Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg hadde forventet omstraffer pga juks... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kanskje FA har innsett at vi er verdens beste klubb, og uansett hvor mange ganger de straffer oss, vil vi fortsatt være best? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Typisk United. FA digger United. Hadde igrunn vært litt stilig om de brydde seg om det der... Forvent at de tar opp saken etter at vi har vunnet vårt neste trofé i år og fratar oss pokalen, utestenger Foster i ett år og gir klubben en bot på et par millioner pund. Lenke til kommentar
Scalii Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det blir jo brukt video både før kamp og i pausene om det trengs, så dette er ingen big deal. Media liker det tydeligvis. Tror ikke FA kan eller vil gjøre noe med dette. Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Rune Pedersen: "Men samtidig kan man se det på følgende måte. Ingen spillere kan forlate banen ved en straffekonkurranse. Og hvis man ikke kan gå av banen, så vil man kanskje kunne si at man kanskje ikke heller skal kunne ta denne type teknisk utstyr inn på banen." Han såg vell på iPoden før straffekonken, og det er vel å rekne som ei pause.. ? Hadde blitt for dumt om FA skulle straffa Foster for noko slikt. Endret 2. mars 2009 av PinguShow Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Typisk United. FA digger United. Er dette en spøk? Uansett: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2561576.ece "Det eneste som står spesifikt i reglene, er at radiokommunikasjon mellom spillere og støtteapparat er ulovlig, sier Pedersen til Nettavisen". Det å se en film fra en iPod er ikke radiokommunikasjon. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Haha, den var gøy å se på. Og på slutten, "From two sharp dressers, it's goodbye". Latteren til Ronaldo er helt føkked! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 "Who's the best player at the club?" Ronaldo: "Uhhhm..." Rooney: "Haha, he thinks himself!" Tviler ikke, men nivået han holdt i 06/07-sesongen rettferdiggjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er skjelden spørsmålet "Who's the best player at the club?" kommer i en seriøs setting. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Latteren til Ron er jo helt fucked. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tviler på at Foster forlot banen for å hente ein iPod, var vel Steele som hadde ansvaret for den biten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ah, en herlig måte å starte vinterferien på, og nå har jeg bestemt meg på at det blir tur ned til Scotsman igjen om 2 uker når vi møter Scousers. Herlig, herlig stemning der inne i dag. Kan godt hende at de har en Scotsman i Oslo, men jeg går ut fra at du holder til i Bergen. Er som regel glimrende stemning på Scotsman, og det er nok stor sannsynlighet for at jeg befinner meg der om snaue to uker jeg også. I dag ble jeg dessverre litt for sen pga. femmila, og endte opp med å stikke på Dubliner, som ikke på noen måte kan sammenlignes Jepp, Scotsman i Bergen er den jeg snakker om. Er herlig stemning der ja, kanskje vi sees om to uker da. Latteren til Ron er jo helt fucked. Way to copy me. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tc47, husk også at den videon har blitt postet før. Så old Neida, prøvde ikke å kopiere deg, men jeg skrev at den var heeelt fucked. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Såg kampen på den pub'en over Ricks, kjem ikkje på navnet, britisk virker som. Grei stemning, men overvekt av Spurs fans som eg fann merkelig. Prøvde først på Scotsman, men var fullt.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jepp det var ganske fullt, men kompisen kom heldigvis litt tidlig og fant to plasser på hjørnet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Campbell kunne spiltEn annen manager som kanskje var en smule irritert etter ligacupfinalen var Tottenhams Harry Redknapp. Med en cup-tied Robbie Keane og en skadet Jermaine Defoe på tribunen, var Tottenham nødt til å spille kamper uten noen spisser på benken. For siden Frazier Campbell er på lån fra nettopp Manchester United, kunne han ikke spille mot sin egen klubb. Trodde de fleste, inkludert Redknapp. Grunnen er at i Premier League kan ikke spillere spille mot den klubben de er utlånt fra. Men at den regelen ikke gjelder i ligacupen, var tydeligvis ikke den tidligere Portsmouth-manageren klar over. Haha, latterlig. Dumme Redknapp!!! :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er da ikke redknapp sin feil, det er oppmannen eller hva det nå heter. Han har ansvaret for alt det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Haha du kødder?! Hvor fant du dette? Og er det i engelske aviser også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Haha du kødder?! Hvor fant du dette? Og er det i engelske aviser også? http://united.no/united/nyheter/nyheter/kvintuppel_vanskelig Er da ikke redknapp sin feil, det er oppmannen eller hva det nå heter. Han har ansvaret for alt det. Greit da. Dumme Spurs! :!: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ganske sikker på at du ikke var klar over det du heller Latias. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå