Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Og Points blir sur fordi han føler seg gammel. Stakkars gamle fyr. Spill FIFA, det er mitt tips til en som ikke vil gi slipp på barndommen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Omg, ligger 10 poeng foran nestemann med kun åtte spilte kamper? Helt sykt! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nr 2 er aston villa med 14 poeng, chelsea nr 3 med 13 poeng. Liverpool er på 7. plass, 10 poeng.., slått av everton, west ham og arsenal. Støtter godt oppunder min påstand om at Villa kommer til å gå forbi Liverpool i år. Og Points blir sur fordi han føler seg gammel. Stakkars gamle fyr. Spill FIFA, det er mitt tips til en som ikke vil gi slipp på barndommen. Å føle seg gammel, og å være gammel er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hah, jeg er smågutten i forhold til eldrebølgen her inne. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det er jo rett og slett ganske fint å vere United-supporter om dagen. Berre å håpe vi gjer jobben mot Jose og Inter, og at vi ikkje pådreg oss nokre skader som kan påvirke kampen etterpå. Og ang skader, eller strengt tatt folk som er tilbake frå skader, var det andre enn meg som likte det vi fikk sjå frå Anderson i går? Tør å ta med ballen, vender spelarar ut i pølsebua og slo for det aller meste veldig mange gode pasningar. Han gjorde sjølvsagt enkelte feil, men alt i alt var eg veldig godt fornøgd med innhoppet hans. Håper det lovar godt for resten av sesongen. Scora på straffe gjorde han også.. Edit: Er det så mange gamle her inne? Er ikkje dei fleste under 20? Endret 2. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jepp. Andy var tilbake til fjorår-formen i går. Edit: Er det så mange gamle her inne? Er ikkje dei fleste under 20? Dette begynner jo å ligne mer og mer på et gamlehjem.. Neida, men Alastor, Limbeck og Jotun er vel ikke så unge og spreke som man skulle tro. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Enig, Anderson lignet på 07/08 Ando i går. Jeg er bare 17 jeg, fyller ikke 18 før oktober heller. Så er vel en del som er unge her. Raste er vel bare 16 tror jeg. Latias er også 16 I think. Wisbatov er jeg litt usikker på. tror ikke han er 20. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Såg det vart linka til Ribery på forrige side. Las ein liknande artikkel frå Sky tidligare i dag, men der gikk innholdet på at det berre ville vere aktuelt dersom CR skulle finne på å forlate klubben. Ribery er god, men eg er absolutt ikkje sikker på at han er god nok til å ta over for Ronaldo. I tillegg til Ronaldo derimot.. Begynner vel å nærme meg gamleheimen eg også då, om Alastor er det. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Latias er også 16 I think. 15 Manx er vel over 20 han også. Det var godt å se Anderson i går, ja. Savnet raidene hans. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er 16. Ser ut som det er en del som er på den alderen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Enig, Anderson lignet på 07/08 Ando i går. Jeg er bare 17 jeg, fyller ikke 18 før oktober heller. Så er vel en del som er unge her. Raste er vel bare 16 tror jeg. Latias er også 16 I think. Wisbatov er jeg litt usikker på. tror ikke han er 20. Så å si akkurat like gammel som deg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Enig, Anderson lignet på 07/08 Ando i går. Jeg er bare 17 jeg, fyller ikke 18 før oktober heller. Så er vel en del som er unge her. Raste er vel bare 16 tror jeg. Latias er også 16 I think. Wisbatov er jeg litt usikker på. tror ikke han er 20. Jeg er født i 92 og Latias er født i 93 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spørs om det har blitt nok aldersprat no. ---------- Sitter å tenker på gode gamle Giggsy. 18 år på topp i ein av verdens mest suksessfulle klubbar. Det står det virkelig respekt av. 790 obligatoriske kampar. Er det nokon som har oversikt over spelarar som har flest kampar i England? Han har spelt for klubben lenger enn mange i denne tråden har vore til... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ferguson fritt oversatt: "Hvis Giggs ikke fortjener en adelig tittel, hva skal da til som spiller? Eg fikk jo. Da burde Giggs fått for lenge siden." Veldig enig med SAF. Giggs har vært United i 18 år. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nok aldersprat. Innlegg slettes. Debatter gjerne på PM eller i det sosiale forumet. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Giggs er the legend of Premier League. Sir Ryan Giggs. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det noen spillere i senere tid som har fått Sir? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eg håper og tror det skjer ganske kjapt etter at han aldri legger opp. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 D'Amico, trodde du var litt eldre mtp. at du har ofte bra innlegg og er en av de "unge" jeg liker i United tråden. Det hørtes vel litt pedofilsk ut, men får være det samma Var en periode for et par måneder siden jeg vurderte å kutte ut forumet helt, så godt å se at jeg ikke bare er til bry her Tilbake til Giggs så fortjener han absolutt å bli adlet. Kanskje til og med en statue som Berbatov var inne på på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ryan Giggs = Mr. Premier League Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå