Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Troppen (Foreløpig): Van der Sar, Foster, Kuszczak, Neville, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, O'Shea, Ronaldo, Carrick, Fletcher, Scholes, Park, Nani, Anderson, Giggs, Rooney, Berbatov, Tevez, Welbeck Og da vil jeg se: VDS Neville - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick/Anderson - Giggs/Scholes - Park Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Carrick starter. Det er jeg 90 % sikker på ettersom han sto i dress mot Tottenham i ligacupen. Jeg håper på Carrick - Anderson med Ronaldo og Nani på vingene. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Trur ikkje Scholes startar. Spelte ikkje han heile kampen mot Spurs? I såfall så blir han nok spara, kanskje også mot Fulham i helga, så han er klart mot Inter neste veke. Carrick-Anderson hadde ikkje eg hatt så mykje imot. Nani er vel også tvilsom i dag. Trur nok heller vi startar med Park. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nani spilte i helga, så vi har ikke bruk for han i kveld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Scholes spiller ikke, det er jeg nesten 99% sikker på. Føler jeg er den eneste som vil at Fletcher skal spille i kveld? Han var god på GM, og fortjener å spille; og jeg tror han spiller i kveld. kloffsk: Når Brann tok gullet i '07 (på bursdagen min og) så var det sykt ja, feiret mye og det var noe av det villeste som har skjedd her. Men ingenting står over United for meg; forskjellen mellom å være på stadion, ca. hver 2 uker og de to gangene jeg har vært på Old Trafford er så stor at jeg ikke kan forklare det en gang. One United. Endret 4. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Du må innrømme at du stusset litt selv når du så at han hadde skrevet at du og Points virket som de mest seriøse, men så virker han som en kar som kanskje ikke blir på forumet så lenge hvis han fortsetter med de kommentarene sine om Liverpool. Det første jeg tenkte når jeg leste posten hans var: Nå har Raste lagd en account til på skolen. Hehe. Lagd en account til skolen? Bruker Raste brukere all the time jeg Endret 4. mars 2009 av ttt Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Enkelte har muligens Captain Hypocrite som idol. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er ny her og håper jeg er velkommen til tråden. Raste og Points virker de mest seriøse her i United tråden + mange flere. Er noen som ikke virker like seriøs da, men det får vel være Eh, Jotun, Tozva og Latias burde vell blitt nemt før de to ;p ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er ny her og håper jeg er velkommen til tråden. Raste og Points virker de mest seriøse her i United tråden + mange flere. Er noen som ikke virker like seriøs da, men det får vel være Eh, Jotun, Tozva og Latias burde vell blitt nemt før de to ;p ? Ja, Vix'D^ også! Jeg synes synd på de som har Captain Hypocrite som sitt idol. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Eh, Jotun, Tozva og Latias burde vell blitt nemt før de to ;p ? NightKeeper, Limbeck, DJ_Dark og Hyrlen osv... Er mange som er seriøse supportere her. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Eh, Jotun, Tozva og Latias burde vell blitt nemt før de to ;p ? NightKeeper, Limbeck, DJ_Dark og Hyrlen osv... Er mange som er seriøse supportere her. Enig. Er ikke bare jeg som er seriøs (), de du nevnte + endel til. Er jo ingen som ikke er så veldig seriøs, men det er vel nok OT for idag vel? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg synes synd på de som har Captain Hypocrite som sitt idol. Jepp, selv om vi har Ronaldo, og han kanskje har både filmet og lekt med overgangsrykter og annet pjatt som er tatt ut av læreboka til Divey Gerrard, så idoliserer ikke vi han. Nei, takke seg til ordentlige spillere som Giggs, Scholes, Neville og Rooney. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg synes synd på de som har Captain Hypocrite som sitt idol. Jepp, selv om vi har Ronaldo, og han kanskje har både filmet og lekt med overgangsrykter og annet pjatt som er tatt ut av læreboka til Divey Gerrard, så idoliserer ikke vi han. Nei, takke seg til ordentlige spillere som Giggs, Scholes, Neville og Rooney. Du må huske at Pool ikke har noen slike spillere. Er nok derfor de liker Jailard så mye. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Scholes sine pasninger, tenker på de hele tiden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Scholes sine pasninger, tenker på de hele tiden Haha, COOOOPYCAT. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Scholes sine pasninger, tenker på de hele tiden Haha, COOOOPYCAT. Måtte være du som skulle kommentere det, men. Scholes sine pasninger er nydelige, ihvertfall langpasningene. Bare se dem går i luften til den går til Ronaldo & Co Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 I know. Han fant jo Ronaldo 4-5 ganger på Wembley, bommet ikke med en langpasning. 120 min spilte han også, når det var klart at han såvidt klarte 90. For en mann. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Han var rå mot Fulham. Tror han hadde 15 langpasninger mot Ronaldo/O'Shea. Var herlig å se på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Den kampen glemmer jeg aldri. Fy faen, Scholesy var on fire da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Enda en dag i fotball-fansens verden og masse off-topic,hetsing,kjeftbruking og andre brudd på retningslinjene er slettet *sukk* Kommentering på innlegget skjer via PM og ikke her i tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå