Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ligacupen er ikkje ei prioritert turnering for meg, men når vi har kommt til finala, så må vi sjølvsagt prøve å vinne den. Vi har ikkje veldig god statistikk i ligacupfinaler, så det kan vi gjerne gjere noko med.

Ganske enig i laget ditt tc, men om Goggs og Ronaldo startar er eg litt usikker på. Det kan godt hende, men eg ser ikkje vekk frå at Park får spele, eller at Fletch/Carrick får ein plass på midten. Eller om SAF vil ha fleire unge på midten, prøver enten Rodrigo eller Anderson.

Om Neville er klar, så kan det hende han startar, ellers kan O'Shea godt få den plassen. Trur ikkje Eckersley er klar for å starte denne kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trur ikkje Eckersley er klar for å starte denne kampen.

Han er uansett ikke med i troppen.

Troppen

Foster, Kuszczak, Neville, Evans, Vidic, Ferdinand, O'Shea, Evra, Fabio, Gibson, Anderson, Scholes, Carrick, Fletcher, Park, Nani, Ronaldo, Giggs, Tevez, Rooney, Welbeck

Lenke til kommentar

Ja jeg så han på torsdag, og jeg var imponert Latias. Men spørs om han er helt klar for en finale på Wembley da. :)

Archanios, ser den, er ikke en viktig turnerning men ja, som sagt nå vil jeg vinne ettersom vi er i finalen og at det er mot et lag som vant det i fjor så det blir liksom litt mer motivasjon å slå "the defending champions".

Jeg tror ikke Park spiller denne kampen, tror Nani starter på venstre. Hm, Carrick kan godt starte med Gibson også, det tenkte jeg ikke på for en eller annen grunn. Men jeg leser også på BBC at det er en stor mulighet for at Rooney starter for å få opp match fitness, så da ble jeg plutselig usikker på Tevez. Alltid en mulighet at Welbeck spiller kant da og Tevez og Rooney går på topp.

Også tror jeg Neville starter hvis han er klar, ellers så ser vi sikkert Sheasy der ja.

Alternativt lag:

O'Shea/Neville - Vidic - Evans - Fabio

Welbeck - Carrick - Gibson - Nani

Rooney - Tevez

Lenke til kommentar
United vinner 3-1 i dag!

Ikke gru dere!

Nani og Wellbeck skorer, vet ikke hvem som gåller det tredje.

Men vi kan snart gratulere dere!

Trodde nesten du skrev et dikt der. En setning per linje. :whistle:

Dette er finale. Ingen som gruer seg. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...