Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tror vi skal roe oss ned litt, Chelsea har en lei tendens til å vinne med ett mål. Men heia Arsenal i den kampen her! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Gratulerer alle sammen! VI ER SERIEMESTERE! :D 8549796[/snapback] ehm, det var vel litt tidlig? 8549811[/snapback] Du mener at Chelsea skal kunne ta igjen minst 2 mål med 10 mann, unngå baklengs med 3 i forsvar, i tillegg mangler dem Drogba og Carvalho. Etter å ha gjort det skal dem slå oss, for å så vinne siste serierunde som vi også må tape hjemme mot West Ham. Lykke til Chelsea sier jeg bare. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det høres usannsynlig ut, men det var det når United tok The Treble i '99 også. Alt er mulig, men vi er så godt som seriemestere ja Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du mener at Chelsea skal kunne ta igjen minst 2 mål med 10 mann, unngå baklengs med 3 i forsvar, i tillegg mangler dem Drogba og Carvalho. Etter å ha gjort det skal dem slå oss, for å så vinne siste serierunde som vi også må tape hjemme mot West Ham. Lykke til Chelsea sier jeg bare. 8549829[/snapback] sier mer at chealsea har en lei tendens til å være gode på slutten og kan fort score to mål. Men om de vinner de resterende og vi taper alt er vel mer tvilsomt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg venter 45 minutter før jeg feirer, men det ser jævla bra ut. chelsea ser litt tannløse ut i det siste kvartert som jeg så av første og de må ta igjen to mål (noe jeg ikke tror skjer).. Men jeg har en følse på at jeg kan legge til: Mourhino are you listenin? You better keep the trophy glistenin, we'll be back in May to take it away, walkin in a Fergie wonderland Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg venter 45 minutter før jeg feirer, men det ser jævla bra ut. chelsea ser litt tannløse ut i det siste kvartert som jeg så av første og de må ta igjen to mål (noe jeg ikke tror skjer).. Men jeg har en følse på at jeg kan legge til: Mourhino are you listenin? You better keep the trophy glistenin, we'll be back in May to take it away, walkin in a Fergie wonderland 8549926[/snapback] Den teksten gjelder ikke nå lenger vettu, nå er teksten annerledes. Husker ikke helt hvordan den er men er noe som: Mourinho, werent you listening? we told you to keep the dither (elns) glistening full of Ash Cole it has been up his hole wash it now with terpentine by hand Skal prøve å finne fram. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Nei! 1-1, nå MÅ Arsenal holde tett bakover! Edit: Har sett etter live stream til Arsenal - Chelsea i hele dag, men har ikke funnet noen. Er det noen som har? Vil se den siste halvtimen! Edit 2: Hvor i svarteste er United fansen? Har de ikke fått med seg at vi kan bli ligamestere i dag?! Endret 6. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nei! 1-1, nå MÅ Arsenal holde tett bakover!Edit: Har sett etter live stream til Arsenal - Chelsea i hele dag, men har ikke funnet noen. Er det noen som har? Vil se den siste halvtimen! Edit 2: Hvor i svarteste er United fansen? Har de ikke fått med seg at vi kan bli ligamestere i dag?! 8550164[/snapback] De ser vel kanskje kampen, hadde jeg og gjort hadde det ikke vært for at TIL spiller. Men jeg har ikke penger til og dra på stadion, å de bruker og se kamp med er der. Ergo jeg får ikke se noen av delene Heia gunners og TIL idag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nei! 1-1, nå MÅ Arsenal holde tett bakover!Edit: Har sett etter live stream til Arsenal - Chelsea i hele dag, men har ikke funnet noen. Er det noen som har? Vil se den siste halvtimen! Edit 2: Hvor i svarteste er United fansen? Har de ikke fått med seg at vi kan bli ligamestere i dag?! 8550164[/snapback] http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm Dette blir lange 15 minutter Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hmm, pleier da alltid å være massevis av supportere her under storkampene, selv sitter jeg med bærbar OG ser kampen. Men jeg har ikke tilgang til Canal+ i dag, så får ikke sett den. Trenger live stream på nettet! VG Live! er ikke akkurat verdens beste tjeneste Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Ser det nå, men jeg skrev samtidig som han postet det der Edit: Fy svarte, Chelsea var nære scoring nå, men Arsenal holder fortsatt tett! Oioi, Arsenal har store muligheter de også, nå satt et skudd i tverrliggeren! Endret 6. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Edit: Rediger-knappen er en fin ting, se innlegget over. Endret 6. mai 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Pokalen er vår !! Å så deilig, fy fa'n. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 da ble det seriemesterskap grattis alle! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nå har han blåst, vi er mestere! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Glory, glory Man United! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jaaaa It is avgjort. Litt synd det ble på en sånn måte, ville heller sett at vi fikk ta dem selv i neste runde. Men skal ikke klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå