tc47 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Regner med at dette har blitt tatt opp, men må få lov til å kommentere det likevell Gamsten sin kommentar etter at han ikke fikk straff på lørdagen: - Hva tror du hadde skjedd hvis Ronaldo eller Rooney hadde gått ned der, spør Rovers-spilleren lett retorisk, og levner ingen tvil om hva han mener svaret er. Enten har han fryktelig dårlig hukommelse eller så har han brukt litt for mye hår produkter i det siste, jeg tipper det siste. Er jo jævla smart å si når Ronaldo fikk gult kort for filming 10-15 minutter får han selv prøvde å filme seg til straffe... For å ikke nevne da vi skulle hatt en klar straffe når Ronaldo ble tatt ned i feltet mot Fulham tror jeg det var. Og da var det bare 1-0 hvis ikke jeg tenker feil nå. Uten O'shea tror eg vi hadde fått problemer ja. Han er ikke kongen fremover. men en potet er livsviktig når vi har hatt så mange skader som vi har hatt til nå i sesongen. Jepp, helt enig. Alle vet at han mangler litt offensivt, men jobbe han gjør/har gjort for oss i 2009 mtp. skadeproblemene; vel, "hats off" til han. Skikkelig herlig squadspiller som altfor få setter pris på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det jeg mente var at det var bra at en av HB-spesialistene var tilbake. Vet at O'Shea har gjort en bra jobb der, men er bedre å ha tilbake en spiller som har spilt høyrebeck hele livet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/rafael_ute_en_maaned Faen, er jo bare vi som blir rammet av skader. Herlig med Neville tilbake, slik at vi slipper O'Shea der. ???!?!?!? :O Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ganske latterlig sagt det ja, er vel ingen tvil Arsenal er de som er mest rævkjørt av skader. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Okay, Arsenal også da. Men vi har hatt flere skader enn dere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Bwhaha. Skadefryd til meg selv. Jeg sitter på flyet til Trondheim når United spiller mot Pool Tror kanskje jeg bestiller et tidligere fly Endret 27. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ronaldo happy at United Håper han sier det samme med en gang vinduet åpner til sommeren, slik at vi slipper det samme tullet som i fjor. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Blir nok samme tullet. Media tjener gode penger på dette. Husker dere de to siste sommerene Ruud hadde her? Han gikk ut flere ganger og sa at han ikke drar, men det hjalp ikke mye. Så kom han på kant med laget og manageren og alle viste hva som kom til å skje. Jeg har god tro på at Ronaldo blir, men det er vanskelig å si, siden han ikke vil snakke om fremtiden. Det kommer media til å spille på. Skal vi ha en tippekonk? Hvor mange artikler kommer The Sun til å ha om Ronaldo i løpet av sesongen, som er direkte løgn.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ronaldo happy at United Håper han sier det samme med en gang vinduet åpner til sommeren, slik at vi slipper det samme tullet som i fjor. Han kan si hva han vil, det finnes alltid en fetter, onkel, barberer eller bekjent som uttaler seg til spanske uberseriøse aviser, som så siteres i england, som så siteres i dagbladet. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Ronaldo happy at United Håper han sier det samme med en gang vinduet åpner til sommeren, slik at vi slipper det samme tullet som i fjor. Han kan si hva han vil, det finnes alltid en fetter, onkel, barberer eller bekjent som uttaler seg til spanske uberseriøse aviser, som så siteres i england, som så siteres i dagbladet. og VG, tv2 nyhetene, sol og alle nyhetsaviser i Norge.. Blir nok samme tullet. Media tjener gode penger på dette. Husker dere de to siste sommerene Ruud hadde her? Han gikk ut flere ganger og sa at han ikke drar, men det hjalp ikke mye. Så kom han på kant med laget og manageren og alle viste hva som kom til å skje. Jeg har god tro på at Ronaldo blir, men det er vanskelig å si, siden han ikke vil snakke om fremtiden. Det kommer media til å spille på. Skal vi ha en tippekonk? Hvor