D'Amico Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Rio har vært konge i dag. Tar alt av baller som kommer inn i sekstenmeteren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kampen i dag blir avgjort i dag? Ingen omkamper eller tull? er du våken? Er det forbudt å spør om ting man lurer på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jotun tenker sikkert på gode gamle dager, da Brann møtte Rbk i Cup-finalen. Eller,var kanskje ikke født engang han da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det forbudt å spør om ting man lurer på? Burde kanskje vært det i dette tilfellet da. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bruker stream nr 2. den var bedre ja, jeg var på 13. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jotun tenker sikkert på gode gamle dager, da Brann møtte Rbk i Cup-finalen.Eller,var kanskje ikke født engang han da. Flere år eldre enn deg så.... Unnskyld folkens. Ble bom dette Beklager å ha tråkket dere på tærne. Det rare er jo at eg ser ut til å ha tråkket flest liverpool folk på tærne... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jotun tenker sikkert på gode gamle dager, da Brann møtte Rbk i Cup-finalen.Eller,var kanskje ikke født engang han da. Flere år eldre enn deg så.... Unnskyld folkens. Ble bom dette Beklager å ha tråkket dere på tærne. Det rare er jo at eg ser ut til å ha tråkket flest liverpool folk på tærne... Da er det bare å trampe så hardt du klarer å så lenge du klarer. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hehe.. Synest ikke det er rart folk reagerer når du spørr om dette. menmen .. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Da er det bare å trampe så hardt du klarer å så lenge du klarer. Eg liker igrunn ikke å være stygg med småbarna... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jotun tenker sikkert på gode gamle dager, da Brann møtte Rbk i Cup-finalen.Eller,var kanskje ikke født engang han da. Flere år eldre enn deg så.... Unnskyld folkens. Ble bom dette Beklager å ha tråkket dere på tærne. Det rare er jo at eg ser ut til å ha tråkket flest liverpool folk på tærne... Det finner jeg litt vanskelig å tro. Tramp tramp tramp på en smurf. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Da er det bare å trampe så hardt du klarer å så lenge du klarer. Eg liker igrunn ikke å være stygg med småbarna... Ingen unntak i dette tilfelle Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det finner jeg litt vanskelig å tro. Det går så fint så. Lever ikke for at du skal tro meg. Hvordan var første omgang folkens? Satser på bedre uttelling med streamen i andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Litt skuffende omgang. Håper på flere sjanser i andre. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det finner jeg litt vanskelig å tro. Det går så fint så. Lever ikke for at du skal tro meg. Hvordan var første omgang folkens? Satser på bedre uttelling med streamen i andre. mange sjangser, Nani kan pakke bagen sin å reise hjem, Gibson syns jeg personlig spiller greit, Tevez er en liten smurt som løper rundt seg selv, ellers ok kamp, burde stått 1 eller 2 - 0 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Ekte supportere gjør hva de kan for å få sett kampen. Du vet ikke hva en ekte supporter er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Blir dyrt å reise til england hver helg da. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Dagens. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ekte supportere ser ikke kamp på stream. Påstår du at jeg ikke er EKTE supporter? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tok vel litt i at Gibson var like ille som Nani, men jeg syns forsatt han gjør noen pasningsfeil som kan gjøres mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå