Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men de gjør ikke det. Det er jo det som er problemet. Gang på gang, når Ronaldo felles, får det andre laget frispark... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Poteten O^Shea. Har ikke hørt den før Poteter kan brukes til alt. Godt poeng Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 O'Shea er det som kam kalles en potet, han er rett og slett allsidig til tusen. Han kan spille i forsvaret, på midtbanen, på topp og han har til og med prøvd seg som keeper mot Tottenham Hotspur i fjor. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Seriøst, tror han er den naturligere arvatakeren etter VDS. Jeg tviler ikke! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Seriøst, tror han er den naturligere arvatakeren etter VDS. Jeg tviler ikke! Poteten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Og du er seriøs nå? Foster skal ta plassen til VDS, ikke poteten! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Og du er seriøs nå? Foster skal ta plassen til VDS, ikke poteten! Selfølgelig er jeg seriøs, se på Youtube da Latias. Skjekk redningene Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Poteten er vel også den eneste med 100% clean sheet i United, så saken kan da ikke bli klarer da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Da var jeg hjemme etter en herlig kamp på puben. Greit nok, vi spilte ikke så bra, men var en fortjent seier til slutt by all means. Jeg vet ikke om straffen jeg, hadde jo vært frispark utenfor feltet 100% garantert så det burde vel vært en straffe. Var IHVERTFALL ikke filming. Fy faen så herlig å feire en straffekonk. seier med 100-200 folk 2 ganger på 10 mnd, selvom den første i mai 2008 var en del viktigere og større! Når Anderson putta den siste gikk vi alle berserk og fy faen så herlig det var å se de jævlige Spurs supporterne ta på seg jakkene og begynne å stikke etter alt det bullshit de sa om at Ronaldo filmet osv. Men ja, O'Shea kunne blitt utvist i dag selvom det var klart at denne dommeren ga bare gule kort etter en advarsel først. Fy faen, jeg begynte faen nesten å feire når Evra hadde det skuddet på slutten, trodde den var inne. Hadde faen meg vært utrolig herlig hvis Evra skulle fått the winner så sent i kampen. Han hadde ikke sin beste kamp i dag mot Lennon, det må sies. Men ellers, herlig herlig herlig å se Rio løfte trofeet etter dramakampen, det var det som var viktigste i dag. Faen så glad jeg ble at Foster spilte så utrolig bra i dag, han trengte å vise Fergie en gang for alt at han er mye mye bedre enn Kuszack (am I close?) og nå bør Foster stå i alle kampene untatt PL og CL (Fa cupen ). Foster = banens beste i dag. Ah, en herlig måte å starte vinterferien på, og nå har jeg bestemt meg på at det blir tur ned til Scotsman igjen om 2 uker når vi møter Scousers. Herlig, herlig stemning der inne i dag. Han blir taklet og blir hindret å jage ballen, det hadde vært frispark, da skal det være straffe, punktum! Jepp, tror jeg er enig der. Fortsatt litt skeptisk da, hadde vært en litt soft straffe. I dag vil eg ha Anderson mål. Et vanlig mål, ikke straffe. Haha, synd, det ble bare straffe på han. Lure på om Scholes kan spille til han bikker førti. For noen pasninger. Tell me about it. Fy faen som han traff tidlig i kampen i dag. Jeg elsker mannen så jævlig. Scholesyyy. Endret 1. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Og du er seriøs nå? Foster skal ta plassen til VDS, ikke poteten! Selfølgelig er jeg seriøs, se på Youtube da Latias. Skjekk redningene Jepp, vet det. Han var jo syk mot Spurs. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 I dag vil eg ha Anderson mål. Et vanlig mål, ikke straffe. Haha, synd, det ble bare straffe på han. Ja... Men må si han hadde et og annet brukandes skudd i dag. med trøkk i... Det er sjelden vare fra den kanten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Volleyen til Rio skulle ha gått inn. Det skulle ha skuddet til Gibson også. Og så var det Evra som nesten holdte på å score. Skulle ha vært mål det også. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ah, en herlig måte å starte vinterferien på, og nå har jeg bestemt meg på at det blir tur ned til Scotsman igjen om 2 uker når vi møter Scousers. Herlig, herlig stemning der inne i dag. Kan godt hende at de har en Scotsman i Oslo, men jeg går ut fra at du holder til i Bergen. Er som regel glimrende stemning på Scotsman, og det er nok stor sannsynlighet for at jeg befinner meg der om snaue to uker jeg også. I dag ble jeg dessverre litt for sen pga. femmila, og endte opp med å stikke på Dubliner, som ikke på noen måte kan sammenlignes Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Ah, en herlig måte å starte vinterferien på, og nå har jeg bestemt meg på at det blir tur ned til Scotsman igjen om 2 uker når vi møter Scousers. Herlig, herlig stemning der inne i dag. Kan godt hende at de har en Scotsman i Oslo, men jeg går ut fra at du holder til i Bergen. Er som regel glimrende stemning på Scotsman, og det er nok stor sannsynlighet for at jeg befinner meg der om snaue to uker jeg også. I dag ble jeg dessverre litt for sen pga. femmila, og endte opp med å stikke på Dubliner, som ikke på noen måte kan sammenlignes Du har ikke fått med deg at det er Diskusjon.no-United-treff på Scotsman om 2 uker? EDIT: Du skulle visst på den i Bergen du ja. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Endret 1. mars 2009 av Points Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Faen, det hadde jeg glemt, og da kan jeg ikke komme Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Faen, det hadde jeg glemt, og da kan jeg ikke komme Sikkert ingen som kommer uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Faen, det hadde jeg glemt, og da kan jeg ikke komme Sikkert ingen som kommer uansett. Jeg er i Trondheim da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Faen, det hadde jeg glemt, og da kan jeg ikke komme Sikkert ingen som kommer uansett. Nei, er vel ikke det. Ingen som tør å møte den store Points eller hva? Da har jeg passert 3000 innlegg i denne tråden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 game for tiden da? er jo han som er treffansvarlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå