Effekt Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 På gunners.no forumet er jo folka klare for å tape i morra fordi dem ikke vil at United skal vinne ^^ 8542595[/snapback] Ein gunner med eit anna syn på denne saka. (Er hverken United- eller Arsenal-fan, men må seie meg ganske enig i det meste han skriver.) Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 På gunners.no forumet er jo folka klare for å tape i morra fordi dem ikke vil at United skal vinne ^^ 8542595[/snapback] Ein gunner med eit anna syn på denne saka. (Er hverken United- eller Arsenal-fan, men må seie meg ganske enig i det meste han skriver.) 8543538[/snapback] Støttes fra min side også! Ikke dårlig av en Arsenalfan å skrive slikt, hvertfall ikke i England! Får virkelig håpe han får rett! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 noen måte å få sett dagens kamp uten canal+? 8541432[/snapback] Link til dagens kamp. Må bare laste ned et program som du kan se det på, jeg foretrekker SopCast Edit: Resten av dagens kamper... 8541459[/snapback] Jeg lastet ned SopCast fra den linken, men får bare opp errors når jeg prøver å extracte den. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Konge med sier i dag Justice is served! Konge signatur banansplitt ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Deilig med seier ja! Trodde det sto noe i retninglinjene om quoting i signatur jeg! Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 http://football.guardian.co.uk/breakingnew...6611156,00.html Mest sannsynlig ei ikkje-sak, men ein veit jo aldri... Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Leste noe om News of the World i den artikkelen. Ville ikke tatt alt de påstår for go fisk, siden de er en skikkelig tabloidavis. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer med seriegull alle MAN UTD fans Vi tar FA -cuppen også, bare vent å se Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer med seriegull alle MAN UTD fans Vi tar FA -cuppen også, bare vent å se 8545978[/snapback] Det kan dere drite i. MOURHINO ARE YOU LISTENING, YOU BETTER KEEP OUR TROPHIE GLISTENING, WE'LL BE BACK IN MAY TO TAKE IT AWAY, WALKING IN A FERGIE WONDERLAND! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer med seriegull alle MAN UTD fans Vi tar FA -cuppen også, bare vent å se 8545978[/snapback] Det kan dere drite i. MOURHINO ARE YOU LISTENING, YOU BETTER KEEP OUR TROPHIE GLISTENING, WE'LL BE BACK IN MAY TO TAKE IT AWAY, WALKING IN A FERGIE WONDERLAND! 8546081[/snapback] Hæ, man utd knuser Chelsi, hva er det du surrer md? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Hva er datoene for United - Chelsea i PL og FA Cup finalen? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer med seriegull alle MAN UTD fans Vi tar FA -cuppen også, bare vent å se 8545978[/snapback] Det kan dere drite i. MOURHINO ARE YOU LISTENING, YOU BETTER KEEP OUR TROPHIE GLISTENING, WE'LL BE BACK IN MAY TO TAKE IT AWAY, WALKING IN A FERGIE WONDERLAND! 8546081[/snapback] Hæ, man utd knuser Chelsi, hva er det du surrer md? 8546141[/snapback] han misforsto sikkert og trudde du var chelski fan Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Hva er datoene for United - Chelsea i PL og FA Cup finalen? 8546151[/snapback] 19.mai meinar eg det er Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Premier League: Onsdag 9. mai, altså førstkommende onsdag. Når det gjelder FA Cupfinalen spilles den lørdag 19. mai. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nå håper jeg nesten Chelsea vinner i morra, så det blir enda bedre å vinne på onsdagen.. ^^ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Håper Chelsea blir ydmyket til de grader jeg i morra, så blir vi ekte mestere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Kan man gjøre et lån til en overgang utenfor transfer vinduene? Howard er vel per idag på lån og derfor kan han ikke spille mot den orginale klubben. Da ble fastlagt av FA før sesong start. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nå håper jeg nesten Chelsea vinner i morra, så det blir enda bedre å vinne på onsdagen.. ^^ 8546342[/snapback] Det er en veldig stor sjangse å ta. Håper Arsenal avgjør det hele i dag Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nå håper jeg nesten Chelsea vinner i morra, så det blir enda bedre å vinne på onsdagen.. ^^ 8546342[/snapback] Det er en veldig stor sjangse å ta. Håper Arsenal avgjør det hele i dag 8546864[/snapback] Samme her. Til de som ikke har canal+, jeg så manu-manc på VTTV Web player. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Den der minna meg om en film på canal plus. Amerikansk film selvsagt, skulle lage Manchester United hooligans. og på bussen demmes sto det If you're not a manc, you're a wank. En helt horribel feil her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå