banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg, deg og ikke for å disse dama di, men hun med det rare navnet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vi skal ikke se bort i fra at "forbannelsen" fortsatt gjelder. Real er kun 4 poeng bak Barcelona nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Grattis Points med trippel! Anyway... OnT; grattis i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vi har da lov å snakke om utestengte brukere. Noe annet ville jo være galskap. Er vel noe annet å snakke OM utestengelse og GRUNN for en evt utestengelse. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Er imponert over at vi klarte å vinne straffekonken uten van der Sar, Carrick, Rooney, Hargreaves og Berbatov (har en mistanke om at han er en veldig habil straffeskytter) som alle er svært gode på straffer. Endret 1. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Grattis Points med trippel! Anyway... OnT; grattis i dag. Tusen takk! Jeg skal nå gå rundt og skryte av at jeg har vunnet the Treble! Nei men uansett: første innlegg er greit. Innlegg nr 2 trodde jeg ville merges med innlegg 1 og det siste innlegget hadde en post fra annen bruker før seg, men det ble sletta. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Like stort som vår Treble, det her. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Som sagt flere ganger, en utestengelse er en sak mellom brukeren og forumets moderatorer, og skal ikke diskuteres utenom. Vis respekt. Send meg pm om dere har spørsmål eller kommentarer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er imponert over at vi klarte å vinne straffekonken uten van der Sar, Carrick, Rooney, Hargreaves og Berbatov (har en mistanke om at han er en veldig habil straffeskytter) som alle er svært gode på straffer. Rooney gode på straffer? Nono. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Eg må sei eg var mest nervøs når Ronaldo gikk fram mot 11- metersmerket =) Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Håper dommer Foy går ut og beklager. Dette kunne ha kostet oss turneringen! LOL. Hvorfor skulle han det? Skjønner ikke hvordan O'Shea IKKE fikk sitt andre gule idag. Drøyt. At O`Shea skulle hatt vært sendt i dusjen før kampslutt er det ingen tvil om. bare flaks at han ikke ble I så måte bør vel denne dommeren beklage til Tottenham-fansen for at han ikke ga et åpenbart gult kort, men det er du vel ikke enig i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Straffekonken går på Viasat Sport nå. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Rooney gode på straffer? Nono. Han bommer bare på uviktige straffer, sånn som når vi leder 4-1 borte mot Villa f. eks. I så måte bør vel denne dommeren beklage til Tottenham-fansen for at han ikke ga et åpenbart gult kort, men det er du vel ikke enig i. Dette må være første gang jeg er enig med kloffsk. Når vi ikke en gang blir enige her på forumet om det var straffe eller ikke skal det mye til for at dommeren går ut og beklager seg etterpå. Edit: Jammen, det er jo under to minutter! Endret 2. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå har dere fått The Double i år også, så da kan vi ta resten Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Micro-double var det. PL skal hvert fall tas og FA cupen håper jeg. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pool kan godt få PL bare vi får CL. Men vi vet jo at Manutd tar begge deler Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Blir nesten irritert over folk som heller prioriterer CL over PL. Kva har ein i CL å gjere i det heile tatt om ein ikkje vinner PL? For meg vil det alltid vere sånn at PL har førsteprioritet. I år er dette kanskje enda litt meir spesielt då vi kan tangere Pool sine antall ligatrofe. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pool kan godt få PL bare vi får CL. Men vi vet jo at Manutd tar begge deler WTF? Selvfølgelig kan ikke pool få PL. PL er alltid den viktigste turneringen uansett hva Ferguson sier i media. Det skal heldigvis mye til for at vi ikke vinner PL i år. Mest sannsynlig ligger vi 10 poeng foran etter hengekampen og vi har også vært det dessidert beste topplaget i det siste. CL er cup og da kan alt skje. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Prioritering: 1. PL 2. CL 3. FA 4. LC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå