kloffsk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Giggs er faktisk langt bedre i år enn han var i fjor, så jeg er litt usikker på grunnlaget for påstanden din. Spilte Giggs sine 200 første kamper i fjor? Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Giggs er faktisk langt bedre i år enn han var i fjor, så jeg er litt usikker på grunnlaget for påstanden din. Er enig i det du sier, Giggs hadde en "skuffende" sesong i fjor i mine øyne. I år har han derimot vært fantastisk, ihvertfall nå i det siste. Selv håper jeg han gir seg mens han er på topp og ikke gjør som Sheringham eller noe i den duren der Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Giggs har faktisk vært en av de beste i midtbanen vår i år, så du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har bursdag på samme dag som Megan Fox. Slå den! Giggs er faktisk langt bedre i år enn han var i fjor, så jeg er litt usikker på grunnlaget for påstanden din. Er enig i det du sier, Giggs hadde en "skuffende" sesong i fjor i mine øyne. I år har han derimot vært fantastisk, ihvertfall nå i det siste. Selv håper jeg han gir seg mens han er på topp og ikke gjør som Sheringham eller noe i den duren der Mye av grunnen er nok at han ble flyttet inn sentralt. Hvorfor gjorde vi ikke det i fjor?! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg ble født 3 dager før SAF tok over United, DEN slår du ikke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er Giggs verdig en slik en? http://en.wikipedia.org/wiki/Retired_numbe...otball_(soccer) Ja, men jeg vet ikke om jeg er for pensjonering av nummer. @Kloffsk: Han er vært strålende i år i en sentral posisjon. Hvorfor skulle han ikke kunne spille en sesong eller to til i denne posisjonen? Jeg snakker selvsagt ikke om 200 kamper for da må han nok spille til han er 42 eller 43. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, men tror hverdag at det er litt håp for at han ser ting som faktisk er sanne. Menmen, glemmer det. Kult at du har bursdag samme måned som meg da Tobbe. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 La oss diskutere sak, ikke person. 1 innlegg slettet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg snublet over denne her akkurat nå.Jeg var ikke klar over at det fantes så tydelig video av hendelsen. Evra slåss på Stamford Bridge Helt nederst i artikkelen ser du videoen.Ut av det jeg ser (med United-øyne)så treffer ikke Evra med verken slag eller spark,slik FA-konkluderte.Utrolig at det blir 4 kampers utestengelse. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sykt at han får 4 kamper for noe sånt ja, etter kampen, ikke på TV osv. Jaja, FA får gjøre hva de vil, vi klarte oss uten han uansett. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skal ikke se bort i fra at vi kanskje hadde klart 3 poeng mot Tottenham med Evra på banen. Men ja, Tottenham borte er en vanskelig kamp og å vinne resten var veldig bra gjort, spesielt når vi hadde vært på langtur til Japan. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sånn går det når man har russisk eier. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skal ikke se bort i fra at vi kanskje hadde klart 3 poeng mot Tottenham med Evra på banen. Men ja, Tottenham borte er en vanskelig kamp og å vinne resten var veldig bra gjort, spesielt når vi hadde vært på langtur til Japan. Hehe men det har ingenting å si. Den kampen fikk han ikke spille pga. 5 gule kort. Det var etter denne kampen, karantene med de 4 kampene han fikk av FA for Chelsea-hendelsen begynte. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det stemmer jo selvfølgelig. Får skylde på at jeg lider av søvnmangel atm. Edit: Der hadde jeg jammen meg klart å glemme et ord også. Endret 2. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hehe, no problems Ami©o. EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=kRn0u2Dd4GA Endret 3. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vanskelig å se helt nøyaktig ka som skjer. 4 kamper kan være ok osv. Men det som er skammelig er jo at Chelsea ikke får hardere straff. Den videon viser jo ganske klart og tydelig at han idioten på Chelsea er svært agressiv og delaktig. Men Chelsea kan jo ikke straffes... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Foster skal tydeligvis bli United best betalte spiller etter ligacup finalen Ben Foster skal bli belønnet med en kontrakt som gir han £250 000 i uken i fire år. Får se om han er like heldig med skrivefeilen når de skal skrive ny kontrakt også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hehe... Ja eg reagerte på den samme Manx. Bra lønn for en nåværende reservekeeper Edit: Der rettet de den gitt Endret 3. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Foster er en keeper som har potensial til å bli drit god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå