Jotun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tror vi sier: Makan til mangler. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Steike, skal godt gjøres og bli verre en meg til og tippe kamper.. Tippet Juventus, united, villareal, atletico, real madrid og barcelona seier, fordelt på en del kuponger da.. Men FAIL.. hehe.. Kveldens kamp(pool VS Real M) var en skuffelse, utrolig kjedelig fotball etter min mening! Endret 25. februar 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det var faen meg en skuffelse ja. For en dritdårlig kamp, rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gårsdagens kamp derimot var et fyrverkeri av en kamp. Men ja,dagens kamp var ikke all verdens. Real med flere feilpassninger og saker. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du kan da ikke være uenig i at det var mange sjangser i gårsdagens kamp... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gårsdagens kamp derimot var et fyrverkeri av en kamp. Men ja,dagens kamp var ikke all verdens. Real med flere feilpassninger og saker. Ble usikker på om den første setningen var ironisk eller ikke.. Men syntes kampen i går var mye mer underholdende.. Det var mye mer sjangser, mye frispark fra "farlige hold".. Første omgang styrte United spillet og andre omgang pushet Inter enormt på fra starten.. Kanskje en litt mer smakssak, men jeg følte det var mye mer spenning.. Selv om det bare ble 0-0.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du kan da ikke være uenig i at det var mange sjangser i gårsdagens kamp... Han var da aldri uenig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du kan da ikke være uenig i at det var mange sjangser i gårsdagens kamp... Han var da aldri uenig? Nei,var nok ikke det. Men real og Inter har to helt forskjellige spillemåter da. Ramos og Jose er ikke akkurat tvillingsjeler. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg så ikke første omgang i dag, men fikk løpt hjem og rukket andre omgang. Men: Jeg syns faktisk dagens kamp var dørgende kjedlig. Litt lite spennende fordi jeg bryr meg ca. nada om LFC, men til tider gikk midtbane spillet fort og det var det eneste som noen gang var noe høydepunkt. Real angriper, roter bort på midten, Liverpool deiser den opp, Cassias meier den opp, roter bort ballen, Kuyt kliner den opp, Cassias skyter den opp. Også hadde Real 5-6 innlegg fra høyrekanten som endte i absolutt nada. Liverpool får et mål på dødball. Utrolig kjedelig kamp med mine øyne, men så er det to lag jeg blir trøtt av å bare snakke om da. Kampen i går satt jeg med hjertet i halsen i 90 minutter og skreik meg hes av alle sjangsene både Inter og Utd hadde. Men jeg regnes vel som ukyndig ettersom jeg har holdt med Utd 10 år. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Du kan da ikke være uenig i at det var mange sjangser i gårsdagens kamp... Han var da aldri uenig? Det vet vi ikke enda, men han synes tydleigvis ikke at det var en underholdene kamp. En underholdene kamp vil jo helst si at det er mange sjangser eller mål. edit: Ok vi har fått svar.. Endret 25. februar 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Litt fail å forvente en knakende underholdende fotballkamp i kveld da. 1-0 til et av lagene og en relativt kjedelig stillingskrig var vel det folk flest tippa tenker jeg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Litt fail å forvente en knakende underholdende fotballkamp i kveld da. Enig, og trodde alle andre også hadde lært seg at det sjeldent blir festfotball når LFC spiller. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Virker ikke som det er mye trekning når de "trekker" 8-delsfinaler i UEFA, man møter lik motstand. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hadde Park fått spilt like mye som Kåii't, så hadde Park nok vært bedre Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hadde Park fått spilt like mye som Kåii't, så hadde Park nok vært bedre Kuyt er kanskje litt bedre på avslutninger, ellers har dem veldig lik spillestil. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/26/sport/f...eikrem/5046257/ Mot ny kontrakt for Eikrem folkens:) Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Han har vel kanskje ikkje levd heilt opp til dei forventningane enkelte har hatt til han, men at han får ny kontrakt, viser jo at klubben ser eit visst potensiale i han. Har sagt det sidan han kom til klubben, og meinar det klart framleis, han må få litt meir musklar på kroppen. Blir veldig spinkel i duellspelet, men viser til tider veldig godt blikk og gode pasningsferdigheiter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/an...lar_til_finalen Ahh, godt nytt. Gleder meg til å se han. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jah, det hadde vore strålande å få Ando tilbake i slag resten av sesongen. No gledar eg meg til søndag.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Spurs kan vel ikke stille med Cudicini? Jeg vet at Keane ikke kan spille, men kan keeperen spille? Endret 26. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå