Jørgen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er antagelig en grunn til at Nani fortsatt får sjanser på førstelaget. Jeg tviler ikke på SAF sin dømmekraft, og som sagt det er vel også en grunn (som tc skrev over) til at Tosic ikke har vært med i troppen til førstelaget i det siste. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jepp, ellers hadde vel Tosic ihvertfall fått plass i troppen i en ligacup kamp (finale eller ikke finale), men det gjorde han ikke. Håper han forbedrer seg og begynner å spille bedre i reservene; for hvis han ikke klarer seg der så klarer han seg neppe i PL nivå. Kan jo alltid håpe det er bare motivasjonen i reservene som mangler, og det kan fikses. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 VDS O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Park Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Subs: Foster Eckersley Evans Anderson Scholes Giggs Tevez Endret 4. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg hadde forventa at Tosic var bedre enn som så. Gutten har hatt kun 30 min spill i en PL kamp. Og that's it etter det jeg vet. Hvor mye var det vi betalte for begge? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bra lag, litt synd at Anderson ikke starter men visste Fletcher ville starte denne. Herlig å se Park, og at Ronaldo er fit for fight. Goody, satser på 0-2. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Kopiert fra RedCafe, fikset det selv hvis du ser. Og du ser jeg fikset det 19:57, og du skrev 19:58, så, HA! Endret 4. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Helt tydelig at vi skal løpe dette laget i senk fra del en. 3 av 4 på midtbanen er knalløpssterke, forsvaret er bunnsolid, og offensivt stiller vi med toppet lag. GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvem er "stretford_oslo" på Redcafe? Er jo sikkert en fra Norge for jeg tror ikke utlendinger har Oslo i navnet sitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvordan skal vi kunne vite det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan jo hende det er noen herfra? :!: Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ja, sjansen for det er jo jævla stor. Ha ha. EDIT: Lykke til ikveld forresten. Endret 4. mars 2009 av Zu Zwat Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er jo mulig. Uansett, her er laget til motstanderen: NUFC: Steve Harper ©, Steven Taylor, Jose Enrique, Fabricio Coloccini, Sebastien Bassong, Geremi, Alan Smith, Jonas Gutierrez, Ryan Taylor, Peter Lovenkrands, Oba Martins Subs: Tim Krul, Claudio Cacapa, David Edgar, Shola Ameobi, Nicky Butt, Andy Carroll, Kazenga LuaLua Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Typisk, Alan Smith er tilbake. Vedder på at han har en syk kamp i kveld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nah, større sjanse for at han blir utvist som han ble på OT i fjor. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi får se. Frykter Oba og Jonas. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hadde smakt så inderlig godt med poengtap for dere ikveld(til fordel for oss) Men i realiteten så tar dere sikkert en stor seier idag. 3-0 tipper jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 BERBA; faen, se hvor lenge Rooney hadde så mye plass. Rooney klikket på Berba der og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå