Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vinner vi i dag og chelsea vinner i morgen så er det fremdeles i boks, vi taper ikke mot west ham hjemme, er det noe jeg er sikker på så er det det...

8541918[/snapback]

Vi skal aldri si aldri. Tenk om West Ham har det utgangspunktet at hvis dem vinner får dem bli i PL, taper dem rykker dem ned.

Lenke til kommentar

Ingen ting blir noengang 100% sikkert i fotball, vi har jo tapt en gang mot west ham før i år. Men det skjer ikke to ganger på en sesong og ikke hjemme hvis ligagullet står på spill. Skjer det så skal jeg gå og hente meg en øl og gråte noen bitre tårer...

Edit:

Kan jo hende jeg tar meg en øl og gråter noen tårer hvis de vinner serien også :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Det er lite tvil om hvilken klubb dommeren vil skal vinne gullet.

8542185[/snapback]

Nåmmen, ååå så bitter.. Se kampen du vettu! :thumbup:

Haha, så dere Van der sar skulle kaste drakten til publikum og fikk 3 vakter på seg som stilte seg opp i mur for å stoppe han? Prøvde lenge så plutselig tar han løpefart og løper forbi dem og kaster drakta :!:

Lenke til kommentar
Hva vil mourinho si nå da, det er jo ikke lov å dømme straffe mot United så da kan vi jo ikke ha hatt flaks som reddet den, eller? :hmm:

8542278[/snapback]

Jeg regner med at det kommer en uttalelse fra ham ja, noe annet ville vært merkelig! Straffen vår i dag var jo av den mer soleklare sorten, for å si det på en pen måte!

Moouuuuuuuuuuuuuriiiiiiiiiiiiiihooo, are YOU LISTENING??

Lenke til kommentar

Er du skutt? Bitter på den feilaktige straffen City fikk? Bitter på at dommeren ikke gir rødt kort når Ronaldo blir sparka på når han ligger nede? Jepp. Forøvrig ser jeg kampen.

Er du City-fan eller noe?

Var det virkelig så vanskelig å skjønne at den kommentaren var rettet mot den idioten av en dommer som tydeligvis dømte med Chelski-drakt under dommertrøya?

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar

Er du skutt? Bitter på den feilaktige straffen City fikk? Bitter på at dommeren ikke gir rødt kort når Ronaldo blir sparka på når han ligger nede? Jepp. Forøvrig ser jeg kampen.

Er du City-fan eller noe?

Var det virkelig så vanskelig å skjønne at den kommentaren var rettet mot den idioten av en dommer som tydeligvis dømte med Chelski-drakt under dommertrøya?

8542295[/snapback]

Så bra at du formulerer alt så bra så vi skjønner hva du snakker om. Du mente at han dømte for Chelsea? Ja ok, fint, så si det da!

Lenke til kommentar
Hvis dommern var for et lag i dag var det hvertfall City. Dømmer en straffe som ikke er i nærheten av straffe og unngår å gi Ball noe kort når han skulle hatt hvert 1 rødt + 3 gule.

8542286[/snapback]

Det kommer helt sikker en straff til Ball etter "taklingen" av Ronaldo, så han spiller sikkert ikke flere kamper i år tenker jeg...

Og når det også var han som filmet seg til straffe så satser vi på at det blir noen kampers karantene.

Lenke til kommentar
Smart du banansplitt.

8542345[/snapback]

Det vet jeg. Nå aner ikke jeg hvilket lag du heier på, men jeg antok at du var en bitter Chelsea-supporter, sorry hvis du ikke var det. Men hva kan en forvente når en kommer med en kjapp kommentar og folk har vanskelig for å forstå hva du mener? For det er ganske vanlig at Chelsea-supportere går i harnisk over straffer United får som er klare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...