Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oioi den satt langt inne. Edwin med strafferedningen kan nå ha banet veien helt til pokalen. Vi er nærme nå. Chelsea kan ikke avgi poeng og vi må tape de to siste kampene.

Jeg er ikke sikker enda. Vi har igjen Chelsea og et West Ham lag som herjer for tiden. Jeg setter min lit til at Arsenal avgjør dette i morgen.

Lenke til kommentar

Det er 9 poeng å spille for fortsatt for chelsea selv om jeg trur at ligaen er sikret så og si.

Om de vinner imorgen mot "arseanal" og mot united på onsdag kan det se litt stygt ut. EDIT:United har jo West Ham igjen siste kamp, som forøvrig leder 3-0 mot Bolton i øyeblikket.

Men hadde vært helt perfekt som Fergie sa etter kampen idag å avgjøre det hele på Stamford Bridge på onsdag. Men jeg er 90% sikker på at ligaen er sikret.

Vi har ikke vunnet på 4 år så jeg trur neppe vi snubler mot west ham i siste kampen.. det er mange sultne united spillere som vil vinne.

Så er jo FA cup finalen også... Når er den btw :hmm: ?

Endret av Spykar
Lenke til kommentar

Elsk over Edwin Van der Sar!

Kampen i seg selv var kjedelig, men gutta var slitne forståelig nok. Likte godt at Ferdinad og Vidic var tilbake, og det virket som om forsvaret ble mye mer stabilt.

Uansett hvordan det går mellom Arsenal og Chelsea i morra, håper jeg vi vinner mot Chelsea neste kamp. Det hadde smakt bra.

Lenke til kommentar
Nå er vi serimestere 99% sikkert.

Nei, vinner Chelsea over både Arsenal og United er det nede i 2 poeng igjen. Da blir siste serierunde ulidelig spennende mtp at West Ham storspiller og knuser Bolton for øyeblikket. De har alt å vinne i siste serierunde og kommer til å gå ut i 120%, mens Chelsea møter Everton hjemme på Stamford Bridge.

At United har en hånd på pokalen er sikkert, men at det er 99% sikkert er i alle fall helt feil. Det er ikke så mye som skal til som noen tror, det er fullt mulig å tape mot West Ham på Old Trafford, selv om det skal mye til.

Lenke til kommentar

Men Arsenal har noe viktig å spille for, og liverpool ligger under nå...

Og Chelsea har jo noe viktig å spille for å, men jeg tror det kommer til å bli en jevn kamp.. Så har Arsenal hjemmebane å.

Og Arsenal får med seg 100% et poeng med seg hjem, tro meg.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Nå vis Arsenal vinner i morgen så ligger dem på tredje, så dem har en fryktelig viktig kamp i morgen.

Men jeg håper han som stemplet Ronaldo i magen får straff, den var rett og slett

STYYGG.

EDIT : Er Saha skadet ennå?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...