Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av hva jeg kunne se på den halvdårlige streamen min så blir jo Ronaldo helt klart stemplet uten at King er nær ballen, og stemplinger pleier jo i 9 av 10 tilfeller å være frispark på resten av banen. Hvorfor det da ikke skal være straffe skjønner jeg lite av. Eneste er at han kanskje hadde mistet ballen uansett, men fellinger skal man bli straffet for.

Lenke til kommentar

Ronaldo går bortover med ballen og er nær ballen kun hundredeler før han takles. Han som takler er ikke nær ball, kun spiller.

Ingen tvil om at det er straffe utifra reglene om man ser det i riktig vinkel, men kan gå med på at det hadde vært "leit" med straffe der.

Lenke til kommentar

SkySports-kommentatorene var klare på at det var straffe, SkySports-studio som studerte bildene var klare på at det var straffe. Ikke at det er noe godt argument for at det var straffe, men etter min mening er den så soleklar at jeg har vanskelig for å forstå hvordan man ikke kan se det. Litt for mange øl?

Lenke til kommentar
Ronaldo kaster benet frem, er ikke straffe i mine øyne. Å hadde vært en uhyre billig en.

Nei, han strekker altså ut benet for å ta ballen. Han lykkes i det.

Selv syntes jeg det så ut som en slags filming de ca. 5 første replayene jeg så. Det var først når jeg så en egen vinkel ekstra sagte at jeg så Ronaldo var nær ballen rett før han ble taklet.

Straffe.

Jeg skjønner at om man ikke har sett det veldig nøye, f.eks. via ulovlig stream, så ser man ikke disse viktige detaljene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...