archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 20-åring i Serie-A kan jo forsåvidt vere interessant. Vi får høre med giallo om han er noko å satse på. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 United også interessert i Takayuki Morimoto Nå synes jeg vi burde roe ned med disse ukjente utlendigene. Morimoto has been experiencing a break-out season of sorts for Catania during the 2008-2009 season. As of 2 March, 2009, Morimoto has scored 6 goals in 16 league and cup games, while also being credited with several assists. Men er han bedre enn Manucho er mitt spørsmål? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Bra at Magnus Wolff Eikrem får ny kontrakt da. Hadde vært morro med en norsk spiller på A-laget til United igjen. Endret 6. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 United også interessert i Takayuki Morimoto Nå synes jeg vi burde roe ned med disse ukjente utlendigene. Morimoto has been experiencing a break-out season of sorts for Catania during the 2008-2009 season. As of 2 March, 2009, Morimoto has scored 6 goals in 16 league and cup games, while also being credited with several assists. Men er han bedre enn Manucho er mitt spørsmål? Han er ganske mykje yngre enn Manucho. Men no har jo Latias leita opp alle artiklane han klarte å finne om United, så endel av det kan vi nok ta med ei lita klype salt enn så lenge. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Som sagt, så var jeg veldig imponert med Eikrem i går så gjør ingenting for meg at han får ny kontrakt. Tror han kan være god for oss. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Eikrem har jo heilt klart talent, ellers ville ikkje ny kontrakt vore aktuelt og han hadde vore sendt heim for lenge sidan, men vi får sjå korleis han utviklar seg. Regnar med han kan vere aktuell for utlån neste sesong, eller sesongen etter, noko som heilt sikkert kan vere bra for utviklinga hans. Kva trur vi om morgendagen? Eg trur vi stiller med eit lag som er godt nok til å slå Fulham, men uten at vi stiller med toppa mannskap. Regnar med at enkelte av spelarane blir spart til våre to neste kampar, som heilt klart er viktigare. Kunne tenkt meg å sett noko sånt: Foster Shea Rio Evans Evra Ron Anderson Giggs Nani Tevez Rooney Dette er visstnok troppen: Man Utd (from): Van der Sar, Foster, Kuszczak, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Ronaldo, Carrick, Scholes, Gibson, Fletcher, Park, Giggs, Anderson, Nani, Rooney, Berbatov, Tevez, Welbeck. Kunne tenkt meg å sett Fabio på høgreback eg, men det ser dårlig ut. Neville ser fortsatt ikkje ut til å bli klar, så då blir det nok O'Shea igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Men no har jo Latias leita opp alle artiklane han klarte å finne om United, så endel av det kan vi nok ta med ei lita klype salt enn så lenge. Nei, ikke alle. Glemte at United også vil ha Walter. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kunne tenkt meg å sett noko sånt: Foster Shea Rio Evans Evra Ron Anderson Giggs Nani Tevez Rooney Tror Ronaldo kan ha godt av litt hvile siden han spilte mot Inter, hele LC-finalen og hele Newcastle-kampen. Ellers ser laget bra ut. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hehe, vi vil nok bli linka til rimelig mange spelarar fram mot sommaren, men det aller meste vil nok vere overivrige agentar eller klubbar som vil prøve å få opp prisen på spelarar og liknande. Trur nok vi vil få inn eit par forsterkingar, men eg har ikkje noko tru på at det blir voldsomt med handling. Spørsmålet blir gjerne kva som skjer med Tevez. Dersom han forsvinner, så vil nok SAF gjerne ha inn ein ny angripar, men om han blir kjøpt, så begrensar nok også den handelen noko andre store innkjøp. Satsar vel egentlig på at SAF fortsetter å leite opp unge spelarar som vi kan ha glede av i lang tid framover. Edit: D'Amico, ja er egentlig enig. Men det har sett ut som at han har begynt å finne forma dei siste kampane og det kunne vere greit å holde han igang. Samtidig så kan vi nok få nyte godt av ein utkvilt og energisk Ronaldo mot Inter. Endret 6. