Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rune Pedersen: "Men samtidig kan man se det på følgende måte. Ingen spillere kan forlate banen ved en straffekonkurranse. Og hvis man ikke kan gå av banen, så vil man kanskje kunne si at man kanskje ikke heller skal kunne ta denne type teknisk utstyr inn på banen."

Han såg vell på iPoden før straffekonken, og det er vel å rekne som ei pause.. ? Hadde blitt for dumt om FA skulle straffa Foster for noko slikt.

Endret av PinguShow
Lenke til kommentar
Ah, en herlig måte å starte vinterferien på, og nå har jeg bestemt meg på at det blir tur ned til Scotsman igjen om 2 uker når vi møter Scousers. Herlig, herlig stemning der inne i dag. :)

Kan godt hende at de har en Scotsman i Oslo, men jeg går ut fra at du holder til i Bergen. Er som regel glimrende stemning på Scotsman, og det er nok stor sannsynlighet for at jeg befinner meg der om snaue to uker jeg også. I dag ble jeg dessverre litt for sen pga. femmila, og endte opp med å stikke på Dubliner, som ikke på noen måte kan sammenlignes

Jepp, Scotsman i Bergen er den jeg snakker om. Er herlig stemning der ja, kanskje vi sees om to uker da. ;)

Latteren til Ron er jo helt fucked.

Way to copy me. :innocent:

Lenke til kommentar
Campbell kunne spilt

En annen manager som kanskje var en smule irritert etter ligacupfinalen var Tottenhams Harry Redknapp. Med en cup-tied Robbie Keane og en skadet Jermaine Defoe på tribunen, var Tottenham nødt til å spille kamper uten noen spisser på benken. For siden Frazier Campbell er på lån fra nettopp Manchester United, kunne han ikke spille mot sin egen klubb. Trodde de fleste, inkludert Redknapp. Grunnen er at i Premier League kan ikke spillere spille mot den klubben de er utlånt fra. Men at den regelen ikke gjelder i ligacupen, var tydeligvis ikke den tidligere Portsmouth-manageren klar over.

Haha, latterlig. Dumme Redknapp!!! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...