Kriss^ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Het det ikke PL fra 92? Korrekt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er 18, men ferdig med det. Strålende fornøyd med en ny tittel, og vi får håpe det blir flere av dem, for hvis noen har laget så er det oss. Jeg orker ikke å skrive så mye mer akkurat nå, men vil bare legge til at Ryan Giggs definitivt er tidenes PL spiller. 790 kamper for United er stort, og jeg håper å få se han et par sesong til hvis nivået holder seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er for opptimistisk hvis jeg håper at han greier 1000 kamper? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er for opptimistisk hvis jeg håper at han greier 1000 kamper? Det tror jeg nok. Tviler på at han holder dette nivået til han er godt over 40. Han mangler 200 kamper. Selv om han spiller 50 i året må han spille i 4 år til. Det skjer ikke. 850, kanskje. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Spiller ingen rolle egentlig, bare han blir så lenge han kan/vil. Et United uten Giggs er rett og slett trist, tør nesten ikke tenke på det. Se filmen hos Youtube Gutten er flinkere til å drible enn Ronaldo. Endret 2. mars 2009 av RePaC Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 AAAhh, herlig når han tutter Gerrard i den videoen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Han var ufattelig rask. Jeg lurer egentlig på hvor rask Giggs var på sitt beste. Like rask som Walcott? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spiller ingen rolle egentlig, bare han blir så lenge han kan/vil. Et United uten Giggs er rett og slett trist, tør nesten ikke tenke på det. Se filmen hos Youtube Gutten er flinkere til å drible enn Ronaldo. 04:00 - Med høyrebeinet, jo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Han var ufattelig rask. Jeg lurer egentlig på hvor rask Giggs var på sitt beste. Like rask som Walcott? Han var rask. Men ikke "raskest" om du skjønner. Det som var så eksepsjonelt var hvor rask han var med ball. Det var han blandt de desidert raskeste. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Han har jo ballen klistra til skoa mens han løper, SJUKT SJUKT! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er bare 17 jeg, fyller ikke 18 før oktober heller. Så å si akkurat like gammel som deg. Jeg også! Født oktober '91, blir 18 denne høsten. Angående Giggs: Han er Football God og en sann United-legende. Han har vært min favorittspiller i klubben siden jeg begynte å følge dem i 1998, og jeg tror han fortsatt har mye å utrette i United, både som spiller og trener. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er Giggs verdig en slik en? http://en.wikipedia.org/wiki/Retired_numbe...otball_(soccer) Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ryan Giggs har alltid vært min favoritt spiller <3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ryan Giggs er en ekte legende ja. Det ordet blir brukt for mye tror jeg, men han og Scholesy er det. Det er forresten Gary Neville også. Endret 2. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, Scholes og Giggs er United Legender! btw, jeg har bursdag samme dag som Scholes Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Haha damn, lucky. Og jeg tuller ikke en gang, hadde elsket å ha samme bursdag som han. Har neesten samme bursdag som Wazza jeg. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har bursdag samme dag som gode gamle Andy Cole. Han er nøyaktig 20 år eldre enn meg. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er for opptimistisk hvis jeg håper at han greier 1000 kamper? Det tror jeg nok. Tviler på at han holder dette nivået til han er godt over 40. Han mangler 200 kamper. Selv om han spiller 50 i året må han spille i 4 år til. Det skjer ikke. 850, kanskje. Nivået hans har jo falt betraktelig allerede, så om han faktisk skulle få 200 kamper til vil de holde et nivå langt under de 200 første. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Giggs er faktisk langt bedre i år enn han var i fjor, så jeg er litt usikker på grunnlaget for påstanden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå