Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan eg. Og det var et svært godt formulert og morsomt innlegg.

Kudos til Tom :)

Dessuten er vel ikke dette innlegget, som jo er ment som en morsomhet, så veldig mye mer useriøst enn mange an pools supporternes forventninger år etter år....

Legg merke til følgende ord: mange istedet for alle.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Faktisk ikkje meir enn 19. Og med 33 poeng igjen å spele for (for Arsenal), ser eg absolutt ei stor moglegheit for at ManUtd avsluttar under Arsenal på tabellen.

Det tror jeg ikke du mener en gang. Mest sannsynlig kommer United bare til å ligge enda lengre foran før det er over.

Lenke til kommentar

Seriøst.

Her inne er det så syyykt mange som overhodet ikke evner til å skjønne sarkasme og ironi...

Men kampen i morra.

Spurte, fikk dårlig med svar. Er det mulig for meg å få sett kampen når eg ikke har tilgang til noe Viasat, kun internet?

Stream vet eg om, men lovlig.....

Sendes kampen f.eks via Viasat On Demand? Må eg registrere meg, eller er det kun å suse innom og gi de visa kortnummeret osv. så er eg igang?

Eller bør eg registrere meg med en gang?

Lenke til kommentar
7 poeng foran med 1 kamp mindre spillt, så mye har ikke en ligaleder ledet i slutten av februar siden arsenals syke sesong uten tap.

Sikker? Var vi så langt bak etter Februar? Spør siden vi ledet ved nyttår den sesongen.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Viasat On Demand. Den fikser det :). Du kjøper den direkte, ingen registrering eller slikt! Kan fint kjøpe kampen allerede i kveld.

Ok. Takker. Men var inne, søkte på Manchester United, men fant bare en FA-cup kamp mot fulham.

Får se litt mer på det imorra, så lenge eg kan kjøpe den direkte så er det jo ikke rare tiden før kamp eg trenge.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har kanalen, og gidder ikke se på nettet når det er en finale, tenker jeg at jeg drar på Scotsman med fattern. :) Det er alltid pub Jotun! Du bor i Bergen sant? Kan jo ta turen ned til Scotsman du og!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Sauda på vinterferie :) I Bergen har eg BKK, og eg tror de har muligheten på månedsabb. på f.eks Viasat Sport.

Sjelden pubbing på meg tc, men kamp er absolutt en grunn :)

Pleier å se kamper hos en kompis som har det meste man trenger for å se united's kamper.

Hvor ligger egentlig scotsman tc? Er det en "united vennlig" pub?

Lenke til kommentar

Det er en veldig united vennlig pub, under united kamper da. (altfor mange pool supportere i bergen så under pool kamper er det ekkelt. Så Pool - Utd der i fjor, og heldigvis ikke i år. Og da kampen var ferdig og vi hadde vunnet 0-1 med Tevez sitt mål, ble 4-5 Pool supportere kastet ut, og da begynte vi mange å synge "I'd rather walk alone" :D

Går vel der en gang i mnd., av og til i en gang i 2 mnd. To sesonger siden, da jeg ikke hadde canal+, var jeg vel der 2-3 ganger i mnd. :)

Den ligger midt i Torgallmenningen, ikke langt fra McDonald's der, på motsatte siden av Galleriet liksom. Anbefaler Scotsman, herlig mat også. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ja da vet eg hvilken det er ja. Vært der en gang når eg var på Håkonsvern faktisk.

Får høre med min kompis som faktisk er på ferie hjemme i sauda han også. Han skal garantert se den hvis han er hjemme.

Vel vel. Dritt med viasat. Burde vært "banned" fra alt som heter fotball. Neste er vel CL på viasat sport også.

Lenke til kommentar

CL er på viasat sport.. haha. Men heldigvis er Utd vanligvis på Viasat 4.

Men ja, tror jeg drar ut på puben i morgen. Er vel win win situation, blir gøy uansett. Men irriterende er det at Viasat velger å vise en sånn finale på betalt kanaler, irriterende. Gleder meg uansett, håper Welbeck og Gibson har en god kamp. :)

Lenke til kommentar
CL er på viasat sport.. haha. Men heldigvis er Utd vanligvis på Viasat 4.

Eg har en svak mistanke om at du skjønte ka eg meinte :)

Fint hvis de vinner i morra. Ligacupen er litt sånn:

Alt 1: Man ryker ut. Ok

Alt 2: Man kommer til finalen. Da er det kjipt å tape.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...