Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og det verste er at faktisk var seriøs. Har ledd som faen hver gang jeg har tenkt på det. :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Han slet i England til og begynne med, og hos Rafa hadde han nok ikke fått tillit, og dermed hadde han floppet i Liverpool. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tenk om Rafa hadde ødelagt Vidic. Så hadde vi aldri vist hvor god han kunne blitt. Samme som sikkert har skjedd med haugevis av de andre billigkjøpene til Benitez som har blitt glemt bakerst i skapet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tenk om Rafa hadde ødelagt Vidic. Så hadde vi aldri vist hvor god han kunne blitt. Samme som sikkert har skjedd med haugevis av de andre billigkjøpene til Benitez som har blitt glemt bakerst i skapet. Fy faen, fikk enn creepy følelse når jeg leste det. Tenk om Rafa hadde ødelagt en så god midtstopper som kanskje er verdens beste atm. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og det verste er at faktisk var seriøs. Hjelpe meg. Tror du må være den eneste i verden som ikke skjønte den. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Tanken på Vidic i pools.... Isj Tviler som de fleste andre her inne at han hadde slått til. Man skal ha umiddelbar suksess for å komme inn på laget til Benitez. Endret 26. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror Vida har lært mye av Fergie og Rio osv. og er rimelig sikker på at han aldri hadde nådd nivået han har pdd. i en annen klubb. (Spesielt Liverpool, bare for å få ut en daily dose av Liverpool-hat.) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er jo umulig å unngå å bli bedre i en klubb som Manchester United. Jeg tror forøvrig han hadde klart seg bra i Italia, hvis valget hans hadde falt på Fiorentina. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 og Rio Spesielt han her karen vil eg tro. Det må jo være en helt fantastisk kollega i midtforsvaret. Og han var jo helt sjef i begynnelsen av Vidic's United karriere. Selv om han har dabbet ørlite grann av i år, så er eg sikker på at han er på vei tilbake til noe stort nå om ryggen holder. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 og Rio Spesielt han her karen vil eg tro. Det må jo være en helt fantastisk kollega i midtforsvaret. Og han var jo helt sjef i begynnelsen av Vidic's United karriere. Selv om han har dabbet ørlite grann av i år, så er eg sikker på at han er på vei tilbake til noe stort nå om ryggen holder. Rio har ikke dabbet av i det hele og store. Er bare Vidic som er blitt eminent i dueller. Men Rio er en spillende stopper, å er mye mer forutseende enn det Vidic noen gang kommer til å bli. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Sant Jotun, ganske sikker på at han her hjelper kollegaen sin. Rio tåler ikke å komme i 2. plass ihvertfall, og da får Vidic faen ikke lov å være en "grei nok" midstopper, men den beste partneren som finnes til en spillende stopper som Rio er. Endret 26. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Ørlite grann sa eg Tenker egentlig mest på at Evans - Vidic har vært betydelig mer sikkert enn Evans - Rio. Men selvsagt så vil eg tro at kjemien mellom spillerne har like mye å si. Men eg synest Rio har hatt en og annen tendens til noen snodige valg i begynnelsen av årets sesong som han ikke ville gjort i de siste sesongene. Men føler han er tilbake nå. http://2.bp.blogspot.com/_UicgYwyB2Bw/SObv...and_469821a.jpg Kunne godt byttet kropp med han. Men da hadde nok neppe Rio vært en særlig godt midtstopper Image-tagg fjerna frå sitat.-ttt Endret 27. februar 2009 av ttt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Merk hvordan han lar kapteinsbåndet være utpå kroppen etter han tar av drakten også feirer. Sånne typer går det ikke an å ikke like. Rio, Vida, Rooney, Brown; gotta love 'em. EDIT: Torres: Faen Rio, du spiller så jævlig stygt! Hva faen skal jeg gjøre når du er sånn? Rio: Fuck off muppet. Endret 26. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Haha, bra teksting tc. Her tar han av helt. Endret 26. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Guttegutt vs Man Sånn ser det ut Tc Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha, bra teksting tc. Her tar han av helt. Rios treffpunkt kombinert med ansiktsutrykket gir en uheldig bakgrunnstanke. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha, bra teksting tc. Her tar han av helt. Rios treffpunkt kombinert med ansiktsutrykket gir en uheldig bakgrunnstanke. Skulle likt å penetrert Vidic i øret selv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Rios treffpunkt kombinert med ansiktsutrykket gir en uheldig bakgrunnstanke. Uheldig og uheldig... Er jo forsåvidt en definisjonssak. Hvem her inne kunne ikke tenkt seg å lage en RioVidic Junior? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fy faen, de hadde hatt den sykeste sønnen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva med tvillinger? Rafael og Fabio på hver sin kant. VidicRio og RioVidic i midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå