Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

13:15

Breaking news: Jonathan Woodgate is a concern for Spurs after returning to the dressing rooms for treatment. More when we get it.

As expected, Fergie has given Darron Gibson and Danny Welbeck a starting berth for the Final. Rafael Da Silva is out with a fractured ankle but striker Wayne Rooney is set to start.

Tottenham's chances have already been blighted by the fact that Robbie Keane, Wilson Palacios, Carlo Cudicini and Pascal Chimbonda are all cup-tied. They will join Mrs Pavlyuchenko in the stands.

Blir spekulert på RedCafe om av mrs. Pav er på tribuna. I såfall skal Spurs slite med å score mål. Om det stemmer så lurer eg virkelig på kor mykje Redknapp legger i det her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Eller som i Roman?

Heile greia må nok uansett takast med ei klype salt. Men Roon er nok heilt klart motivert.

Roman Pavly'chkdgjeioglfkopø'chenko. Altså at Keane sitter med kona hans på tribunen, og ikke at han selv er ute.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se Welbeck, synes jeg. Skulle ønske United kanskje kunne stilt med litt flere unge talenter, men ok.

Usikker på hvilket lag jeg heier på, i og med at jeg er Gooner, men satser på United-seier og skandaler. Har hørt litt om at Davide Petrucci skal være god, er han på benken?

Lenke til kommentar
At han er rå. Bare dropp å spill med.

Æsj. Mindre enn en time til kampen og det står fortsatt "Ingen Abbonementsrettigheter" på TV-skjermen og kundeservice er stengt.

Nok en gang ser Viasat og CD ut til å skuffe.

Når bestillte du da? Om du bestillte via minside, så må fortsatt bestillingen effektueres av kundesenteret/hvem det nå er som gjør det. Det gjøres ikke etter stengetid lørdag, eller søndager.

Lenke til kommentar
Når bestillte du da? Om du bestillte via minside, så må fortsatt bestillingen effektueres av kundesenteret/hvem det nå er som gjør det. Det gjøres ikke etter stengetid lørdag, eller søndager.

Noen timer siden via minside, ja. Leit det du sier, og noe overraskende når mye av det de selger er kamper på søndager og annet materiell man kanskje ikke planlegger et behov for.

Jaja, leit det.

edit:

Jeg snakket med Canal Digital feilmelding nå. De sier at det ikke er det som er årsaken, men sier at min signalstyrke på 83 er for lav og skal la den stå i enda flere timer :ermm:

Endret av genser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...