_Paulsen_ Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 For en deilig seier! Dette legger et enormt press på Chelsea før morgendagens kamp mot Arsenal på Emirates Stadium! Chelsea MÅ vinne, hvis ikke kan de se langt etter gullet de har snakket om i hele år! Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Dette var nydelig Gått over det i hodet mitt en del ganger nå, og nå bør det virkelig være vanskelig å ikke vinne ligaen. Glory glory på full guffe og sang og smil i hele huset. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 "Veni, Vidi, Vidic." Gir deg vel kanskje et lite hint Å kommentaren kan tolkes begge veier, men etter dagens kamp bør det vel være innlysende at han mente at han dømte i favør City. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Nervepåkjenning uten like, har feber og alt det som fører med, sitter på puben og kaldsvetter. Og når straffen kom så var jeg klinisk død, men jeg viste at det ikke ble mål, fordi det var rettferdighet. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Ja en nydelig save av Edwin Nå står pokalen nærmest i døråpningen til OT, og den kan være klar for trofè skapet i morgen. Men det hadde vært jævla moro og avgjort det hele på brua onsdag kveld Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Er ikke ofte jeg heier på Arsenal, men gjør et lite unntak i morgen.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 trenger ikke å heie på gunners, trenger bare å ønske at chelsea ikke vinner Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 På gunners.no forumet er jo folka klare for å tape i morra fordi dem ikke vil at United skal vinne ^^ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Nå er vi serimestere 99% sikkert. Nydelig reddet av Van der saar på straffen... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Oioi den satt langt inne. Edwin med strafferedningen kan nå ha banet veien helt til pokalen. Vi er nærme nå. Chelsea kan ikke avgi poeng og vi må tape de to siste kampene. Jeg er ikke sikker enda. Vi har igjen Chelsea og et West Ham lag som herjer for tiden. Jeg setter min lit til at Arsenal avgjør dette i morgen. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Det er 9 poeng å spille for fortsatt for chelsea selv om jeg trur at ligaen er sikret så og si. Om de vinner imorgen mot "arseanal" og mot united på onsdag kan det se litt stygt ut. EDIT:United har jo West Ham igjen siste kamp, som forøvrig leder 3-0 mot Bolton i øyeblikket. Men hadde vært helt perfekt som Fergie sa etter kampen idag å avgjøre det hele på Stamford Bridge på onsdag. Men jeg er 90% sikker på at ligaen er sikret. Vi har ikke vunnet på 4 år så jeg trur neppe vi snubler mot west ham i siste kampen.. det er mange sultne united spillere som vil vinne. Så er jo FA cup finalen også... Når er den btw ? Endret 5. mai 2007 av Spykar Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Elsk over Edwin Van der Sar! Kampen i seg selv var kjedelig, men gutta var slitne forståelig nok. Likte godt at Ferdinad og Vidic var tilbake, og det virket som om forsvaret ble mye mer stabilt. Uansett hvordan det går mellom Arsenal og Chelsea i morra, håper jeg vi vinner mot Chelsea neste kamp. Det hadde smakt bra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Så er jo FA cup finalen også... Når er den btw ? 8542641[/snapback] 19 mai... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Nå er vi serimestere 99% sikkert. Nei, vinner Chelsea over både Arsenal og United er det nede i 2 poeng igjen. Da blir siste serierunde ulidelig spennende mtp at West Ham storspiller og knuser Bolton for øyeblikket. De har alt å vinne i siste serierunde og kommer til å gå ut i 120%, mens Chelsea møter Everton hjemme på Stamford Bridge. At United har en hånd på pokalen er sikkert, men at det er 99% sikkert er i alle fall helt feil. Det er ikke så mye som skal til som noen tror, det er fullt mulig å tape mot West Ham på Old Trafford, selv om det skal mye til. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Men Arsenal har noe viktig å spille for, og liverpool ligger under nå... Og Chelsea har jo noe viktig å spille for å, men jeg tror det kommer til å bli en jevn kamp.. Så har Arsenal hjemmebane å. Og Arsenal får med seg 100% et poeng med seg hjem, tro meg. Endret 5. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Haha, liverpool ligger 21 poeng bak oss. I tillegg har vi en kamp mindre spilt :!: Tror dem skal holde kjeft jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Nå vis Arsenal vinner i morgen så ligger dem på tredje, så dem har en fryktelig viktig kamp i morgen. Men jeg håper han som stemplet Ronaldo i magen får straff, den var rett og slett STYYGG. EDIT : Er Saha skadet ennå? Endret 5. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Raste: Nei, Saha er ikke skadet. Ikke det jeg har hørt, hvertfall. Han spilte jo mot Milan, men jeg la merke til at han ikke var med i dag... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Tror rett og slett det er "forsent" for Saha å hoppe på sesongen nå. 3 kamper igjen, og er ikke noe poeng i å la han spille når det eneste det er godt for er å få han i form, noe som ikke trengs når det er så kort tid igjen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg er glad. nuff said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå