Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) http://image.guardian.co.uk/sys-images/Foo.../11/pob-toe.gif Pinocchio? Image-tagg fjerna frå sitat.-ttt Endret 27. februar 2009 av ttt Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gledar meg til søndag no. Skal bli veldig spennande å sjå kva lag vi stiller, og kor mange unggutar som får prøve seg frå start. Rafael er heilt sikkert ute, Wes og Gary er vel også temmelig usikre, så på backane kan vi nok sjå nokre spennande valg. At Fabio fekk ein omgang på høgreback i går, kan jo tyde på at SAF ville sjå korleis han fungerte på den kanten, og strengt tatt regnar eg med at han ville fungere heilt greit i ein slik posisjon. At Anderson til tider imponerte i dei 45 han fikk i går gjer nok også at han styrkar sine sjansar for å få spele på søndag, men det kan også tenkast at vi startar med ein midtbanekonstellasjon beståande av Gibson(som har blitt lova startplass) og Carrick/Fletcher, som saman med Anderson er dei sentrale midtbanespelarane SAF har hinta om tidligare. Ser også for meg at Nani fort kan komme til å starte denne kampen, og då blir spørsmålet om Ronaldo får starte på eine kanten, eller om Park eller Welbeck tar den plassen. Welbeck viste jo i FA-cupen at han ikkje har problemer med å spele ving mot Spurs. Om Welbeck ikkje blir valgt på kanten, så reknar eg nesten med han får starte på topp saman med Tevez. Det blir spennande å sjå om vi startar i ein 4-5-1/4-3-3, eller om vi går for 4-4-2. Om eg skulle prøve å sette opp ei lagoppstilling, så ville den vel sjå noko slik ut: Foster O'Shea Evans Vidic Fabio Nani Gibson Fletcher Park Welbeck Tevez Evt i 451/433 Foster O'shea Evans Vidic Fabio Welbeck Gibson Fletcher Anderson Nani Tevez Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tror nesten det er garantert at Anderson starter denne kampen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det spørs litt på korleis reaksjonen etter kampen i går har vore. Om han kjente noko til ankelen, så kan det hende han må starte på benken, men eg håper han startar. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvilken tjeneste benyttere dere for å morphe fjesene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hadde likt å se: Foster O'Shea - Vidic - Evans - Fabio Nani - Fletcher - Anderson - Park Welbeck - Tevez Benken: VDS, Ferdinand, Scholes, Gibson, Ronaldo, Berbatov, Rooney Syk benk, men tror vi får se flere unggutter der. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvilken tjeneste benyttere dere for å morphe fjesene? Kan bare svare for meg selv, men her går det i Photoshop. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvilken tjeneste benyttere dere for å morphe fjesene? Adobe Photoshop CS3 betalt av skolen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Grunnen til at eg har tatt med Gibson i startoppstillinga mi er dette: "Vi har forsøkt han i flere kamper nå, og hans opptreden i dag sikret han en plass i Ligacupfinalen mot Tottenham. Han har spilt alle kampene i turneringen og fortjener å få spille mot Spurs." SAF var så fornøgd med han etter FA-cupkampen mot Derby at han meir eller mindre lova han å få starte på søndag. Det kunne sjølvsagt vore spennande å sjå Gibson-Anderson sentralt på midten, men det spørs om en Anderson som berre akkurat er klar blir valgt foran meir erfarne spelarar. Det kan også ha mykje å seie om SAF velger å stille med to eller tre sentrale på midten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Blir ikke overrasket om f.eks Rooney eller Ronaldo starter. Greit at ungguttene skal få sjansen, men når vi har kommet så langt, er det greit at vi vinner turneringen også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvilken tjeneste benyttere dere for å morphe fjesene? Photoshop. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/rafael_ute_en_maaned Faen, er jo bare vi som blir rammet av skader. Herlig med Neville tilbake, slik at vi slipper O'Shea der. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fergie har vel sagt at Gibson starter? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fergie har vel sagt at Gibson starter? Yes, det har han...Han og Wellbeck blir å spille! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hadde ikke gjort noe å hatt en rutingert spiller som Giggs på banen i finalen. Ikke bare unggutter Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Anderson - Gibson på midten då tipper eg, resten av laget stemmer sikkert bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Faen, håper ikke PIG står i mål. Det må bli Foster! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hadde likt å se: Foster O'Shea - Vidic - Evans - Fabio Nani - Fletcher - Anderson - Park Welbeck - Tevez Det er vel helt uaktuelt, Fergie har sagt for lenge siden at Gibsons starter finalen uansett. Og hva mener du med "slipper å se O'Shea der"? Er du blind? Han har vært fantastisk for oss siden vi har hatt alle skadene, vis litt respekt til spilleren sier jeg. Har ikke sluppet inn mål i PL siden vi fikk skadene/karantene på Evra for faen. Endret 27. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Regner med at dette har blitt tatt opp, men må få lov til å kommentere det likevell Gamsten sin kommentar etter at han ikke fikk straff på lørdagen: - Hva tror du hadde skjedd hvis Ronaldo eller Rooney hadde gått ned der, spør Rovers-spilleren lett retorisk, og levner ingen tvil om hva han mener svaret er. Enten har han fryktelig dårlig hukommelse eller så har han brukt litt for mye hår produkter i det siste, jeg tipper det siste. Er jo jævla smart å si når Ronaldo fikk gult kort for filming 10-15 minutter får han selv prøvde å filme seg til straffe... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Uten O'shea tror eg vi hadde fått problemer ja. Han er ikke kongen fremover. men en potet er livsviktig når vi har hatt så mange skader som vi har hatt til nå i sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå