Jefe Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Idiot. Ingen problem Jotun og LuckyNr7 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jotun tenker sikkert på gode gamle dager, da Brann møtte Rbk i Cup-finalen.Eller,var kanskje ikke født engang han da. Flere år eldre enn deg så.... Unnskyld folkens. Ble bom dette Beklager å ha tråkket dere på tærne. Det rare er jo at eg ser ut til å ha tråkket flest liverpool folk på tærne... Det finner jeg litt vanskelig å tro. Tramp tramp tramp på en smurf. Den sangen der hadde jeg helt glemt. Klassiker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Påstår du at jeg ikke er EKTE supporter? Det er vel innlysende at han gjør. Points: IKNOW Endret 1. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Hehe, måtte le litt av den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fy faen, volleyen til Rio fortjente å gå inn! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Påstår du at jeg ikke er EKTE supporter? Hvis du ser på stream, så mener jeg vel det. Dumt spørsmål i grunn. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ble litt forbauset når han skjøt fra det holdet, men den skulle ha gått inn. Hadde vært så fortjent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Påstår du at jeg ikke er EKTE supporter? Hvis du ser på stream, så mener jeg vel det. Dumt spørsmål i grunn. Det var jo du som kom med en dum påstand. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Påstår du at jeg ikke er EKTE supporter? Hvis du ser på stream, så mener jeg vel det. Dumt spørsmål i grunn. Mye dumt i de tre setningene over. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Påstår du at jeg ikke er EKTE supporter? Hvis du ser på stream, så mener jeg vel det. Dumt spørsmål i grunn. Det var jo du som kom med en dum påstand. Hva er dumt med den? Han har jo helt rett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Det var jo du som kom med en dum påstand. Den setningen der er vel igrunn det eneste som hadde behøvd å stå i kloffsk's biografi. Og Dr.Karlsen er jo enig.... Endret 1. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Selvsagt er jeg enig med det som er riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tviler litt på at folka\fansen i Manchester\Liverpool\Hull sitter på pc'n og ser på stream, men teit utsagn å komme med på et norsk forum. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 :!: Går uansett for å se på andre omgang. Lykke til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 kloffsk's definisjon på en ekte supporter: Vedkommende ser ikke kamp på stream. Det finnes med andre ord enorme antall "ekte supportere" rundt om... Eg håper Rooney kommer inn iløpet av kampen... Alltid lurt på hva han kunne utrettet i dress Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Rooney er ikke på benken Jotun. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du må lese nederste linjen Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Leser du før du poster Raste? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Aaaha, beklager Jotun Leser du før du poster Raste? Ikke under fotballkamper dessverre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det går fint Raste Syk skuddfot Pavlu har. Enig med folk her inne. Vi MÅ få han til united. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå