Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ganske sikker på at du ikke var klar over det du heller Latias. x2 og x3 (Kona var også ganske sikker på det) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ganske sikker på at du ikke var klar over det du heller Latias. Nå er det jo ikke mitt ansvar å finne ut om spillere kan spille en kamp eller ikke. Jeg var ikke klar over det nei, men er jo Spurs som må få skylda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvordan ville Campbell egentlig følet hvis han hadde hadde scoret i 93. min og ødelagt sjansene våre på "quadruple" i år? Tror ikke han hadde elsket det så mye i og med at han er fra vår akademi. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tror han hadde satt ballen over mål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det ville jo igrunn vært galskap av Redknapp å brukt han. Senke sin egen klubb. Greit at de hadde lov, men tviler på at de selv hadde ønsket å brukt han selv om alternativet var å ikke ha reserve på benken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Og derfor var det ikke så dumt allikevel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det latterligste i mine øyne er at vedkommende som skrev den "artikkelen" latias limer inn ikke nevnte det med et ord, men kun var opptatt av at Tottenham gjorde en tabbe. Kunne kanskje belyst mulighetene for at det ikke var en tabbe, men at det var med vilje. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sant det, media vil alltid være media. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kanskje journalistspirene her inne kan gjøre noe med det i fremtiden... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som har fått med seg denne linken by the way: Ribery linked with United Ribery er en spiller jeg absolutt kunne tenkt meg å ha i klubben.Han skaper jo sjanser ut av ingenting,litt som Ronaldo i forfjor. Fergie,Sign him up! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvis Ronaldo drar, hadde jeg gjerne tatt Ribery. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har ikke spilt i PL, og da vet man ikke hvor lang tid det kan ta han å bli god for oss. Vil mye mye mye heller beholde Ronaldo. Fergie, keep him. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kanskje journalistspirene her inne kan gjøre noe med det i fremtiden... Hvor gammel er du egentlig?! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Kanskje journalistspirene her inne kan gjøre noe med det i fremtiden... Hvor gammel er du egentlig?! Var det noe galt i dette? Tenkte på DJDark og Kjetil som skal bli journalister.... Edit: Ser det kan misforstås som en spydighet mot brukerne her inne. Men for en gangs skyld var det "litt" seriøst Endret 2. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Kanskje journalistspirene her inne kan gjøre noe med det i fremtiden... Hvor gammel er du egentlig?! Han blir 28 i år. Omg, skal jaktgutten bli journalist? Trodde det var meningen å gjøre media bedre, ikke verre. :!: Endret 2. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kanskje journalistspirene her inne kan gjøre noe med det i fremtiden... Hvor gammel er du egentlig?! Var det noe galt i dette? Tenkte på DJDark og Kjetil som skal bli journalister.... Edit: Ser det kan misforstås som en spydighet mot brukerne her inne. Men for en gangs skyld var det "litt" seriøst Oppfattet det ikke som noen spydighet, mer som: "ungdommen nå til dags er de som kan forandre fremtiden" litt sånn old talk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Oppfattet det ikke som noen spydighet, mer som: "ungdommen nå til dags er de som kan forandre fremtiden" litt sånn old talk. hahaha. Ubevisst isåfall. Noe som er meeeeeget skummelt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) hmmmm... På tredje året Ble united supporter en eller annen gang mellom 87-89 en united liverpool kamp der united trillet ball med scousers... Det var den gangen da NRK sendte fotball fra England med Scheie bak rattet. Noen som vet hvor man kan finne oversikt over tidligere sesongers kamper og resultater? Tenker på 80 tallet? Endret 2. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Sjekket litt statistikk på NIFS.no. I 2009 har united 8 seire av 8 mulige, 24 poeng. Vi har sluppet inn 1 eneste mål, og scoret 17. Nr 2 er aston villa med 14 poeng, chelsea nr 3 med 13 poeng. Liverpool er på 7. plass, 10 poeng.., slått av everton, west ham og arsenal. Dette er syke resultater! Endret 2. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå