Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er imponert over at vi klarte å vinne straffekonken uten van der Sar, Carrick, Rooney, Hargreaves og Berbatov (har en mistanke om at han er en veldig habil straffeskytter) som alle er svært gode på straffer.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Grattis Points med trippel! :p

Anyway...

OnT; grattis i dag.

Tusen takk! Jeg skal nå gå rundt og skryte av at jeg har vunnet the Treble! :)

Nei men uansett: første innlegg er greit. Innlegg nr 2 trodde jeg ville merges med innlegg 1 og det siste innlegget hadde en post fra annen bruker før seg, men det ble sletta.

Lenke til kommentar
Er imponert over at vi klarte å vinne straffekonken uten van der Sar, Carrick, Rooney, Hargreaves og Berbatov (har en mistanke om at han er en veldig habil straffeskytter) som alle er svært gode på straffer.

Rooney gode på straffer? Nono. :p

Lenke til kommentar
Håper dommer Foy går ut og beklager. Dette kunne ha kostet oss turneringen!

LOL.

Hvorfor skulle han det?

Skjønner ikke hvordan O'Shea IKKE fikk sitt andre gule idag. Drøyt.

At O`Shea skulle hatt vært sendt i dusjen før kampslutt er det ingen tvil om. bare flaks at han ikke ble

I så måte bør vel denne dommeren beklage til Tottenham-fansen for at han ikke ga et åpenbart gult kort, men det er du vel ikke enig i.

Lenke til kommentar
Rooney gode på straffer? Nono. :p

Han bommer bare på uviktige straffer, sånn som når vi leder 4-1 borte mot Villa f. eks.

I så måte bør vel denne dommeren beklage til Tottenham-fansen for at han ikke ga et åpenbart gult kort, men det er du vel ikke enig i.

Dette må være første gang jeg er enig med kloffsk. Når vi ikke en gang blir enige her på forumet om det var straffe eller ikke skal det mye til for at dommeren går ut og beklager seg etterpå.

Edit: Jammen, det er jo under to minutter!

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Blir nesten irritert over folk som heller prioriterer CL over PL. Kva har ein i CL å gjere i det heile tatt om ein ikkje vinner PL? For meg vil det alltid vere sånn at PL har førsteprioritet. I år er dette kanskje enda litt meir spesielt då vi kan tangere Pool sine antall ligatrofe.

Lenke til kommentar
Pool kan godt få PL bare vi får CL.

Men vi vet jo at Manutd tar begge deler :)

WTF? Selvfølgelig kan ikke pool få PL. PL er alltid den viktigste turneringen uansett hva Ferguson sier i media. Det skal heldigvis mye til for at vi ikke vinner PL i år. Mest sannsynlig ligger vi 10 poeng foran etter hengekampen og vi har også vært det dessidert beste topplaget i det siste. CL er cup og da kan alt skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...