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ronaldo burde spares til Inter-kampen. Hadde vært greit om han fikk 15-20 minutter mot slutten i morgen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jess, vil spare han til Inter jeg og. Samme med O'Shea, håper Neville kan spille. O'Shea må starte mot Inter, og han er jo halvskadet så vil ikke at han skal spille FA Cupen. Også vil jeg ha Vida og Evans sammen, ikke Rio. Det siste er at jeg håper Fabio får sjansen, sidne jeg likte det jeg så av han i går for reservene. Også kan Evra hvile litt, spilte jo hele 120 min på Wembley og 90 min mot Newcastle borte på den tunge banen! Foster Neville - Vidic - Evans - Fabio Welbeck - Anderson - Giggs - Nani Tevez - Rooney Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) SAF har sagt at Foster, Evans og Gibson starter. Endret 6. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) United.no har med Neville som aktuell for troppen før denne kampen også, som dei har gjort både foran LC-finala og mot Newcastle, mens han ikkje er med i troppen som blir quota på RedCafe. Hadde vore greit å gi Shea litt kvile, men vi får sjå kva som skjer. Vil også veldig gjerne sjå Fabio, som er ein spelar eg gledar meg til å følge i åra som kjem. Tingen med Rio er at SAF vil spele med han mest mulig no, etter at han ikkje spelte så mykje tidligare i år. Gibbo? Hm, imponerte dessverre ikkje mot Tottenham. Har potensialet, men er ikkje heilt der enda. Håper ikkje han blir valgt foran Anderson, som eg trur kan bli viktigare i innspurten, men som må ha kamptrening. Endret 6. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Edit: D'Amico, ja er egentlig enig. Men det har sett ut som at han har begynt å finne forma dei siste kampane og det kunne vere greit å holde han igang. Samtidig så kan vi nok få nyte godt av ein utkvilt og energisk Ronaldo mot Inter. Enig i det. Men dette er kanskje den minst viktige kampen (misforstå meg rett) framover så hvis vi skal hvile ham er dette kanskje den beste kampen å gjøre det i. Men som du sier, han er i form så kanskje han kan få et kvarter på slutten slik at han ikke glemmer helt hvordan man spiller fotball Ekstraomgangene i ligacupfinalen går på SportN nå forresten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, ser den med Rio archanois. Åja, Gibson starter, riktig. Da vil jeg ha samme lag, men tror nå det blir Rio-Evans, og Gibson - Anderson. Giggs starter kanskje mot Inter, har den følelsen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 SportN har vist Ligacupfinala vanvittig mange gongar no. Er nesten litt lei. Gledar meg til kampen i morgon no. Har hatt eksamen i dag, lest heile veka, skal vaske heile leiligheita no og så er det helg. Håper vi går vidare i morgon, men det er som du seier ikkje den viktigaste kampen vi skal spele neste 8 dagane, så eg håpar mest på at vi får sjå ein god kamp og at vi gjerne kan få sjå eit par unggutar i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan jo f.eks. stille med Evans - Rio - Vidic - Fabio. Da får poteten hvile. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jepp, det kan vi også Latias. Jeg bryr meg veldig veldig mye om denne kampen jeg. Dette er samme som Pompey hjemme på OT i fjor, samme runden, og fy faen som den svei i fjor. Mest pga. straffen vi skulle hatt i første omgang, men ellers og. Ødela sjansen til treble, det gjorde veldig vondt. Vil veldig gjerne vinne i morgen, og unngå replay om mulig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Omkamp hadde vært katastrofe. Se på terminlisten. Er jo ikke mulig å få satt inn en ekstra kamp der! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er klart... Vil veldig gjerne vinne FA-cupen igjen. Men Inter-kampen og Pool om ei veke er viktigare for meg. Fulham kan jo bli vanskelige, men eg trur vi skal klare det. Nesten mest bekymra for pipeblåsaren i morgon, som gir eit rødt kort kvar tredje kamp og er ganske aktiv med dei gule også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå