Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jo se det positive i det, er 5 kamper igjen og 15 poeng. Hvis chelski taper en kamp og spiller en uavgjort, så er fire poeng borte. Og United slår dem på Stamford Bridge da er det likt også ryker de i siste kampen og da er United seriemestere.

 

Når det er to kamper igjen og de fremdeles leder med syv poeng, da skal jeg gi meg, men ikke før :)

Lenke til kommentar

Det var en prikkfri forestilling fra United i dag, og et svært godt resultat. Sifrene kunne nok blitt langt styggere for Arsenal dersom Poll hadde fått med seg straffesituasjonen i første omgang. Jeg tør fortsatt ikke tro på ligagull, men muligheten er absolutt til stede. Chelsea har vanskelige bortekamper mot Bolton og Newcastle der de fort kan tape noen poeng.

 

Samtidig må jeg si at jeg ble imponert over Arsenals unge mannskap. De bet godt fra seg i første omgang.

 

For øvrig vil jeg gjøre oppmerksom på at «Manchester» er en by og et rugbylag; fotballaget heter Manchester United.

Lenke til kommentar

Må si samtlige spillere imponerte meg i dag! Vidic viser hvorfor han ble hentet av SAF, og spiller bedre og bedre for hver kamp som går! Taklingen han hadde på van Persie i forkant av 1-0-scoringen var intet mindre enn praktfull!

 

Så har vi Wayne Rooney! For en spiller! Viser i dag nok en gang hvorfor han er en spiss i serdeles verdensklasse! Målet han scorer er praktfullt, passningen til Park er ikke mindre praktfull, fantastisk!

 

Har vel egentlig ikke stor tro på seriegull, men vi skal hvertfall gi Chelsea kamp til døra, det er det ingen tvil om! Bolton på Reebook og Newcastle på St.James' Park er ingen enkle kamper...

Lenke til kommentar

Da er endelig Gabriel Heinze tilbake fra skade og med i troppen mot Sunderland. Dette kan jo bli en målfest av de sjeldne, får håpe på et tidlig tidlig mål. Bare det ikke tar alt for lang tid får det skjer, for da kan det jo fort komme en feil vei :no: United har jo dessverre gått på noen smeller i denne typen kamper før men ikke i kveld.

 

Mitt litt spreke tips: 5-0, 2 mål hver av Nistelrooy og Rooney og det siste av Heinze etter corner. :thumbup:

Lenke til kommentar

Er så utrolig stolt av gutta i dag. Undervurderinga er noe av det beste jeg har sett på lenge. Også skal vi prøve å reise oss, for Sunderland var visst ikke så dårlige likevel. Også prøver vi panisk og få ballen inn i mål, men vi greier det ikke, for Ronaldo er fus i alt og skal skyte alle frisparkene over og til sida av mål, og noen nådde ikke engang fram.

 

Bra gutter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...