Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 LAMPARD: Chelsea lemper en lang ball inn i boksen. Ballack stusser videre til Lampard, som gir Melchiot en liten skubb i ryggen og header ballen forbi Kirkland. De har flaks! Omg, vær så snill. Du må kødde. Det skulle vært frispark mao.? Det vet jeg ikke, men høres sånn ut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ser målene nå om C+ snart, blir faen meg sur om det skulle vært frispark til Wigan. Tenk så surt for Brucey, faen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hehe, de puttet 1 min på overtid som jeg sa? Burde ha sagt det var Lamps i tillegg, akkurat slik som den kampen de vant 4 min. på overtid i januar. Da scorte de faktisk to mål på de siste fem minuttene av kampen. De har faen meg mye flaks! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Faen ta Lamps, ødelegger dagen for min del. Selvom Boro seieren er jo gøy. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Fortsatt sju poeng ned til Pool og Chelsea, og vi har en kamp mindre spilt. Har en enormt god følelse, men det gjenstår fortsatt 12 kamper. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) 7 poeng foran med 1 kamp mindre spillt, så mye har ikke en ligaleder ledet i slutten av februar siden arsenals syke sesong uten tap. EDIT: Med seier i hengekampen er vi 20 poeng foran arsenal! Endret 28. februar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jaja, jeg ser ikke noen grunn for å annulere målet til Lamps, så det var ihvertfall greit. Men at første målet er deflection igjen, og at Wigan scorer faktisk et veldig bra mål Stamford Bridge med 10 min igjen; da irriterer det meg at Chelsea scorer sent igjeeen. Det var rett og slett ufortjent at de scorte der på slutten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 EDIT: Med seier i hengekampen er vi 20 poeng foran arsenal! Haha, de sliter veldig. Tror ikke de greier CL i år. :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Og derfor vinner de'n sikkert. Jævlig irriterende. Wee, Liverpool Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Og derfor vinner de'n sikkert. Jævlig irriterende. Aldri i livet, det er det vi som gjør. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 http://msn.foxsports.com/soccer/story/9276...do-to-join-Real Det er på VG og andre aviser og. Hvis det er sant, så syns jeg det er latterlig av en spiller som Figo å gå ut og si til media. Så jævlig unødvendig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kom deg vekk fra tråden vår din ekling. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kom deg vekk fra tråden vår din ekling. Håper du kødder? Chill da, tror han køddet litt med innlegget. Du er alltid velkommen Benitez. Også er det alltid mulighet at Liverpool klarer å få litt flaks sammen til CL gull og! Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg køddet litt, ja. (note to self, anger management) Sånn, beklager avsporingen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg tror det er like greit at jeg gjør som han vil, så slipper jeg en ban! Hyggelig likevel, tc Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 United 7 poeng forann de ekle scouserne, med en kamp mindre spillt Fabelaktig. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) EDIT: Med seier i hengekampen er vi 20 poeng foran arsenal! Faktisk ikkje meir enn 19. Og med 33 poeng igjen å spele for (for Arsenal), ser eg absolutt ei stor moglegheit for at ManUtd avsluttar under Arsenal på tabellen. Endret 28. februar 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Figo er en idiot om han har sagt det. EDIT: Med seier i hengekampen er vi 20 poeng foran arsenal! Faktisk ikkje meir enn 19. Og med 33 poeng igjen å spele for (for Arsenal), ser eg absolutt ei stor moglegheit for at ManUtd avsluttar under Arsenal på tabellen. Hahahahahahaha!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå