Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Giggs er faktisk langt bedre i år enn han var i fjor, så jeg er litt usikker på grunnlaget for påstanden din.

Er enig i det du sier, Giggs hadde en "skuffende" sesong i fjor i mine øyne. I år har han derimot vært fantastisk, ihvertfall nå i det siste. Selv håper jeg han gir seg mens han er på topp og ikke gjør som Sheringham eller noe i den duren der :p

Lenke til kommentar

Jeg har bursdag på samme dag som Megan Fox. Slå den!

Giggs er faktisk langt bedre i år enn han var i fjor, så jeg er litt usikker på grunnlaget for påstanden din.

Er enig i det du sier, Giggs hadde en "skuffende" sesong i fjor i mine øyne. I år har han derimot vært fantastisk, ihvertfall nå i det siste. Selv håper jeg han gir seg mens han er på topp og ikke gjør som Sheringham eller noe i den duren der :p

Mye av grunnen er nok at han ble flyttet inn sentralt. Hvorfor gjorde vi ikke det i fjor?! :p

Lenke til kommentar
Skal ikke se bort i fra at vi kanskje hadde klart 3 poeng mot Tottenham med Evra på banen. Men ja, Tottenham borte er en vanskelig kamp og å vinne resten var veldig bra gjort, spesielt når vi hadde vært på langtur til Japan.

Hehe men det har ingenting å si. Den kampen fikk han ikke spille pga. 5 gule kort. Det var etter denne kampen, karantene med de 4 kampene han fikk av FA for Chelsea-hendelsen begynte.

Lenke til kommentar

Vanskelig å se helt nøyaktig ka som skjer. 4 kamper kan være ok osv. Men det som er skammelig er jo at Chelsea ikke får hardere straff. Den videon viser jo ganske klart og tydelig at han idioten på Chelsea er svært agressiv og delaktig.

Men Chelsea kan jo ikke straffes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...