mange artikler kommer The Sun til å ha om Ronaldo i løpet av sesongen, som er direkte løgn.... Ett så høyt tall eksisterer ikke... Endret 27. februar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) blir minimum 3 sitater hver eneste dag... garrantert like slitsomt som ifjord Endret 27. februar 2009 av LuckyNr7 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ronaldo happy at United Håper han sier det samme med en gang vinduet åpner til sommeren, slik at vi slipper det samme tullet som i fjor. Han kan si hva han vil, det finnes alltid en fetter, onkel, barberer eller bekjent som uttaler seg til spanske uberseriøse aviser, som så siteres i england, som så siteres i dagbladet. I fjor gikk han ikke ut rett etter sesongslutt og sa at vil bli i klubben. Var jo pga. dette masse oppstyr oppstod. Hvis han ved sesongslutt sier at han har tenkt å bli i United, blir alt tullet som media finner på helt uinteressant. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hva snakker du om? Han sa det jo etter sesongens siste kamp, på TV!!! Endret 27. februar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ronaldo happy at United Håper han sier det samme med en gang vinduet åpner til sommeren, slik at vi slipper det samme tullet som i fjor. Han kan si hva han vil, det finnes alltid en fetter, onkel, barberer eller bekjent som uttaler seg til spanske uberseriøse aviser, som så siteres i england, som så siteres i dagbladet. I fjor gikk han ikke ut rett etter sesongslutt og sa at vil bli i klubben. Var jo pga. dette masse oppstyr oppstod. Hvis han ved sesongslutt sier at han har tenkt å bli i United, blir alt tullet som media finner på helt uinteressant. - Han sa det da han ble intervjuet ute på banen etter CL-finalen. - Han sa det etter han var ferdig i garderoben etter CL-fialen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Og jeg kan legge til at det var eneste gang han uttalte seg om saken på TV. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ronaldo happy at United Håper han sier det samme med en gang vinduet åpner til sommeren, slik at vi slipper det samme tullet som i fjor. Han kan si hva han vil, det finnes alltid en fetter, onkel, barberer eller bekjent som uttaler seg til spanske uberseriøse aviser, som så siteres i england, som så siteres i dagbladet. Joa, men vi skal ikke glemme at mye av mediakjøret var det Ronaldo som var skyld i selv. Var f.eks. ingenting slikt bråk rundt Messi selv om han er like god. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ronaldo kunne ha kommet ut og sagt at ryktene ikke var sanne. Og som Geir M sier, Ronaldo hadde selv skylda for mye av mediaoppstyret. Uansett sa han noe om at ingen vet om framtiden, og at han en dag ville han gjerne spille i RM-drakta. Var da media begynte å komme med ryktene. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Alastor og Points, prøver dere å si at dere selv tror at Ronaldo _ikke_ ønsket dette overgangshysteriet forige sommer? Jeg tror dere vet bedre enn som så isåfall. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Alastor og Points, prøver dere å si at dere selv tror at Ronaldo _ikke_ ønsket dette overgangshysteriet forige sommer? Det har jeg aldri sagt. Jeg sa bare at Ronaldo faktisk gikk ut og sa han skulle bli. At Ronaldo likte dette medieoppstyret er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ronaldo kunne ha kommet ut og sagt at ryktene ikke var sanne. Og som Geir M sier, Ronaldo hadde selv skylda for mye av mediaoppstyret. Uansett sa han noe om at ingen vet om framtiden, og at han en dag ville han gjerne spille i RM-drakta. Var da media begynte å komme med ryktene. Du sier en ting først, jeg motbeviser deg. Det neste du gjør er å hoppe glatt over det, og så bare komme med neste "han burde"? Gi deg. Alastor og Points, prøver dere å si at dere selv tror at Ronaldo _ikke_ ønsket dette overgangshysteriet forige sommer? Jeg tror dere vet bedre enn som så isåfall. Kan du fortelle meg hvor jeg sier det? Nei? Fint . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå