Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nå. Sterkt uenig med deg der Kloffsk. De styrte da overhodet ikke kampen mer enn united gjorde. Var jevnt, begge lag hadde gode sjangser, men united skulle hatt en straffe. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Uff, jeg føler meg svært ille på Tottenham sine vegne i dag. Stort sett styre kampen, for så å tape den på straffekonk. Jaja, LC means shit uansett. Troll. Møkkakamp, synd vi ikke klarer å avgjøre tidligere. Men vi vinner, å vi er på vei mot en ny herlig sesong! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Uff, jeg føler meg svært ille på Tottenham sine vegne i dag. Stort sett styre kampen, for så å tape den på straffekonk. Jaja, LC means shit uansett. Possession: 53% - 47%, Shots on target: 11 - 9, Shots off target: 13 - 5, Corners: 10 - 4, alt i vår favør. Så nei, Tottenham styrte ikke kampen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For ikke å snakke om 1 i stolpen og snytt for straffe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For ikke å snakke om 1 i stolpen og snytt for straffe. Når ble vi snytt for straffe? Var ikke filming, men heller ingen straffe. Grei kamp, mye slurv, men det kommer vel av den våte gressmatta på Wembley. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For ikke å snakke om 1 i stolpen og snytt for straffe. Når ble vi snytt for straffe? Var ikke filming, men heller ingen straffe. Grei kamp, mye slurv, men det kommer vel av den våte gressmatta på Wembley. Selfølgelig er det straffe. Det sier jo reglene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hater de drittdommerne som alltid gir gult kort når Ronaldo faller. Hvorfor gir de ikke det til f.eks. Gerrard? Greit at Ronaldo filmer en gang i blant, men det er ikke en unnskyldning for at de skal gi kort til han for filming. Håper FA velger å straffe disse dommerne fra nå av, men siden det er FA det er snakk om, tror jeg ikke de gjør det... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) For ikke å snakke om 1 i stolpen og snytt for straffe. Når ble vi snytt for straffe? Var ikke filming, men heller ingen straffe. Grei kamp, mye slurv, men det kommer vel av den våte gressmatta på Wembley. Selfølgelig er det straffe. Det sier jo reglene. Ronaldo var jo langt unna ballen. Hadde det vært blåst straffe der hadde vi vært heldige. Prøv å se litt objektivt på det neste gang... Håper denne kampen var en smekk til alle de jeg har debattert mot (Og som jeg har eid..), som mener at Kuszack er bedre enn Foster. Endret 1. mars 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For ikke å snakke om 1 i stolpen og snytt for straffe. Når ble vi snytt for straffe? Var ikke filming, men heller ingen straffe. Grei kamp, mye slurv, men det kommer vel av den våte gressmatta på Wembley. Selfølgelig er det straffe. Det sier jo reglene. Ronaldo var jo langt unna ballen. Hadde det vært blåst straffe der hadde vi vært heldige. Prøv å se litt objektivt på det neste gang... Håper denne kampen var en smekk til alle de jeg har debattert mot (Og som jeg har eid..), som mener at Kuszack er bedre enn Foster. Det er vel ingen som har sagt at PIG er bedre enn Foster? Tror folk flest har ment da at ikke Foster er god nok for A-laget. Ikke vet jeg da Er United tråd, så Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For ikke å snakke om 1 i stolpen og snytt for straffe. Når ble vi snytt for straffe? Var ikke filming, men heller ingen straffe. Klar straffe. Om han er langt unna ballen har vel ikke mye å si, jeg har mange ganger sett folk som har blitt lagt ned i straffefeltet uten at ballen er i nærheten og det har blitt dømt straffe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvis Ronaldo var langt fra ballen, så var jo Tottenham spilleren minst like langt fra ballen. Så eg ser ikke helt det. En spiller som blir revet overende i straffefeltet under en corner skal ha straffe selv om ballen er langt fra han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det begynner å bli en stund siden folk gav opp PIG som Uniteds andrekeeper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det der er straffe. King tar jo beinet til Ronaldo. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hehe, hvis det der er straffe, så hadde det blitt dømt mye straffe. Jeg har tydeligvis en annet syn på det, var ingen av de 150 United-folka på puben som reagerte på det, det eneste som det ble reagert på er at Ronaldo fikk kort for filming. Det var ikke filming, men Ronaldo hjelper godt til. Straffe? Ikke for alt i verden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg ser ikke hvorfor det ikke skal være straffe. Han blir lagt ned, thats it. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fordi han hjelper godt til med benet. Man så det ganske tydelig på reprisene etterpå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Han blir lagt ned som Points sier, og ifølge reglene skal det være straffe. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer med trofeet. Ganske så kjedelig kamp må jeg si. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hater de drittdommerne som alltid gir gult kort når Ronaldo faller. Hvorfor gir de ikke det til f.eks. Gerrard? Greit at Ronaldo filmer en gang i blant, men det er ikke en unnskyldning for at de skal gi kort til han for filming. Håper FA velger å straffe disse dommerne fra nå av, men siden det er FA det er snakk om, tror jeg ikke de gjør det... Tror to ekstra dommere til 16 meteren er et bra forslag jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Han blir lagt ned som Points sier, og ifølge reglene skal det være straffe. Det er litt forskjell på hva som står i reglene og hvordan dommerene dømmer. Har ikke sett situasjonen enda så jeg vil ikke ta stilling enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå