Ol'H Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det kan til tider vere ganske latterlig kva produsentane ønsker å ha med i sendingane sine. Å vise reaksjonar frå benken etter mål og sånne ting er sjølvsagt berre fint, men å sitte å studere spelarar som er på tribuna, managerar som tygger tyggis og sånne ting, er ikkje akkurat like spennande som å faktisk sjå kampen. Å se legender o.l på tribunen gjør meg ingenting når ballen er til kast o.l, det er en del av arven og historien til Engelsk fotball at yngre fans får se de som før var virkelig store. Men det som irriterer meg er når jeg ikke får se repriser av episoder p.g.a av at jeg jeg blir vist grimasene til Ronaldo eller Torres. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tenkte meir på sånn som dei to siste kampane eg har sett der Newcastle har vore involvert, der produsenten igjen og igjen skal vise Owen som sitter på tribuna. Ikkje så gale i går, men mot Sunderland var det heilt vanvittig. Totalt unødvendig også. Greit å vise dei skadde eller utelatte spelarane på tribuna ein gang, men å gå tilbake til det igjen og igjen blir for dumt. Og som du seier, når ballen er ute til kast, så kan ein sjølvsagt krydre sendinga litt med forskjellige bilder og sånn, men enkelte produsentar er smått håplause. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Så første omgangen av reservene sin kamp mot Boro hjemme i dag (Boro som er rock bottom av tabellen) og det ble bare 0-0 til pause. Var faktisk veldig imponert med Eikrem som spilte høyreback, likte det jeg så. Fabio fikk ikke være med så mye, men var grei nok når han var med. Tosic derimot, ser ut som han ikke vet hva han skal gjøre både når han ikke har ballen og når han faktisk har den og. Possebon var også en stor let down, virket så usikker uten ballen og hadde en del feilpasninger. 0-0 mot ligaens verste lag til pause sier litt uansett, og man ser at laget savner toppscoreren Macheda i dag. Vet derimot ikke hvordan det gikk etter pause da. EDIT: Fergie var der på kampen forresten, og han smilte ikke en eneste gang. Så nesten bekymret ut. Tosic en let down? Kanskje Possebon som ikke er "tøff" nok til reservene en gang. Ikke vet jeg, men det så ikke bra ut. EDIT 2: Der ja, så dette nå: "Penalty for Man Utd to win it in stoppage time! Fabio Da Silva scores. FT. 1-0." Bra for Fabio, men det oppsummerer vel hvordan reservene gjorde det mot bunnlaget Boro. Endret 5. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg heier på Manu. Er ikke fotball fan og ser ikke på kamper, men svipper jeg på tv'en og ser at det er Manu kamp ser jeg på det. Min 10 år eldre bror ''tvingte'' meg til å heie på Manu. Kansje like greit? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Folk her inne som gjerne skulle puttet Tosic foran Nani, og rett inn på førstelaget, men Fergie knows best, og jeg hadde en mistanke om at det var Ljajic vi egentlig var mest ute etter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Folk her inne som gjerne skulle puttet Tosic foran Nani, og rett inn på førstelaget, men Fergie knows best, og jeg hadde en mistanke om at det var Ljajic vi egentlig var mest ute etter. Ser den. Har også egentlig troa på Ljajic eller hvordan det skrives er det ekte talentet. Men vi får bare vente og se. Jeg heier på Manu. Er ikke fotball fan og ser ikke på kamper, men svipper jeg på tv'en og ser at det er Manu kamp ser jeg på det. Min 10 år eldre bror ''tvingte'' meg til å heie på Manu. Kansje like greit? Hm, like greit på hvilken måte? Og bare som en vennlig note; er ikke smart å kalle klubben "Manu" som Manchester United supporter. Bruk heller United, Man United, Man Utd osv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Haha, Fabio tar straffe. :!: Ser ikke ut som om Tosic er god nok for reservene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fabio har tatt straffer lenge han. Skal være "spesialist" på straffer. Tok straffene i f.eks U-17 turneringen for Brasil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, det visste jeg ikke. Men er positivt at vi får frem straffeskyttere også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 http://www.dagbladet.no/2009/03/05/sport/f...castle/5157524/ Men det kommer ikke til å skje. Ifølge The Guardian har ikke det engelske fotballforbundet noen sanksjonsmuligheter overfor Taylor. Uinnvidde idioter både i dagbladet og the guardian. Bennet sier jo klart at han ikke så forseelsen til Taylor mot Ronaldo, ergo den kan straffes. Å bør straffes, hvertfall når han takler Carrick som en idiot like etter. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hyrlen. Det gjelder vel hvis linjedommerene ser det også? Mener det var linjedommeren som hadde sett nedslaktningen Bosingwa påførte Benayoun, og dermed kunne det ikke straffes. Når Bennett i tillegg har gitt gult kort for forseelsen kan han neppe straffes. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hyrlen. Det gjelder vel hvis linjedommerene ser det også? Mener det var linjedommeren som hadde sett nedslaktningen Bosingwa påførte Benayoun, og dermed kunne det ikke straffes. Når Bennett i tillegg har gitt gult kort for forseelsen kan han neppe straffes. Han ga gult kort for taklingen på Carrick etter det han selv sier siden han ikke så slaget på Ronaldo, å når det ikke er nevnt i rapporten er det mulig å straffe. Å dommere regnes som en, uavhengig om det er 1,2,3 eller 4 dommer som har sett det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nicolas Bertolo på vei til United? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nicolas Bertolo på vei til United? Aldri hørt om fyren jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nicolas Bertolo på vei til United? Aldri hørt om fyren jeg Ikke jeg heller. Charni Ekangamene også på vei til United Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Han har heller ikke jeg hørt om Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 15 åringer går greit, men en ukjent 23 åring blir no annet Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har er nok heilt sikkert ein heilt grei spelar, men eg trur nok neppe det blir aktuelt for SAF å hente inn heilt greie midtbanespelarar. Då har vi nok bedre alternativ frå før. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 United også interessert i Takayuki Morimoto Nå synes jeg vi burde roe ned med disse ukjente utlendigene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå