Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Har ikkje trua på at dette blir ein veldig lett kamp akkurat. Sist vi møtte dei i Fa-cupen var nok ikkje Spurs heilt motiverte for å gi alt, ettersom det ville ført til fleire kampar i ein sesong der dei må konse på ligaen. Ligacupfinala derimot vil dei nok gjere alt i si makt for å vinne, og det skal mykje til før dei legger seg ned og gir opp.

Når det er sagt, så har vi heilt klart laget til å vinne dette, nesten uansett kven vi startar med. I tillegg vil vi heilt sikkert ha spelarar på benken som kan komme inn å snu kampbildet om vi skulle trenge det. Har akkurat sett sammendrag av Treble-sesongen. det er rett og slett god oppladning før ei finale.

To timar igjen no, ein time til oppmøte på puben og oppladning til kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alternativt lag:

O'Shea/Neville - Vidic - Evans - Fabio

Welbeck - Carrick - Gibson - Nani

Rooney - Tevez

Interessant lag, selv om jeg tviler på at Fabio starter siden han ikke har spilt ett eneste minutt i ligacupen tidligere denne sesongen. Egentlig det samme for meg hvem som står på arket til SAF så lenge Foster, O'Shea, Evans, Gibson, Welbeck og Nani er blant de elleve. I tillegg vil jeg gjerne se Park på banen etter å ha lest dette.

Lenke til kommentar

Husk at Spurs mangler Defoe, Hutton, Cudicini, Chimbonda, Palacio, Keane, Campbell. I tillegg skal King testes før kampen.

Redknapp har sagt at å redde PL-plassen er hans største prioritering. ;)

EDIT: Dette var svar til et innlegg på forrige side.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Han kunne da for faen fått en medalje i posten! Det burde være en dråpe i havet imotsetning til at Liverpool fikk CL-plass etter 5-plass i ligaen.

Lenke til kommentar
Eg håpar egentlig på Park frå start i dag, som eg skreiv i mine lagforslag for nokre dagar sidan, men det spørs om SAF prioriterer han. Skal ha meg den blå bortedrakta no snart, og Park er ein av dei som blir vurdert bakpå.

Jeg har blå Park og Evra :D

Lenke til kommentar

Har egentlig tre alternativ; Park, O'Yeah eller Possebon. Har nesten blitt ein spøk mellom meg og ein medsupporter med Ando og Possebon. Begge spelarar eg trur vi vil få utrulig mykje glede av i åra som kjem. Fjor vinter såg eg alle reservekampane eg hadde tid til for å få sett mest mulig av gutten.

Anderson skjorta mi er sporlaust forsvunnen! Tre plassar den kunne vore og eg klarer ikkje å finne den, så då må det blir Keane-drakt i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...