Geir M Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Saudi Arabia shit? Galt med Saudi Arabia no pluttselig? Ja, det er veldig mye galt med det landet der. Hva er galt med sponsor derfra? Jeg har ikke sagt at det er noe galt med det, det kommer veldig ann på logo og selskapets renommé etc. Jeg bare sa at det er veldig mye galt med Saudi Arabia, mest på grunn av at det er en ekstremt fundamentalistisk religiøs stat. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som hadde giddet å ordnet en norsk sponsor/logo på United drakten så man kunne ha fått sett hvordan det så ut? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hihi, faen, hvorfor har jeg så høye håp. Blir vel Liverpool 2 - 0 Sunderland og Pompey 1 - 3 Chelsea. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva med Aker Kværner? Må vel i så tilfelle bli Aker Solutions. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hihi, faen, hvorfor har jeg så høye håp. Blir vel Liverpool 2 - 0 Sunderland og Pompey 1 - 3 Chelsea. Vi får håpe det det beste for oss. Uavgjort for dem begge eller tap Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Liverpool tar dette... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hadde ikke hatt en dritt imot og hatt Telenor. Endret 3. mars 2009 av RePaC Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Liverpool har vore best, men er ikkje akkurat imponerande.. Begge lag har meir enn nok feilpasningar og det blir gjort dårlige valg både her og der. At ikkje Jones scorar er berre elendig, men samtidig så viser han kanskje pool si største svakheit saman med dødballar. Skrtel og Carra er treige samanlikna med Jones, og får Sunderland på Cisse, så kan nok han ta dei på farta.. Pompey har jo poenget enda, håper virkelig det held seg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hadde ikke hatt en dritt imot og hatt Telenor. Eventuelt StatoilHydro Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sunderland scorer tidlig i andre omgang. "Verdens beste supportere" drar hjem kvarter før slutt, for de tror laget deres taper. Etter 89 minutter får Captain Hypocrite en mulighet, og scorer. På overtid av overtiden roter Sunderland det til for seg selv. Jailard finner Kuyt, som setter ballen i mål. Res: Bassenget 2-1 Sunderland Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sunderland scorer tidlig i andre omgang. "Verdens beste supportere" drar hjem kvarter før slutt, for de tror laget deres taper. Etter 89 minutter får Captain Hypocrite en mulighet, og scorer. På overtid av overtiden roter Sunderland det til for seg selv. Jailard finner Kuyt, som setter ballen i mål. Res: Bassenget 2-1 Sunderland Forundrer faen meg ikke om det skjer! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hadde ikke hatt en dritt imot og hatt Telenor. Nye Telenor logoen er faktisk ganske kul/pen. Hadde vært nice med den på drakta. Points, fiks det i Photoshop Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nydelig vær i portsmouth i kveld... satser på at dette hemmer chelsea Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Verdens største selskap ExxonMobil hadde tatt kaka. Hatt en heftig kontrakt med dem. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 TYPISK. Nugent ALENE med Cech for Pompey, men bommer. Da har Jones og Nugent sviktet, og kunne stått 1-0 til Pompey og Sunderland nå. Fy faen jeg blir sur hvis Pool/Chelsea vinner nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da lagde jeg denne Nei takk. Spiller heller uten sponsor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da lagde jeg denne Vakkert... NEEEEEEI! Looserpool putta Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da lagde jeg denne StatoilHydro har jo ingen logo.... Bedre å vente til Hydro navnet er borte om kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå