tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det jeg mente var at f.eks CL kampene til Arsenal og Chelsea i denne uken var jo bare på Viasat Sport. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jepp. I know. Men fremtiden er nok at alle kampene kommer til å gå på viasat sport. Slik at om man ikke har den kanalen så får man ikke se noen kamper. DA blir eg frustrert. Slik det er nå er det jo mer som et "ekstra tilbud" Endret 28. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jepp, hadde vært dumt men jeg hadde kjøpt det altså, viktigste er å få sett kampene. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Minner om at det er angrefrist på alle kanalpakkekjøp via Canal Digital. Dvs., angrer du innen noen få dager slipper du unna gratis, verstefall med dagsbetaling. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Pavlyuchenko drømmer om United Det der han sier om Berbatov kunne han spart seg for. Hørt rykter om at Berba sa "vask skoene mine". WTF?! Hva så om han sa det? Tror bare han er bitter fordi Berba er i United, og ikke han. :!: Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hvem vet, kanskje Pavly ender opp i United også. Berba er ikke akkurat den første og blir nok ikke den siste heller. Endret 28. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kan gjerne komme til oss, men trenger ikke være så bitter. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg er ikke veldig flink til å se potensialet i fotballfolk, men hadde ikke hatt noe imot om han endte opp i United. Bare litt kjipt at han gidder å uttale seg sånn. EDIT: avataren min er kulere enn din, Latias. Endret 28. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Haha, hva faen skal vi med han?? Laangt nede på min liste i hvert fall Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 EDIT: avataren min er kulere enn din, Latias. Begge er like fæle. Din er hakkete, og Latias sin er shiny og ekkel. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvem skal være på topp med Welbeck imorra? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ser nesten for meg at det blir Tevez. Han som har spelt i dei fleste Ligacup-kampane er ikkje det ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Håper det blir Tevez, siden han har spilt de fleste kampene i LC. Han har jo scoret målene i flere kamper, bla. QPR og fire mot B'burn. EDIT: avataren min er kulere enn din, Latias. Begge er like fæle. Din er hakkete, og Latias sin er shiny og ekkel. Min er likevel bedre. Han sin har en ramme rundt. WTF?! :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 What, the fuck? Dere "kunne hatt" Pavlyuchenko i United? Han holder IKKE mål for oss. Jeg er ganske sjokkert at noen som helst Utd supporter vil ha han egentlig. Han holder såvidt for Spurs, liksom. Håper det blir Welbeck - Tevez på topp i morgen ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Som backup gjør det vel ikke noe. Uansett sa han at han vil komme en dag. Kan godt hende at han er en veldig god spiller på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) What, the fuck? Dere "kunne hatt" Pavlyuchenko i United? Han holder IKKE mål for oss. Jeg er ganske sjokkert at noen som helst Utd supporter vil ha han egentlig. Han holder såvidt for Spurs, liksom. Håper det blir Welbeck - Tevez på topp i morgen ja. Nå mente ikke jeg akkurat idag. Om han utvikler seg og blir bedre, så kunne vi hatt han ja. Håper det blir Tevez, siden han har spilt de fleste kampene i LC. Han har jo scoret målene i flere kamper, bla. QPR og fire mot B'burn. EDIT: avataren min er kulere enn din, Latias. Begge er like fæle. Din er hakkete, og Latias sin er shiny og ekkel. Min er likevel bedre. Han sin har en ramme rundt. WTF?! :!: Ja, må da ha ramme? Du har ikke 80x80 en gang. Endret 28. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) What, the fuck? Dere "kunne hatt" Pavlyuchenko i United? Han holder IKKE mål for oss. Jeg er ganske sjokkert at noen som helst Utd supporter vil ha han egentlig. Han holder såvidt for Spurs, liksom. Håper det blir Welbeck - Tevez på topp i morgen ja. Hehe tenkte det samme selv. Det siste vi trenger er en halveis ubrukelig alkis. Endret 28. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ikke faen om vi skal ha Pavly, da foretrekker jeg heller Points (kula) istedenfor Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Haha, hva faen skal vi med han?? Laangt nede på min liste i hvert fall Hehe tenkte det samme selv. Det siste vi trenger er en halveis ubrukelig alkis. Ikke faen om vi skal ha Pavly, da foretrekker jeg heller Points (kula) istedenfor Enig. (Litt skeptisk om Points da.) Endret 28. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du er mao. skeptisk til 2 Berbatov'er i United? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå