Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Og Points blir sur fordi han føler seg gammel. Stakkars gamle fyr. Spill FIFA, det er mitt tips til en som ikke vil gi slipp på barndommen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nr 2 er aston villa med 14 poeng, chelsea nr 3 med 13 poeng. Liverpool er på 7. plass, 10 poeng..:p, slått av everton, west ham og arsenal.

Støtter godt oppunder min påstand om at Villa kommer til å gå forbi Liverpool i år.

Og Points blir sur fordi han føler seg gammel. Stakkars gamle fyr. Spill FIFA, det er mitt tips til en som ikke vil gi slipp på barndommen.

Å føle seg gammel, og å være gammel er to forskjellige ting. :)

Lenke til kommentar

Det er jo rett og slett ganske fint å vere United-supporter om dagen. Berre å håpe vi gjer jobben mot Jose og Inter, og at vi ikkje pådreg oss nokre skader som kan påvirke kampen etterpå.

Og ang skader, eller strengt tatt folk som er tilbake frå skader, var det andre enn meg som likte det vi fikk sjå frå Anderson i går? Tør å ta med ballen, vender spelarar ut i pølsebua og slo for det aller meste veldig mange gode pasningar. Han gjorde sjølvsagt enkelte feil, men alt i alt var eg veldig godt fornøgd med innhoppet hans. Håper det lovar godt for resten av sesongen. Scora på straffe gjorde han også.. :love:

Edit: Er det så mange gamle her inne? Er ikkje dei fleste under 20?

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Enig, Anderson lignet på 07/08 Ando i går. Jeg er bare 17 jeg, fyller ikke 18 før oktober heller. Så er vel en del som er unge her. Raste er vel bare 16 tror jeg. Latias er også 16 I think. Wisbatov er jeg litt usikker på. tror ikke han er 20.

Lenke til kommentar

Såg det vart linka til Ribery på forrige side. Las ein liknande artikkel frå Sky tidligare i dag, men der gikk innholdet på at det berre ville vere aktuelt dersom CR skulle finne på å forlate klubben. Ribery er god, men eg er absolutt ikkje sikker på at han er god nok til å ta over for Ronaldo. I tillegg til Ronaldo derimot.. ;)

Begynner vel å nærme meg gamleheimen eg også då, om Alastor er det.

Lenke til kommentar
Enig, Anderson lignet på 07/08 Ando i går. Jeg er bare 17 jeg, fyller ikke 18 før oktober heller. Så er vel en del som er unge her. Raste er vel bare 16 tror jeg. Latias er også 16 I think. Wisbatov er jeg litt usikker på. tror ikke han er 20.

Så å si akkurat like gammel som deg.

Lenke til kommentar

Jeg er født i 92 og Latias er født i 93 ;)

Lenke til kommentar

Spørs om det har blitt nok aldersprat no.

----------

Sitter å tenker på gode gamle Giggsy. 18 år på topp i ein av verdens mest suksessfulle klubbar. Det står det virkelig respekt av. 790 obligatoriske kampar. Er det nokon som har oversikt over spelarar som har flest kampar i England?

Han har spelt for klubben lenger enn mange i denne tråden har vore til...

Lenke til kommentar
D'Amico, trodde du var litt eldre mtp. at du har ofte bra innlegg og er en av de "unge" jeg liker i United tråden. Det hørtes vel litt pedofilsk ut, men får være det samma :p

:love: Var en periode for et par måneder siden jeg vurderte å kutte ut forumet helt, så godt å se at jeg ikke bare er til bry her :)

Tilbake til Giggs så fortjener han absolutt å bli adlet. Kanskje til og med en statue som Berbatov var inne på på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...