Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at topplagene vinner idag, da er vi skjerpet. Å vi kan vinne enda mer overebevisende for å gni de knuste skårene av håp inn i dem. Håper bare det er avgjort etter den tredje siste kampen, slik at overleveringen av Trofè kan skje på Old Trafford. Hvis nå United ikke roter det til da og det havner på brua. Er tross alt bare mars.

Lenke til kommentar
Bra at topplagene vinner idag, da er vi skjerpet. Å vi kan vinne enda mer overebevisende for å gni de knuste skårene av håp inn i dem. Håper bare det er avgjort etter den tredje siste kampen, slik at overleveringen av Trofè kan skje på Old Trafford. Hvis nå United ikke roter det til da og det havner på brua. Er tross alt bare mars.

Nja. Spenning til siste runden er noe jeg ønsker meg hvert år. Vrir meg i ergelse av kjedelige ligainnspurter. Som når Brann vant TL. Fy faen det var helt magisk kjedelig.

Var jo hyggelig på JJB ifjor uansett :)

Lenke til kommentar

Jeg tar ligaen however, whenever. Er bare den deiligste følelsen som finnes å vinne ligaen. Elsker at vi vinner den med solid forsvar og herlig angrepsfotball når vi spiller på vårt beste; men viktigste er bare å vinne PL når mai kommer.

Lenke til kommentar

Haha, genialt Jotun. Gla eg ikkje bur i nærheita av Stadion.

Håper på reprise av kampen på OT i fjor, er nemlig ikkje heime frå jobb før til andre omgang.

Regnar med vi får sjå noko sånt som dette

VDS

Evans/O'Shea Rio Vidic Evra

Ronaldo Fletch/Ando Carrick Park

Rooney Berbatov

Høgrebacken er usikker. Shea har slitt med hælen, mens Gary, Wes og Rafael er uaktuelle. Evans gjorde det greit der mot Spurs, det var vel helst på Evra sin kant vi hadde litt problemer.

Ronaldo var sliten på slutten mot Tottenham og det er ikkje sikkert vi får sjå han frå start. Det kan evt hende vi kjører 4-3-3 med Anderson Fletcher og Carrick sentalt.

Ganske sikker på at Roon og Berba startar på topp, ettersom ingen av dei spelte mot Tottenham.

Lenke til kommentar

Jeg er ny her og håper jeg er velkommen til tråden.

Raste og Points virker de mest seriøse her i United tråden + mange flere. Er noen som ikke virker like seriøs da, men det får vel være :p

Endret av Olavius
Lenke til kommentar
Jeg stusset mest når Olavius kalte Raste en av de mest seriøse. Jeg føler med folk som tc47, Limberbatov, Manx (og stort sett alle :p) når Raste blir nevnt før dem.

Haha, føler du TC47 som seriøs. Ja, han er seriøs nå, men var ikke det for endel mnd tilbake for å si det sånn :p

Godt at noen syns jeg er seriøs :wee:

Lenke til kommentar
Jeg stusset mest når Olavius kalte Raste en av de mest seriøse. Jeg føler med folk som tc47, Limberbatov, Manx (og stort sett alle :p) når Raste blir nevnt før dem.

Haha, føler du TC47 som seriøs. Ja, han er seriøs nå, men var ikke det for endel mnd tilbake for å si det sånn :p

Du må innrømme at du stusset litt selv når du så at han hadde skrevet at du og Points virket som de mest seriøse, men så virker han som en kar som kanskje ikke blir på forumet så lenge hvis han fortsetter med de kommentarene sine om Liverpool. Det første jeg tenkte når jeg leste posten hans var: Nå har Raste lagd en account til på skolen.

Lenke til kommentar

Jeg (posertiv som alltid) tror det kommer et "overraskende" tap snart. Vi har vert gode i en lengre periode og sånne perioder tar slutt en gang. Ser ikke bort i fra at vi taper en av de to neste kampen.

Du må innrømme at du stusset litt selv når du så at han hadde skrevet at du og Points virket som de mest seriøse, men så virker han som en kar som kanskje ikke blir på forumet så lenge hvis han fortsetter med de kommentarene sine om Liverpool. Det første jeg tenkte når jeg leste posten hans var: Nå har Raste lagd en account til på skolen.

Ikke mobb han allerede da :) Kan jo hende han er ny og da er han velkommen.

Lenke til kommentar

Om du tenker på berre kampar i ligaen no, så håper eg i såfall det er denne. Tap i neste ligakamp vil vere forferdelig surt. Om det var kampar generelt du tenker på, så spørs det litt på laget vi stiller mot Fulham til helga. Newcastle kan sjølvsagt vere farlige, men dei har ikkje gjort det så veldig bra i det siste. Eg håpar på seier i dag og har forsåvidt trua på det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...