Vix'D^ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 3 tap og 1 uavgjort og vi vil alikevell vinne serien selvom både L'pool og Chelsea vinner alt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Som b-real skriv skal tilbakemelding på moderering på PM, ikkje i denne tråden. Nok eit innlegg er sletta. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nå vil jeg snart se Tosic på banen igjen, det er jo ingen tvil om at han har potensiale, av det lille jeg har sett, er han lynrask, å har en særdeles ømfintlig skuddfot/ (frispark) ja scholes burde spille idag, om ikke det skulle være noe iveien med helsa som jeg bør få med meg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tja, Tosic kan umulig være verre enn Nani. Synes det er på tide at han får litt mer spilletid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Håper han får spille mot Fulham til helga. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Nani har kanskje en bra finte i løpet av en HEL kamp, som lykkes å deretter går til medspiller, ellers er han ubesluttsom. (skal liksom gjøre så mye extra, som han rett å slett ikke er bra nok til........enda) Spør di meg, Send gutten på trenings feltet å lær han hvordan, eller rett å slett selg han. beklager men jeg har mistet troen på han. Endret 4. mars 2009 av LuckyNr7 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har ikke akkurat mistet troen, men er lei de møkkakampene hans. Vet at han er ung og at Ronaldo også brukte tid før han ble god, men føler at Nani ikke har utvilket seg noe særlig det siste året. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nani har ikke utviklet seg en dritt nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Utenom Arsenal-kampen i fjor, har han ikke spilt så mye bra. Har scoret noen flotte mål, men det holder ikke når man spiller for en klubb som Manchester United. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har ikke akkurat mistet troen, men er lei de møkkakampene hans. Vet at han er ung og at Ronaldo også brukte tid før han ble god, men føler at Nani ikke har utvilket seg noe særlig det siste året. Nani er da kun et år yngre enn Ronaldo så. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ser noen likhetstrekk i Babel og Nani. Begge hadde en impoenerende førstesesong, men det har stått stille i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Men det tar jo litt tid før man blir vant til å spille i PL. Uansett kom han til klubben fire år etter det Ronaldo gjorde. Hvis han ikke forbedrer spillet sitt til sommeren, burde han bli satt på transferlista. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Men det tar jo litt tid før man blir vant til å spille i PL. Uansett kom han til klubben fire år etter det Ronaldo gjorde.Hvis han ikke forbedrer spillet sitt til sommeren, burde han bli satt på transferlista. Tror han blir transferlistet til sommeren uansett Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja Tosic burde vært meir involvert, har større tru på Adem Ljajic dog, gleder meg til han blir vår! Stor, sterk, hurtig og med god teknikk og overblikk. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor lenge har PIG igjen av kontrakten sin? anyone? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har ikke vært her på en stund nå! Noen nyheter ang. kveldens kamp ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tosic har vært ren shit for reservene våre. Så han forrige uke når Anderson spilte, han var utrolig dårlig. Også så jeg litt av han på mandag da vi faktisk tapte 1-0 for Sunderland reservene, og Solskjær måtte faktisk bytte ut Tosic etter 67 min, det sier litt. Han var ikke noe god i det hele tatt, og har ikke vært det for reservene våre (fra det jeg har sett og i følge en del på RedCafe). Så langt, ser det ikke så bra ut for han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tar noen kamper før man blir vant til en annen spillerstil. Er uansett oppsiktsvekkende at han ikke spiller bedre for reservene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jepp, enig at det tar litt tid. Men bekymrer meg at han ikke er blant de beste på reservene. Bør være det når han skal være talent og ikke lenger er 17-19. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå