Manx Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hehe... Ja eg reagerte på den samme Manx. Bra lønn for en nåværende reservekeeper Edit: Der rettet de den gitt Regnet med det var derfor jeg kopierte linjen og la den med i posten min. Ikke galt det med £250 000 i uka, er vel bare £130 000 mer enn Ronaldo har Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Siden jeg tror det allerede er for sent for Liverpool, så tror jeg i dag er en av de siste sjansene Chelsea har. Dropper de poeng i dag, så kan vi gå opp 12/13 poeng hvis vi vinner hengekampen. Tror det blir for mye siden det nå er mars og det bare er 10 kamper igjen etter rundene i dag. Tror Chelsea må vinne i dag hvis de skal være med i title hunt. Samme gjelder Liverpool, men som sagt, tror ikke de kan ta oss igjen uansett nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det virker som om jeg blir 200 kroner rikere Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Siden jeg tror det allerede er for sent for Liverpool, så tror jeg i dag er en av de siste sjansene Chelsea har. Dropper de poeng i dag, så kan vi gå opp 12/13 poeng hvis vi vinner hengekampen. Tror det blir for mye siden det nå er mars og det bare er 10 kamper igjen etter rundene i dag. Tror Chelsea må vinne i dag hvis de skal være med i title hunt. Samme gjelder Liverpool, men som sagt, tror ikke de kan ta oss igjen uansett nå. Jeg tror uansett at 10 poeng er for mye for Chelsea. Føler meg 99% sikker på at vi tar PL i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Gleder meg til Sunderland slår Pool i kveld. Tror egentlig at Pool får et flaksemål, og vinner kampen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Newcastle (b) 3p Newcastle tapte for Bolton sist, vi bør slå dei. Liverpool (h) 1p Bør ta minst eit poeng frå Liverpool heime. Fulham (b) 3p Hatt god kontroll på Fulham denne sesongen. Aston Villa (h) 1p Uavgjort på Villa Park, kan fort vinne denne. Sunderland (b) 3p Bør ta tre poeng, men Sunderland har gjort det vanskelig ved å spele veldig defansivt tidligare. Wigan (b) 3p Kan bli vanskelig, men tre poeng er innafor rekkevidde. Portsmouth(h) 3p Pompey heime skal gå bra Tottenham (h) 1p Ikkje tapt for Tottenham denne sesongen. Uavgjort på White Hart. Vi stiller nok eit sterkare lag enn i Ligacupen. Middlesbrough(b) 1p Slo Liverpool, men får neppe med seg meir enn eit poeng mot United. Man City (h) 3p Så lenge vi passar godt på Robinho og Bellamy, skal City slåast for andre gang denne sesongen. Arsenal (h) 3p Pr dags dato har ikkje arsenal vunne på fem kampar i PL. Verken sluppe inn eller scora mål i samme periode. Hull (b) 3p Konsentrasjonen glapp i andre omgang på OT. Trur mykje kan avhenge av om United må ha poenga eller ikkje. 28 poeng på dei siste 12 kampane? Litt optimistisk i forhold til å ikkje gå på tap, men etter jul har vi til no berre sluppe inn eit mål og står med 24 av 24 poeng. Dette er også i ei periode då vi ikkje har imponert spelemessig. Håper sjølvsagt på 3poeng mot Liverpool, og får vi det pluss at Chelsea avgir poeng i løpet av dei to-tre neste kampane, så skal det verte veldig vanskelig å ta frå oss dette. Tar vi 28 poeng på dei siste 12 så må Liverpool eller Chelsea ta absolutt alle poenga dei kan for å komme foran oss på poeng. (33 mulige igjen(36 for oss)) Det er likevel lang tid igjen, og sjølv om at vi har vore uheldige med skader til no, så kan vi fortsatt få fleire på viktige spelarar (bank i bordet for at ikkje det skjer). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Håper uflaksen med skaden har tatt slutt nå. Husker en periode da skadelisten på united.no var over 12 spillere! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Når vi spelte mot Tottenham i Fa-cupen hadde vel dei to laga i overkant av 25 spelarar ute til sammen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/ny...isetall_fra_aig Vet ikke om jeg har lyst på en annen sponsor nå. Har blitt vant til denne nå. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vi får ny, det er berre å venne seg til tanken. AIG er på vei ut og vi har alt begynt å leite etter ein ny, så frå og med sommaren 2010 blir det nok ein ny ein på drakta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg bryr meg egentlig svært lite, så lenge vi får inn minst like mye i sponsormidler. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vi har visst kommt med ganske heftige krav til ein ny sponsor, så den økonomiske biten er eg ikkje så redd for. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg bryr meg egentlig svært lite, så lenge vi får inn minst like mye i sponsormidler. Ja, samme for meg hvordan draktene våre ser ut liksom... Og den beste av de alle: Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Den siste der. Neida. Den førsten så ikke så aller værst ut egentlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 The Bombay Bicycle Club? Nei takk, da vil jeg heller spille uten sponsor... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 The Bombay Bicycle Club? Nei takk, da vil jeg heller spille uten sponsor... Du vil spille uten sponsor ja? Det tror jeg ikke er noe problem Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Spørs om de draktene er moteriktige nok for Ronaldo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå