Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Points sier:

bare vent å se nå

nå stikker jeg å henter mat

innen jeg er tilbake har chelsea putta

The Game sier:

faaaaaaaaaaaaaaennnnn

Kuk i helvette

Points sier:

slår aldri feil

hvem putta?

Neste gang henter du ikke mat, og du sier ikke sånn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen er gutta i VG Live drita i dag eller? Tidligere meldte de om 2-2 i Arsenal kampen, nå kliner dem til med at Portsmouth utligner på overtid.. men neida.

Kan godt hende, de pleier å å sovne da det har gått 90 min så man ser en-to dager etter at det står at det har blitt spilt 5000 minutter :p

Lenke til kommentar
Hadde ikke hatt en dritt imot og hatt Telenor. :D

Nye Telenor logoen er faktisk ganske kul/pen. Hadde vært nice med den på drakta. Points Tobbe, fiks det i Photoshop :p

post-140965-1236115799_thumb.png

Dæven, den var grom da, men er nok veeeeldig lite sansynlig :(

Lenke til kommentar
Hadde ikke hatt en dritt imot og hatt Telenor. :D

Nye Telenor logoen er faktisk ganske kul/pen. Hadde vært nice med den på drakta. Points Tobbe, fiks det i Photoshop :p

post-140965-1236115799_thumb.png

Faen, den var fet. Litt nytt design på drakta + den logoen der hadde vært knalltøff :D

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Chelsea hadde flaks i dag. Seriøst. Målet kom jo etter den traff 2-3 spiller etter innlegget, men de 3 sjansene Pompey hadde (som Perfecta tar feil på på forrige siden når han sier 1 sjanse), Nugent og Kranckjar alene med keeper + Davis med kjempeskudd, argh argh. Chelsea hadde seriøst nesten ingen sjanser, en heading også målet. Jeg vet vi har spilt 2 kamper mindre enn de, men ser ikke pent ut med bare 4p mellom oss. I morgen føler vi presset litt, faen som vi bør vinne. Jeg har troa på seier, gleder meg så jævlig.

Altfor lenge til kampen. :(

Jeg blir så utrolig deprimert av at lag skal suge ræv mot pool og chel$ea. Slår jo aldri feil....

Pompey spilte jo faktisk jævlig bra, manglet bare goooool.

Lenke til kommentar
Aftenposten.no forsiden hadde/har bilde av en Pool spiller med overskriften "Satte press på United"...... wtf.

Newcastle kan vinne i morgen, det er jo alltid en mulighet. Neste PL kampen for oss og Liverpool er når vi møter de på lørdag neste helg; og hvis Liverpool vinner den er det bare 1p mellom oss. (En kamp mindre spilt av oss, men ja.)

Det kalles for press...

Lenke til kommentar
Aftenposten.no forsiden hadde/har bilde av en Pool spiller med overskriften "Satte press på United"...... wtf.

Newcastle kan vinne i morgen, det er jo alltid en mulighet. Neste PL kampen for oss og Liverpool er når vi møter de på lørdag neste helg; og hvis Liverpool vinner den er det bare 1p mellom oss. (En kamp mindre spilt av oss, men ja.)

Det kalles for press...

Hvis alle de tingene skjer, ja. Nå er det ikke press i det hele tatt. 4 poeng og to kamper til gode er ikke press. Blir helt feil å skrive "Satte press på united" i en slik sammenheng.

Lenke til kommentar

Det kalles for press...

Hvis alle de tingene skjer, ja. Nå er det ikke press i det hele tatt. 4 poeng og to kamper til gode er ikke press. Blir helt feil å skrive "Satte press på united" i en slik sammenheng.

Tja - burde vært "økte presset" i så fall.

Lenke til kommentar

Liverpool og Chelsea må jo vinne en og annen kamp de også. At Chelsea klarte å dra iland denne mot Pompey var litt drit. At pools slår sunderland skulle da bare mangle.

Nå tar vi Newcastle i morra. Med den formen vi er i så går dette goooood.

Lenke til kommentar

Jepp, har friske spillere om Fletcher, Rooney, Carrick, Berbatov og halvveis Vidic og Anderson. Derfor håper jeg påååååå (FY faen som jeg gleder meg til kamp, har ingenting å gjøre til kampstart, nesten ikke sove en gang siden jeg sto opp sånn 16.00 i dag, og ingen trening i vinterferien):

Van der Sar

O'Shea/Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

Fletcher - Carrick - Anderson

Ronaldo - Berbatov - Rooney

Hvis Ronaldo benkes pga. at han er beat etter finalen på søndag, så:

Van der Sar

O'Shea/Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

Fletcher - Carrick - Anderson - Park

Berbatov - Rooney

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Deilig lag tc. Gleder meg sjukt til å se Berbatov brilliere. Har en klasseseier på følelsen.

Jeg er på jobb i morgen når kampen spilles. Noen som vil være min "pling" (sende meg melding om noen scorer) frem til 21.30? PM meg så sender jeg deg mobilnummeret mitt (tc, Points?).

Lenke til kommentar
Deilig lag tc. Gleder meg sjukt til å se Berbatov brilliere. Har en klasseseier på følelsen.

Jeg er på jobb i morgen når kampen spilles. Noen som vil være min "pling" (sende meg melding om noen scorer) frem til 21.30? PM meg så sender jeg deg mobilnummeret mitt (tc, Points?).

Bare send meg nr du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...