme at disse bildene likte jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå