Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste med hele opplegget her nå var at dette innlegget til tc ikke kan unnskyldes. Det var dønn seriøst :)

Hva skal det bety? Gjør ingenting hva "slags" penger man har på kortet?

Vinterferie neste uke. Heldigvis har naboen vinterferie samtidig. Så får med meg de fleste kamper i uke 10.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Oki. Dumt, har bare norske kroner på kontoen :(

Jeg var dessverre på jobb når denne utrolige hendelsen fant sted så jeg får være litt seint med å bryte ut:

Hahahahahaha, fy faen. Er det beste jeg har hørt. Blir vrient å bestille fra nettbutikker da. Må ha litt svenske og litt amerikanske og litt britiske osv. Blir et helvetes kjør :) Men fin tanke, hahaha.

DIGG at Anderson er tilbake. Fy faen som jeg gleder meg til å se han på søndag. Hva endte reservekampen?

Lenke til kommentar

Sto i db forrige uke. :p Han sa han var glad han valgte United da, kan ikke si meg mer enig.

Oki. Dumt, har bare norske kroner på kontoen :(

Jeg var dessverre på jobb når denne utrolige hendelsen fant sted så jeg får være litt seint med å bryte ut:

Hahahahahaha, fy faen. Er det beste jeg har hørt. Blir vrient å bestille fra nettbutikker da. Må ha litt svenske og litt amerikanske og litt britiske osv. Blir et helvetes kjør :) Men fin tanke, hahaha.

DIGG at Anderson er tilbake. Fy faen som jeg gleder meg til å se han på søndag. Hva endte reservekampen?

2-1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...