DJ_Dark Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi spiller ikke bra, men Bennet ville ikke akkurat gjøre det enklere for oss helle da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fy faen, er så fornøyd med Park. Det herlige arbeidet han gjør før han serverer Berba. Helt enig. En av banens beste for meg. Nei? Haha hva faen Limbs? Det var i opptak Haha åja. 23.15 som det sto på C+ etter kampen ja. Ser den. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Pasningsspillet i dag var bedrøvelig, jeg er bare sinnsykt letta over å få trepoengeren. Er en seier med bismak. Bennett var forøvrig på bærtur i hele dag. Var en liten periode mot slutten av andre omgang hvor han var helt grei, men det blir strykkarakter fra meg i dag. Endret 4. mars 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Seriøst, i dag spiller vi ikke særlig bra. Altfor mange feilpasninger, slurv, spillere som ikke snakker sammen osv. Jeg finnes ikke fornøyd - unntatt det faktum at vi tok 3 poeng da selvfølgelig. Vi spiller ikke bra, men vi vinner helt fortjent. Hadde vært et ran om vi ikke hadde tatt alle tre poengene, kan ikke spille som guder hver eneste kamp heller. Selvfølgelig var det fortjent at vi vant, glemte å legge til at newcastle var temmelig elendige...! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er litt irritert over Rooney. Han blir jo avblåst for offside gang på gang. Er det han burde jobbe mer med på treninger, for han hadde nok scoret minst ett mål til om han hadde holdt seg onside. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Manucho scorte nettopp for Hull! Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 JAAA Manucho putter for Hull! (satt penger på Hull jeg, til 5,5 i odds ) (beklager en smule gledesutbrudd) Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fergie hadde kjøpt dagskort, og han måtte rekke tbanen før billtten gikk ut! Ellers...drit bra av Park!! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 - Vi trenger en fast høyreback. Blir spennende med Rafael fremover. Noe galt med O'shea? (Bare lurer siden du skrev dette nå) Hver gang mannen spiller er jeg sikker på at vi er solide defensive. Jeg elsker rett og slett karen. Slitekamp, men alt i alt fortjent at vi tar med oss alle poengene. Jeg tør ikke helt å ta PL gullet på forskudd Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Fy faen, fryktelig måte å ende rekorden på! What do you mean? EDIT: never mind, trodde du mente baklengsmål i PL. Endret 4. mars 2009 av RePaC Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 - Vi trenger en fast høyreback. Blir spennende med Rafael fremover. Noe galt med O'shea? (Bare lurer siden du skrev dette nå) Hver gang mannen spiller er jeg sikker på at vi er solide defensive. Jeg elsker rett og slett karen. Slitekamp, men alt i alt fortjent at vi tar med oss alle poengene. Jeg tør ikke helt å ta PL gullet på forskudd Nei, for all del. O'Shea skal ha mye skryt og har vært en viktig brikke i Man Utds sukksess de siste årene. Han er en strålende potetbackup, men han er ikke god nok til å spille fast på høyrebacken. Det vet Fergie, og O'Shea vet og aksepterer det også. Nå blir det bare spennende å se hva som er fremtiden på høyrebacken, Rafael eller en annen. (Takk Manucho, 1500 kr inn på kontoen;)) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi fortsetter å vinne, men vi spiller mediokert. Mye slurv og feilpasninger og passivt til tider. Brenner gigantsjanser som vanlig, samt snytt for straffe i mot. Sliteseier, men 3 poeng er 3 poeng. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi fortsetter å vinne, men vi spiller mediokert. Mye slurv og feilpasninger og passivt til tider. Brenner gigantsjanser som vanlig, samt snytt for straffe i mot. Sliteseier, men 3 poeng er 3 poeng. Er enig i det du sier Night, vi har mye slurv og feilpasninger idag, heldigvis så vant vi. 3p var viktig idag, og ikke minst godt. Nå skal jeg kose meg med Freia påskeegg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg skal kose meg med en god porrfilm for å roe nervene. Det er det voksne mannfolk gjør. Steven Taylor skulle vært utvist, selv om Ronaldo ruller rundt 140 ganger. Slag er slag, og det er rødt kort, soleklart. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi fortsetter å vinne, men vi spiller mediokert. Mye slurv og feilpasninger og passivt til tider. Brenner gigantsjanser som vanlig, samt snytt for straffe i mot. Sliteseier, men 3 poeng er 3 poeng. Gigantsjanser? Som i flertall? Synes vi generelt ikke skapte en dritt sjangser i dag jeg. Vidic sin på hjørnesparket og Rooney sin etter keeper hadde vært på vift. Førstnevnte vil jeg absolutt ikke kalle en gigantsjanse. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi hadde kampen, men vi skapte vært lite. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi fortsetter å vinne, men vi spiller mediokert. Mye slurv og feilpasninger og passivt til tider. Brenner gigantsjanser som vanlig, samt snytt for straffe i mot. Sliteseier, men 3 poeng er 3 poeng. Gigantsjanser? Som i flertall? Synes vi generelt ikke skapte en dritt sjangser i dag jeg. Vidic sin på hjørnesparket og Rooney sin etter keeper hadde vært på vift. Førstnevnte vil jeg absolutt ikke kalle en gigantsjanse. Vidic bommer på åpent mål vil jeg kalle for en stor sjanse. Rooney på semi-åpent mål er også veldig stor. Hvorfor brenner han ikke bare til? Vi hadde også andre gode sjanser. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Haha, holy shit. 63% possession i kveld. 10 skudd on target og bare 2 off target. Høres jo veldig bra ut det derre, men vi spilte egentlig ikke så bra. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi fortsetter å vinne, men vi spiller mediokert. Mye slurv og feilpasninger og passivt til tider. Brenner gigantsjanser som vanlig, samt snytt for straffe i mot. Sliteseier, men 3 poeng er 3 poeng. Er enig i det du sier Night, vi har mye slurv og feilpasninger idag, heldigvis så vant vi. 3p var viktig idag, og ikke minst godt. Nå skal jeg kose meg med Freia påskeegg Usunt Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Typisk med Rooney mål mot Newcastle. Vi fortsetter å vinne kampar der vi ikkje imponerer, og det er jo vel og bra, men eg kan godt tenke meg å sjå laget spele opp mot sitt ypperste snart. Håper virkelig vi får sjå det mot Inter om ei veke og gjerne kampen etterpå også. Fekk berre sett andre omgang i dag pga jobb, så har ikkje sett målet til Roon og tabba til VDS enda. Er litt mykje feilpasningar ute og går. Den sentrale midtbana hadde eit par tversoverpasningar som var heilt horrible. Det viktigaste er likevel dei tre poenga og sju poengs leiing på toppen av tabellen. Neste helg kan vi ha ti poengs ledelse til Liverpool. Med ein kamp mindre spelt. Edit: This is the witty exchange that was overheard between Cristiano Ronaldo and Steven Taylor in the players’ tunnel at half-time last night, shortly after the Newcastle United defender had been cautioned for a rugged challenge on the Portugal forward. Ronaldo: “You’re a rubbish footballer.” Taylor: “At least I’m not ugly.” Ronaldo: “But you’re a rubbish footballer.” Taylor: “I know, but you’re still ugly.” Haha.. Endret 4. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå