archanios Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ligacupen er ikkje ei prioritert turnering for meg, men når vi har kommt til finala, så må vi sjølvsagt prøve å vinne den. Vi har ikkje veldig god statistikk i ligacupfinaler, så det kan vi gjerne gjere noko med. Ganske enig i laget ditt tc, men om Goggs og Ronaldo startar er eg litt usikker på. Det kan godt hende, men eg ser ikkje vekk frå at Park får spele, eller at Fletch/Carrick får ein plass på midten. Eller om SAF vil ha fleire unge på midten, prøver enten Rodrigo eller Anderson. Om Neville er klar, så kan det hende han startar, ellers kan O'Shea godt få den plassen. Trur ikkje Eckersley er klar for å starte denne kampen. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja Ando skal være klar til kamp, han spelte meget bra på torsdag. Håper på han fra strat Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Trur ikkje Eckersley er klar for å starte denne kampen. Han er uansett ikke med i troppen. Troppen Foster, Kuszczak, Neville, Evans, Vidic, Ferdinand, O'Shea, Evra, Fabio, Gibson, Anderson, Scholes, Carrick, Fletcher, Park, Nani, Ronaldo, Giggs, Tevez, Rooney, Welbeck Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja jeg så han på torsdag, og jeg var imponert Latias. Men spørs om han er helt klar for en finale på Wembley da. Archanios, ser den, er ikke en viktig turnerning men ja, som sagt nå vil jeg vinne ettersom vi er i finalen og at det er mot et lag som vant det i fjor så det blir liksom litt mer motivasjon å slå "the defending champions". Jeg tror ikke Park spiller denne kampen, tror Nani starter på venstre. Hm, Carrick kan godt starte med Gibson også, det tenkte jeg ikke på for en eller annen grunn. Men jeg leser også på BBC at det er en stor mulighet for at Rooney starter for å få opp match fitness, så da ble jeg plutselig usikker på Tevez. Alltid en mulighet at Welbeck spiller kant da og Tevez og Rooney går på topp. Også tror jeg Neville starter hvis han er klar, ellers så ser vi sikkert Sheasy der ja. Alternativt lag: O'Shea/Neville - Vidic - Evans - Fabio Welbeck - Carrick - Gibson - Nani Rooney - Tevez Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Welbeck rundspelte venstresida til Spurs i FA-cupen så det er faktisk eit alternativ som kan funke. Anbefaler alle å lese denne Republic of Mancunia + Harry Hotspur Fin pre-match QandA... To supporterar som ser ut til å komme rimelig godt overens. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det siste der hadde faktisk vært jævlig fett tror jeg, tc. Welbeck kan trekke frem hvis vi presser høyt. Gleder meg til kampen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Herlig at kampen går på Viasat, men det jo logisk når jeg tenker på det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Eit innlegg med link til ulovlege streams er fjerna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Viasat Sport, forhåpentligvis HD kanalen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kampen vises på: Viasat Sport/Football, TV2 Sport (DK) http://united.no/united/sesongen/terminlis...enham_lc_finale Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Synd dagens kamp ikke går på VOD hvis ikke noen andre her vet om bedre kval. enn livesport... Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kampen vises på: Viasat Sport/Football, TV2 Sport (DK)http://united.no/united/sesongen/terminlis...enham_lc_finale altså viasat sport n ? Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 United vinner 3-1 i dag! Ikke gru dere! Nani og Wellbeck skorer, vet ikke hvem som gåller det tredje. Men vi kan snart gratulere dere! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kampen vises på: Viasat Sport/Football, TV2 Sport (DK)http://united.no/united/sesongen/terminlis...enham_lc_finale altså viasat sport n ? Nei, Viasat Sport. Det er to forskjellige kanaler. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kampen vises på: Viasat Sport/Football, TV2 Sport (DK)http://united.no/united/sesongen/terminlis...enham_lc_finale altså viasat sport n ? Nei, Viasat Sport. Det er to forskjellige kanaler. Jaokei! Faen og Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 United vinner 3-1 i dag!Ikke gru dere! Tviler på at noen her inne gruer seg foran en kamp i Ligacupen. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 United vinner 3-1 i dag!Ikke gru dere! Nani og Wellbeck skorer, vet ikke hvem som gåller det tredje. Men vi kan snart gratulere dere! OK!! Håper det blir en morsom kamp! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 United vinner 3-1 i dag!Ikke gru dere! Nani og Wellbeck skorer, vet ikke hvem som gåller det tredje. Men vi kan snart gratulere dere! Trodde nesten du skrev et dikt der. En setning per linje. Dette er finale. Ingen som gruer seg. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Blir nok en tøff kamp. Gleder meg sykt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå