Ed Hunter Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mykje dramatikk i kampen, ein god finale. Nokon som veit kor mange som får medalje? Tipper Rooney er ganske så spelesugen no... Trur nok det er best for Fergie å sleppe han "laus" i neste kamp... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Av hva jeg kunne se på den halvdårlige streamen min så blir jo Ronaldo helt klart stemplet uten at King er nær ballen, og stemplinger pleier jo i 9 av 10 tilfeller å være frispark på resten av banen. Hvorfor det da ikke skal være straffe skjønner jeg lite av. Eneste er at han kanskje hadde mistet ballen uansett, men fellinger skal man bli straffet for. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Han blir lagt ned som Points sier, og ifølge reglene skal det være straffe. Det er litt forskjell på hva som står i reglene og hvordan dommerene dømmer. Har ikke sett situasjonen enda så jeg vil ikke ta stilling enda http://rapidshare.com/files/204057723/67_R...senal-4ever.avi Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ronaldo går bortover med ballen og er nær ballen kun hundredeler før han takles. Han som takler er ikke nær ball, kun spiller. Ingen tvil om at det er straffe utifra reglene om man ser det i riktig vinkel, men kan gå med på at det hadde vært "leit" med straffe der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vanskelig å ta ordentlige snapshots, men bilde nr. 3 viser rimelig greit at Ronaldo blir stemplet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ronaldo kaster benet frem, er ikke straffe i mine øyne. Å hadde vært en uhyre billig en. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Om dere så på tvbildene, så kan man legge merke til at dommeren ser en annen vei nøyaktig i det ronaldo blir takla, og snur seg i det han faller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hyrlen: Nei, Ronaldo tar beinet sitt mot ballen, før King stempler han. Det er straffe. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 SkySports-kommentatorene var klare på at det var straffe, SkySports-studio som studerte bildene var klare på at det var straffe. Ikke at det er noe godt argument for at det var straffe, men etter min mening er den så soleklar at jeg har vanskelig for å forstå hvordan man ikke kan se det. Litt for mange øl? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ronaldo er på god vei ned i bakken før han blir tatt av King. Latterlig gult kort, men det ville også vært et veldig billig straffespark. Støtter Hyrlen og NightKeeper Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ronaldo er jo på vei ned før nokon er borti han. Han hadde aldri klart å nå igjen ballen. Gult kort var strengt, men noko straffe ser eg ikkje at det er. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Han er på vei ned ja, ingenting å si på det. Men fortsatt straffe. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Han blir taklet og blir hindret å jage ballen, det hadde vært frispark, da skal det være straffe, punktum! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Han blir taklet og blir hindret å jage ballen, det hadde vært frispark, da skal det være straffe, punktum! Amen! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvordan skal man jage ballen når man allerede har lagt seg ned, før man blir...eh...lagt ned? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Takk for link. (litt av et filnavn) I mine øyne er det en klar straffe. Ronaldo er først på ball og forsvareren tar Ronaldo. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Han prøvte å holde seg oppe med den foten som ble taklet, slik at han falt. Endret 1. mars 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Håper dommer Foy går ut og beklager. Dette kunne ha kostet oss turneringen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Håper dommer Foy går ut og beklager. Dette kunne ha kostet oss turneringen! Blir for dumt å si. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ronaldo kaster benet frem, er ikke straffe i mine øyne. Å hadde vært en uhyre billig en. Nei, han strekker altså ut benet for å ta ballen. Han lykkes i det. Selv syntes jeg det så ut som en slags filming de ca. 5 første replayene jeg så. Det var først når jeg så en egen vinkel ekstra sagte at jeg så Ronaldo var nær ballen rett før han ble taklet. Straffe. Jeg skjønner at om man ikke har sett det veldig nøye, f.eks. via ulovlig stream, så ser man ikke disse viktige detaljene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå