Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Da jeg var liten. Det må ha vært på slutten av 70-tallet, tror jeg, så fant jeg en Manchester United bag i en Conteiner under våroppryddingen i boligfeltet der vi bodde den gang. Bagen var skikkelig pen syntes jeg, og jeg tok den med meg hjem og begynte å bruke den. Da visste jeg ikke at det var et fotballag det var bilde av.. Etterhvert som folk sa slikt som "Åja.. du holder med dem du.." så ble jeg Manchester United supporter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følgende å si om kampen i kveld:

- VDS var sikkerheten selv gjennom hele kampen.

- Ronaldo har en enorm moral, og arbeidsvilje. INGEN syting. INGEN klaging. Og reiser seg alltid umiddelbart etter fall.

- MOM: Bennet. Ingen feil gjennom hele kampen.

- Midtbanen vår var rå. Ingen feilpasninger.

- Berba fikk ballen alt for ofte. Burde ikke bli brukt så mye i spillet som han ble i kveld.

- Rooney var ikke midtstopper i perioden da Bennet sendte Vidic av banen rett før en corner til United.

- Bennet var som sagt bra i dag. Beste dommeren PL har å tilby.

Lenke til kommentar

Kjipern tabell ass.... :)

Eneste eg er misfornøyd med er at Villa ser ut til å ha rotet bort muligheten til topp tre. Hadde håpt på det. Hadde vært bra for PL.

1 Man Utd 27 65

2 Chelsea 28 58

3 Liverpool 28 58

4 Aston Villa 28 52

5 Arsenal 28 49

6 Everton 28 45

7 West Ham 28 39

8 Man City 28 35

9 Wigan 28 35

10 Fulham 27 34

11 Bolton 28 33

12 Hull 28 32

13 Tottenham 27 31

14 Sunderland 27 31

15 Stoke 28 29

16 Newcastle 28 28

17 Portsmouth 27 28

18 Blackburn 27 27

19 Middlesbrough 28 26

20 West Brom 28 22

Lenke til kommentar

Det er sant det. Men eg har hatt troen på at villa skulle slå et annet lag i hele årets sesong :)

Og håpt på andre plass til de.

Er for all del enda ikke for seint. Men da kan de ikke miste en 2-0 ledelse på 6 minutter og tape mot city..

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Edit: This is the witty exchange that was overheard between Cristiano Ronaldo and Steven Taylor in the players’ tunnel at half-time last night, shortly after the Newcastle United defender had been cautioned for a rugged challenge on the Portugal forward. Ronaldo: “You’re a rubbish footballer.” Taylor: “At least I’m not ugly.” Ronaldo: “But you’re a rubbish footballer.” Taylor: “I know, but you’re still ugly.”

Ikke for å virke som om jeg kommer fra den andre fila,men Ronaldo er vel ikke en person man legger i kategorien stygg?Mannen plukker jo modeller fra øverste hylle..Gallardo anyone?

Hadde samtalen funnet sted mellom Steven Taylor og Luke Chadwick derimot...

Luke: Youre a rubbish footballer!

Steven:At leat im not ugly and a rubbish footballer!

Luke:.....

Lenke til kommentar
Jo, ronaldo er møkkastygg :p

Eneste grunnen til at han drar cash, er pga penger.

Ronaldinho plukker jo damer fra øverste hylle han også.

Alle vet jo at cash drar damer..Ask Bill Gates... ;)

Edit:Herlig med en borteseier idag forresten.Faktisk,idag er den første kampen på leeeeeeengeeeeee jeg ikke har bekymret meg nevneverdig for poengtap.En ganske rar følelse å ha.I tillegg så var det vel lite å forvente i forhold til banespill idag når man så gressmatten.En frossen,tung matte er ikke akkurat direkte innbydende til finspillet.Selv om det var en god del tversoverpasinger som tok helt av til tider.

Edit 2: Link til Berba sitt vinnermål + Rooney sitt første hvis du leter litt ;)

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Kom akkurat hjem og for en herlig kveld! Var på jobb til 21.30, men tc47 holdt meg oppdatert med meldinger på mobilen. 21.40 var det rett bort på pub-en med sjefen (som btw er Man Utd-supporter) og se City - Villa og Magpies - Utd. Etter Berbatov-målet fikk jeg (og han andre Utd supporteren på jobb) gratis øl av sjefen. Og jo mer tid som gikk, jo mer øl fikk vi. Endte med 5 halvlitere på sjefen, og 3 poeng. Frykter ikke vårt tidvis dårlige spill i dag. Vi tar nok en 3poenger og er 10 poeng foran med seier i hengekampen. Vi vinner hver jævla kamp nå, og jeg kan ikke skjønne hvordan dette laget ikke skal vinne alt som er. Hvem kan slå oss nå? :D Har en utrolig god følelse nå, mulig fordi jeg har 2,5 liter øl i blodet.

Da jeg var liten. Det må ha vært på slutten av 70-tallet, tror jeg, så fant jeg en Manchester United bag i en Conteiner under våroppryddingen i boligfeltet der vi bodde den gang. Bagen var skikkelig pen syntes jeg, og jeg tok den med meg hjem og begynte å bruke den. Da visste jeg ikke at det var et fotballag det var bilde av.. Etterhvert som folk sa slikt som "Åja.. du holder med dem du.." så ble jeg Manchester United supporter.

Fantastisk historie :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
g faktum er at dette er med på å bygge opp en hatsk stemning som i det lange løp vil skade klubben på sikt. Vær så snill og skjerp dere, vi er tross alt verdens beste supportere av verdens betse lag.

Bla bla bla. Tjatta går på KopForum.

KopForum er jo nesten like morsomt som lokalpolitikk.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...