Geir M Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dette er deilig. Pool har jeg aldri sett på som noen trussel for ligamesterskapet, det sa jeg også da de ledet ligaen. Men jeg digger at de kommer til å ende mange poeng bak oss i år. Synd at Chelsea vinner i dag, men de ligger for langt bak, og vi er for gode. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ai, ai, ai. Scousere på bærtur. For en kveld. La oss krone det med seier i morgen mot Spurs! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Onsdag kveld startet det hele på KopForum: - Rafa et geni!! - United here we come - Vi eide og rundknulla real! - Mestvinnende - Ikke tapt mot United i år - VERDENS BESTE KopForum i kveld om dette resultat står seg: - RAFA MÅ UT!!! - Neste sesong - GRATULERER MANU! - verdens beste Verste er at det ikke er tull heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Eg ser sporadisk på en stream. Og det eg nettopp såg er jo at Middlesbrough kunne hatt 3-0 Dvs. Flott skudd like utenfor Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Greit nok at Chelsea vinner, men det måtte bare ha vært deflection. Grr. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dette tar Middelsbjørg. Liverpool taper 2-0 mot det nest dårligste laget på tabellen :!: Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Og der scora Wigan! :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Og der scora Wigan! :!: NEI???? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Hvordan? HVORFOR skiftet jeg kanal?!! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 JAAAA WIGAN PUTTA Dette MÅ holde seg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dette tar Middelsbjørg. Liverpool taper 2-0 mot det nest dårligste laget på tabellen :!: Lang tid igjen for Liverpool til å snu dette her, gutten min Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 KAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 WIGANNNNNN!!! LOL Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vinner vi i morgen er dette den beste helga siden vi tok PL-trofeet i fjor Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 WIGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!! Hahahaha, mulig. Seriegull kommer nærmereeeeee! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvorfor skiftet jeg kanal, fuck. Var det bra mål i motsetning til Chelsea sitt? Vinner vi i morgen er dette den beste helga siden vi tok PL-trofeet i fjor Yo, carling cup i morgen. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dette ser ut å bli en perfekt dag fotballmessig! (selv om Arsenal antakelig putter ett på overtid, som de alltid gjør...) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dette ser ut å bli en perfekt dag fotballmessig! (selv om Arsenal antakelig putter ett på overtid, som de alltid gjør...) Det har ingenting å si for oss. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vinner vi i morgen er dette den beste helga siden vi tok PL-trofeet i fjor Yo, carling cup i morgen. Ja, det er det jeg mener. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vinner vi i morgen er dette den beste helga siden vi tok PL-trofeet i fjor Yo, carling cup i morgen. Ja, det er det jeg mener. Hmm, jaja. Uansett, en syk lørdag så langt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå